Ahoj, tak tu je neša prvá spoluautorská poviedka. Hlavný dej sa odohráva v roku 2010. Alice si splnila sen, a stala sa z nej svetová návrhárka šiat. Esme s Carlislom ju podporili, ale zvyšok rodiny tým nebol nadšený. Za mesiac sa z nej stala jednotka v tomto obore. Samozrejme všetko videla, a tak sa z Rose, Emmetta, Jespra a Edwarda stali modely. Samozrejme, nemohli protestovať. V tom čase sa Bella, nadané dievča, snaží presadiť, a tak sa rozhodla, že sa stane osobnou asistentkou Alice Cullenovej. Môže sa veľa naučiť. Má šťastie, pretože Alice hľadá pomoc, a je to tiež výborná príležitosť, aby sa presadila. Tak dúfam, že vás to zaujalo a privedie vás to k prečítaniu tejto našej prvotiny. Ďakujeme TwilliLadies and BlackStar! Posielame vám veľkú pusu! Cmuq!:)
23.04.2010 (08:30) • BlackStar • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2731×
Prológ
Bella
Svet módy bol v plnom prúde. Nové objavy, štýly, trendy. Paríž, Londýn, Miláno boli preplnené davom ľudí, ktorí by sa aj pobili aby získali rôzne modely od svetových návrhárov. Jedným z nich sa stala aj Alice. Alice Cullen Hale. Áno, je to naša známa upírka. Náš shopoholic.
Alicine modely sa uchytili u známych osobností. Nosili ich svetové hviezdy, ako napríklad Jessica Alba a veľa ďalších. Alice mala skvelý štýl a presne vedela čo ostatný chcú! Podľa čoho asi? Áno, veď je to naša vedma.
Ponúk bolo čím ďalej viac a zákazky sa jej začali hromadiť. Preto jej bola asistentka veľmi užitočná. Nik z rodiny na to nemal ani pomyslenie.
Tak Alice začala hľadať vhodného kandidáta. Vtedy sa jej zjavila vízia o nejakom dievčati, s ktorým budú najlepšie kamarátky. Tak našla Bellu.
Bella bola veľmi užitočná. Bola veľmi šikovná, a pomáhala jej vo všetkom čo potrebovala. Bola jej vždy po ruke. Vždy vedela čo má robiť.
I keď boli Belline modely neúspešné, a stratila uznanie, Alice jej plno dôverovala a dovolila jej znova zrealizovať svoje názory, a popri tom jej radila ako by to pozmenila, aby sa modely ujali.
Postupne sa z nich stali kamarátky. Vedeli si poradiť, a vo všetkom sa doplňovali.
No prišiel jeden problém. Alicina rodina z toho nebola nadšená. Všetci sa báli, že by mohla zistiť čo sú. Ostatní boli pred ňou opatrní. Alice, to ale nevzdávala...
1. kapitola
Alice
Tak, dobre ide sa na to. Povedala som si v duchu, a tak aby to počul aj Edward. Bola som pripravená za oponou, na vystúpenie na pódium. Predsa niekto musí komentovať.
Po predošlej uchádzačke, som mala nastúpiť ja. Vedela som, že budú okúzlení, ako z mojich súrodencov, tak z mojich návrhov. No, nevedela som, čo sa stane potom. Ale myslím, že to mám vyhraté.
Keď som videla modely iných, až mi prišlo zle. Ako môže niekto niečo také navrhnúť? Tak tomu naozaj nechápem.
Pozrela som sa do budúcnosti, ako už veľa krát za dnešný deň, a s radosťou som zistila, že už za päť minút pôjdem ja. Poslala som myšlienkou Edwardovi, nech sa pripravia. Ja som tam len nedočkavo poskakovala z miesta na miesto. Moje návrhy boli dokonalé, teda pre mňa. A modely, v podobe mojich súrodencov tiež.
Po úporných minútach som sa dočkala.
„A teraz pôjde Alice Cullenová,“ povedala znudene nejaká stará pani.
