Je tu 1. kapitola. Bella ide prvýkrát do novej školy. Dúfam,že sa vám bude páčiť.
05.10.2010 (16:30) • kikusa010 • FanFiction na pokračování • komentováno 1× • zobrazeno 971×
1. kapitola – Nový život
O pár rokov:
Bella:
Posledné spomienky na Alice sú bolestné. Ale aj tak ich mám v pamäti, pretože som ju vtedy videla poslednýkrát. Zo zamyslenia ma prebudil až hlas sťahovača nábytku.
„Ehm, slečna,″ odkašľal si. „Už sme skončili.″
„Ďakujem. Dovidenia.″ Podala som mu peniaze.
„Dovidenia.″
Práve som sa presťahovala na miesto zvané Forks. Je tu stále zamračené takže mi to vyhovuje. Sedím v mojom novom dome a premýšľam. Ako budú všetci na mňa reagovať? Šťastie je, že bývam hlboko v lese. Nikto nevie a nebude vedieť, kde bývam. Zrazu som pocítila smäd. Spomenula som si, že som nebola na love od príchodu do Forks. O chvíľu som stála na nohách a bežala cez les.
Lesy neboli veľké ale zato krásne. Za pár minút som ucítila pach medveďa.
***
Ulovila som medveďa a jednu malú srnku. To by mi na dnešok malo stačiť. Zrazu som počula zvuk z kríkov za mnou. Niekto ma sledoval. Ten niekto musí byť upír. Pretože do tohto terénu by sa človek tak ľahko nedostal. Otočila som sa. Videla som tieň jednej osoby. Rýchlo som odtiaľ zmizla. Aj tak som musela ísť. Inak by som meškala do školy.
Teraz som sa cítila akoby začal môj nový život. Obliekla som si pohodlné džínsy a tričko. Keď som bola pripravená, nasadla som do môjho červeného Ferrari. Cesta mi netrvala dlho. Keďže som upír, školu som našla bez problémov. Svoje Ferrari som zaparkovala na miesto ďalej od školy a od zvedavých pohľadov miestnych študentov. Upútala som moc veľkú pozornosť. Vystúpila som a všetci na mňa hľadeli. Ale asi to bolo skôr preto auto. Hneď ako prestali pozerať na moje auto, pozreli sa na mňa.
Mala som chuť prísť k nim a povedať:
„To ešte nikto nevidel červené Ferrari?″ Len som sa musela ovládať. Ako by to asi vyzeralo? Nechala som študentov študentmi a namierila som si to k hlavnému vchodu. Čo som započula... bavili sa iba o mne. Počula som aj šepot niektorých chalanov, ktorí sa pýtajú ako ma majú pozvať, aby som išla s ním von.
Prišla som do kancelárie kde za pultom sedela žena staršieho veku.
„Dobrý deň.″
„Dobrý deň. Vy budete nová študentka Isabella Swanová.″
„Áno.″
„Tak vitaj na novej škole. Tu máš potrebné papiere, ktoré na začiatku hodiny dáš učiteľom podpísať, a potom mi ich po vyučovaní donesieš.″
„Ďakujem. Dovidenia.″
„Dovidenia.″
Zobrala som si potrebné papiere. Bola celkom milá. Som zvedavá aký budú učitelia. Prezrela som si svoj rozvrh a plánik školy. Podľa rozvrhu by som mala mať prvú hodinu angličtinu. Ešte raz som si prezrela plánik školy, aj keď ho viem už naspamäť. Vošla som do triedy, kde som mala mať prvú hodinu. Učiteľ tam už bol. Odhadujem, že má okolo tridsať-tridsaťpäť rokov. Podal mi potrebné učebnice k hodine. Ešteže po mne nechcel, aby som sa predstavila. Nechcela som klamať. Proste som to nemala rada. Sadla som si do poslednej lavice. Nikto tam nesedel. Budem tam aspoň sama, ďaleko od zvedavých pohľadov.
Cez hodinu som sa chcela sústrediť na učiteľov výklad, no nešlo to. Všetci si o mne šuškali. Prvá hodina konečne skončila a mohla som ísť na druhú. Učiteľ mi na konci hodiny podal tie papiere, ktoré mi dala tá staršia pani za pultom. Na druhej hodine sa všetko opakovalo, ale išlo ma skoro poraziť, keď chcel odo mňa učiteľ, aby som sa predstavila. Nahovorila som im, že mám nevlastných rodičov. A tí vlastní zomreli pri ťažkej autonehode. Ďalej hodina prebehla bez problémov. Tretia to isté, len som sa nemusela predstaviť. Keď som po tretej hodine odchádzala z triedy, do niekoho som narazila.
„Prepáč, nechcela som,″ začala som, no nedokončila som to. Keď som sa pozrela do koho som vrazila, neverila som vlastným očiam. Ešte k tomu som upír. Stála som na mieste ako prikovaná a nedokázala som sa pohnúť. Predo mnou stál ten, o ktorom som si myslela, že zomrel.
Autor: kikusa010 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Pomsta za minulosť - 1. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!