Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Poprvé a navždy? - Prolog

JB


Poprvé a navždy? - PrologPříběh se bude odehrávat, jak už je známo ve městečku Forks. Bella žije po boku své mamky René a jejího přítele Philla. Phill závodně skáče cliffdiving a pro nepřízeň tréninků v New Yorku se musí přestěhovat s René na Floridu. Bella je nechce nějak zatěžovat, tak usoudí, že by nebylo na škodu udělat menší změnu bydliště. Stěhuje se tedy opět k tatínkovi. Nastupuje na školu a vzápětí si všímá velice podivné rodinky Bílých zubů – tak jsou přezdíváni ve škole. Bella ví, že na světě existují upíři, kdysi jí o nich vyprávěla její babička, která vyhrála boj o život s tímto tvorem. Nastává čas seznamování, pátrání po tajemství, přátelství, nenávisti, lásky a pohodlí starého domova. Co jsou zač Bílé zuby? Chlupáči z La Push? A najde Bella opravdovou lásku? To se dozvíte, když si přečtete mou úplně první povídku, co jsem kdy napsala.

Prolog

Bella už jako malá holčička byla velice nešikovná, takže nikoho později nerozhodilo, že si zlomila ruku nebo nohu. Dost často bývala v nemocnici.

Měla velice šťastné dětství v Berkeley, ale jednoho dne její maminka René dostala angažmá v archeologickém středisku v New Yorku. Potom vždy toužila, a proto se rozhodla jít si za svým snem.

Rozvedla se s manželem Charliem, zjistili, že od života chtějí každý něco jiného a tak začala žít nový život v New Yorku, kde našla současného přítele Phila.

Bella nesla odchod maminky velice těžce, ale věděla, že ji maminka bude navštěvovat aspoň jednou do čtvrt roku. S Charliem se rozhodli přestěhovat do Forks, aby zapomněli na jejich tíživé strasti. Charlie pracoval, jako policista u místní forksské policie.

Několikrát jí maminka nabídla u ní v New Yorku pobyt. Když jí bylo deset let, přestěhovala se tedy k mamince, která zrovna neměla práci.

Bells si žila normálním městským životem. Jen neměla kamarády. Ve škole si ji nikdo nevšímal a když ano, tak  buď byla šikanována, nebo jinak urážena.

Týden před svými sedmnáctinami, zjistila, že se René nějakým způsobem chystala stěhovat na Floridu, aby mohl Phill trénovat cliffdiving.

Nechtěla tedy nijak překážet a tak se zrodil nápad, že by mohl mít pro ni místo v podobě domova její tatínek. René s tím nebyla zrovna dvakrát spokojená, ale co měla dělat? Nechtěla, aby se její dcera trápila a tak jí tedy vyhověla.

Bella se přestěhovala ke svému tatínkovi. Na uvítanou jí Charlie, tak se její tatínek jmenoval, koupil nové rychlé auto značky BMW. Přesněji BMW X6.

Neměla ráda pozornost a po spatření dárku si ironicky pomyslela, že to na nenápadnosti jen přidá. Nejdříve si tento exklusivní dárek vzít nechtěla, ale Charlie měl na to jiný názor. Mělo to vynahradit dárky za předešlé její svátky, narozeniny a Vánoce.

Bells si tedy s neochotou vzala klíčky i když jí připadalo velice divné brát si od Charlieho dárek za víc jak dva miliony, jen kvůli tomu, že danou osobu neobdaroval dárkem nějakých 6 let. Jela se tedy se svým novým autíčkem projet a zařídit přestup na školu.

Toto městečko se pro ni ukazovalo jako velice ponuré, díky častému dešti a silnému větru. Projela si ho skoro celé, zastavila se až na hřbitově. Vystoupila z auta, šla omrknout hrob její babičky, kterou hrozně měla ráda. Mohla s ní probrat úplně vše. Nejvíce jí zajímal příběh, který babička  prožila jako mladá.

Jednoho slunečného dne šla na houby. Zašla daleko do hlubokého lesa, kde spatřila onoho tvora, nejnebezpečnějšího ze všech na světě. Upíra s dlouhými zuby a co více měl karmínově rudé oči. Poznala to ze starých legend, které se předávaly z generace na generaci. Podle dávné legendy měly být na světě dva druhy upírů. Jeden s červenou a druhý se zlatavou barvou očí. Dávná legenda pravila, že když se zrodí rodina se zlatou barvou očí, bude následovat zvrat mezi těmito druhy. Měli být jako normální lidé.  Nejprve nemohla uvěřit vlastním očím, že mohla být ta legenda přeci jen pravdou a ne strašák pro malé děti, které zlobily. Z hlouby lesa utíkala cestou nejblíže k městu, cítila na zádech upírův pohled, dokonce na malou chvilku i dech. Doběhla k prvnímu domku u lesíka, upíří muž jen zastavil na okraji lesa a upaloval pryč upíří rychlostí. Upíra již od té doby nespatřila. Nikomu neřekla o tomto "setkání" až do doby než se narodila malá Isabella, která jí přirostla k srdci.

Nejvíce Bells utkvěl v paměti. Babičku si pořád pamatovala tak živě, jako tu postarší dámu, která si na ni udělala vždycky čas a vyprávěla legendy ze starých výpravních cest kolonistů.

Bells dojela domů. Připravila Charliemu večeři i když měl protesty, že se o sebe postaral šest let, tak ať si nedělá škodu. Po vydatné večeři v podobě propečené rybky se salátem, se Bella rozloučila s Charliem a šla do svého pokoje.

Uložila se do velké postele a nechala volně plout její mysl až z toho usnula a ponořila se do říše snů. Měla ještě jeden den volna, než se vydá do nové školy a sní i do nových překvapení.


Shrnutí

Kapitola 1.


Doufám, že se začátek líbil. Tak se ptám. Má cenu pokračovat? Příště bych sepsala neděli a první den ve škole. Dílek by měl být už delší než  teď. Jen z pohledu Belly. Jinak prosím zanechte komentík, opravdu by mě zajímalo jestli má cenu pokračovala.

Díky předem PeTi



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Poprvé a navždy? - Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!