Ja som pomaly vyšla na mólo, aj keď by som tam najradšej vletela nadsvetelnou rýchlosťou. Bola som strašne nedočkavá. Musel to cítiť aj môj milovaný.
„Dobrý deň. Rada by som sa osobne predstavila...“ pomaly som začala hovoriť. Vedela som, čo na nich zapôsobí a čo očakávajú. Samozrejme, s malou pomocou môjho bračeka.
Sme proste dvojka k pohľadaniu!
***
Sedeli sme v našej šatni, ktorú som si vydupala. Predsa nemusí každý vidieť, tak dokonalú prácu, ešte pred jej debutom. Neskutočne som sa tešila. Stále som nazerala do budúcnosti, či sa už konečne uráčili rozhodnúť. Stále sa rozhodovali medzi mnou, ako inak, a jedným dievčaťom.
No nie som si istá, či naozaj tak zapôsobila, jej práca, alebo jej vzhľad. My sme na rozdiel od nej boli omnoho krajší.
„Alice,“ zaúpel môj miláčik. No jasné, som strašne nervózna. Snažila som sa trocha upokojiť, nech nemusí toľko trpieť. Už aj tak je zázrak, že to tu vydržal. No, ja viem, že to robí iba pre mňa. Všetci okolo boli neskutočne trpezliví. Dokonca aj Emmett sedel celkom pokojne.
Sem tam si neodpustil nejaký ten vtip, ale inak sa správal slušne. Dokonca sa sám prihlásil robiť mi model. To som nechápala, ale keď som sa ubezpečila, že nič neplánuje, nechala som ho...
„Jupí!“ skríkla som cez celú šatňu. Všetci sa najskôr vydesili, keď som tak náhle vyskočila, no mňa už nemohlo nič zastaviť. Poskakovala som po miestnosti ako zmyslov zbavená. Dokonca by som sa mohla rovnať Emmettovi, keď ideme na medvedíkov. Ako hovorí, sú najlepší, no tí sa nemohli vyrovnať tomuto slastnému pocitu výhry.
Konečne som sa dočkala, a zavolali nás, aby nám oznámili, ako sa rozhodli. Ja som to už vedela, ale ťažko by sa to vysvetľovalo. Postupne každý prichádzal na pódium, ale išli strašne pomaly. Ako nejaké slimáky, najpomalšie stvorenia na svete.
Už som im chcela niečo povedať, ale začula som tiché vrčanie, ktoré malo byť určené asi mne. No, určené to bolo mne, pretože si Edward prečítal moje myšlienky, keď som sa chystala na nich vyletieť. Trocha ma to upokojilo, no nie natoľko. Po nekonečnom čase sa tam všetci dostavili. Už som myslela, že budem prví upír s infarktom.
„Tak, som rada, že ste sa všetci zúčastnili a predviedli nám, aký máte štýl, a všetko podobné...“ zamumlala si popod nos uvádzačka celého tohto projektu. Bolo to zamerané na objavy nových talentov. Jeden šťastlivec, to som práve ja, potom bude môcť na niektorých prehliadkach predviesť svoje kolekcie.
Keď uspeje, je len na ňom čo potom podnikne. Proste, je to šanca pre amatérov, s ktorých sa potom možno stanú profesionáli. To mám presne v pláne, a konečne si splním sen.
Jasné, že hneď nebudem na prvých stránkach módnych časopisov, ale nakoniec sa to podarí. To viem presne. No, tiež viem, že po čase sa budem musieť stiahnuť do úzadia, pre to, čím sme. Ale ten čas čo mám, využijem naplno.
Svet módy ešte nezažil, čoho je Alice Cullenová schopná!
Prosím, povedzte, čo si o tomto myslíte.:)
Strašne sa nám tento nápad páči, a boli by sme rady, ak by ste vyjadrili svoj názor!
Ďakujeme!!!
TwilliLadies ψ BlackStar
Autor: BlackStar (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Prada, Chanel, AliC Prológ a 1. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!