Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Poslední oběť Prolog


Poslední oběť PrologBelly rodiče zabil sériový vrah, když byla malá. Ona přežila, protože mu nebyla „rovnocenným" soupeřem. Ale vrátil se, aby dokončil své dílo. Zabít Bellu. Začíná svou hru a Bella zoufalý boj o život, ve kterém by jí mohl pomoct E. Cullen. Jak to dopadne?

Prolog

Jmenuji se Isabella Swan. Můj život nikdy nebyl jednoduchý a ani nikdy jednoduchý nebude. Je mi 17 let a žiju v jednom malém penzionu, kde i pracuji. Ale od začátku…

Moji rodiče jsou Charlie a Renée. Oba byli velmi mladí, když jsem se narodila. Pořídili si malý domek ve Forks a tam mě vychovávali. Táta pracoval u policie. Ve Forks zrovna nebyly ty nejlepší časy. Říkalo se, že tam vraždí sériový vrah, a tomu byl táta na stopě. Jednou v noci, když mi byl rok, se dostal k nám do domu a mámu s tátou zavraždil. Jen mě nechal naživu. Vychovávat mě měla teta, tátova sestra. Sama děti neměla, a proto nevěděla co se mnou. Nikdy jsem se od ní nedočkala pohlazení, pochování nebo vlídného slova. Jen nadávek a urážek. Vždy jsem byla uzavřená a nikomu se nesvěřovala. Je to tak lepší. Pro mnohé jsem ta záhadná Bella, o které nic neví. V patnácti jsem utekla. Chvíli jsem žila na ulici, ale pak se mě ujala jedna velmi milá stará paní. Tak jsem se ocitla tady. Má penzion a potřebuje s ním pomoct. Makám tady a za odměnu mě tu nechá bydlet a najíst.

Byl by to den jako každý jiný, ráno vstanu, upravím se, najím se a s úsměvem vítám hosty na recepci, nebo uklízím pokoje.

„Bello, máš tu poštu. Odnes si ji.“ Marie mi podala obálku, kterou jsem si hodila do pokoje. Nezajímala mě. Když jsem sešla dolů, stála tam majitelka penzionu - Marie, kuchař Konrác a hospodyňka Anna.

„Všechno nejlepší, Bello!“ Ano, dnes mám narozeniny. Osmnácté. Přijímala jsem gratulace a malé dárečky. Marie mi dala menší hotovost v obálce, abych si koupila něco na sebe. Konrác krásnou kytici a Anna krásné šedé tričko s potiskem.

„Moc vám všem děkuji. Jste moc milí.“ Konrác upekl dort, který byl výborný. Bavili jsme se dlouho do noci o všemožných věcech a vtom mě napadlo, co je asi v té obálce.

„Moc vám děkuji za tak úžasnou oslavu, ale už si půjdu lehnout.  Přeci jen zítra mě čeká práce. Dobrou noc.“
„Dobrou noc, Bello,“ popřáli mi všichni téměř sborově a já se vydala do svého pokojíčku. Zamkla jsem za sebou dveře a zamířila rovnou do koupelny. Tam jsem se rychle osprchovala a zamířila k posteli. Chvíli jsem si pohrávala s obálkou a pak ji otevřela. Byly v ní další dvě obálky. Jedna menší, kterou jsem otevřela, a vypadl z ní dopis.

 

Drahá Isabello,

asi si říkáš, proč ti píšu právě teď, ale dnes je ti 18 let, a tím se pro mě stáváš rovnocenným soupeřem. Ano, soupeřem. Své jméno ti neřeknu, ale můžeš mi říkat třeba John. Co ty na to? A teď hlavní důvod toho dopisu. Před 17 lety jsem se přestěhoval do Forks. Bylo to poklidné městečko, než jsem našel svoji první oběť. Dělám to tak vždy. Nové město, nová identita, nové oběti. Nikdo mě nechytí, avšak tvůj otec byl blízko, až moc blízko. 17. dubna 1993 jsem se vplížil do vašeho domu a zabil tvé rodiče. Asi se ptáš, proč ne i tebe. Na to je jednoduchá odpověď. Byla jsi dítě, a teď to bude daleko větší zábava. V druhé obálce jsou fotografie. Fotografie všech mých obětí až do dnes. Poznáš mě jednoduše. Věřím, že přijdeš na naše poznávací znamení. Těším se na naši malou hru.

John?

Otevřela jsem druhou obálku a vypadly z ní fotografie. Na druhé straně každé z nich bylo datum. První datum bylo 06. 08. 1965 a na fotografii byl muž. Mohlo mu být tak 30. Seřadila jsem fotografie podle dat. Jestli jsou vážně tohle všechno jeho oběti, tak jich je dohromady 58 a mezi nimi i moji rodiče. Začala jsem počítat. Tomu člověku by muselo být něco mezi 50 a 60 lety. Vzala jsem do ruky snímky mých rodičů a prohlížela jsem si je. Dole bylo napsáno: FBI E. Culen. Je možné, že ten člověk vyšetřuje tohle všechno a mohlo by se mu něco z toho hodit. Když jsem sbírala fotky, všimla jsem si, že na každé fotografii je za obětí na zdi namalovaný otazník. Krví? Už jsem nečekala ani chvilku. Sbalila jsem si své věci a potichu se vydala ven. Nechala jsem na dveřích lísteček, aby se o mě Marie nebála. Ovšem teď je můj hlavní cíl najít E. Cullena.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mám pokračovat?

Další díly, další příběhy Belly, ale i Edwarda.

Bude Bella jeho poslední oběť nebo najde Edwarda včas?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Poslední oběť Prolog:

 1
10. LuMo12
28.06.2011 [14:47]

LuMo12100% pokračuj. Takéto niečo si nenechám ujsť! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. jaja
27.06.2011 [9:13]

rychle další

26.06.2011 [22:02]

Annabell Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.06.2011 [21:43]

MelanieVyzerá to naozaj zaujímavo. Tento nápad som tu ešte nevidela. Určite si prečítam aj ďalšiu časť, tak pokračuj! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. NoraHalliwelCullen
26.06.2011 [21:43]

Pokračovat musíš!!! Konečně povídka, kde Bella není třasořitka a bude schopná nebezpečí čelit sama (teda aspoň doufám =D )...... Těch povídek o "odvážné" Belle je tady víc, ale žádná mě nezaujala hned na začátku a tak moc. Rychle piš, už se těším na pokračování!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon

5. Babča S.
26.06.2011 [21:19]

zajímavé Emoticon Emoticon

26.06.2011 [20:57]

NikyCullen Emoticon

26.06.2011 [20:20]

LadyLilianne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon wooooow!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.06.2011 [19:15]

SabulinaAno bude se jednat o upíry i vlky. Hlavní postavy budou Bella a Edward. Stejně jako ve filmu.

1. 4dd4
26.06.2011 [18:43]

4dd4Ahoj, kapitolu jsem ti opravila, ale dávej si pozor na:
+ Chyby v ji/jí - ji jen ve 4. pádě Koho? Co?
+ Jméno Renée se píše takto, nikdy jinak.
+ Dávej si pozor na čárky - oslovení se odděluje čárkami z obou stran, a v textu ti čárky na některých místech chyběly a jinde přebývaly.
+ Mezi slovy se píše 1 mezera.
+ Jsou data, ne datumy.
Ještě než článek vydáme, se chci ujistit, že se v příběhu budou vyskytovat upíři, popřípadě vlkodlaci. Prosím o odpověď, následně zaškrtni Článek je hotov, rovněž v textu nic neměň, článek je již opravený, děkuju.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!