Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Pravda nebo lež? 1.kapitola

dortík


Mám tu novou povídku. Je to zatím jenom první kapitola. Budu jí sem přidávat podle komentářů. Je o Jane Volturi, víte proč? Protože ona je označovaná za tu chladnokrevnou bestii. Co když je opravdu jiná! A co když jí potká to co Edwarda Cullena? Co si myslíte jak bude reagovat Aro? Co je ten hoch zač? Je opravdu obět? A co když je něco víc? Ale oběť rozhodne ne? Čtěte a dozvíte se víc!

Poslední dobou něco se mnou není v pořádku. Stále přemýšlím, jaké by to bylo kdybych zůstala jako člověk. Asi divíte proč o tomhle mluvím. Jsem upírka, patřím do královské rodiny upíru. Patřím do gardy, Aro se mě ujal, když jsem byla menší. Mám schopnost, když se zaměřím ně někoho tak mu v hlavě můžu způsobit bolest. Mám tu i bratra Aleca, on je hnědovlasý je starší než já. Je celkem vysoký, zatím co já mám pouze metr šedesát. Já jsem blondýnka s červenýma očima, tak jako bratr. Živíme se lidskou krví. Aro mi jednou vyprávěl o jeho příteli, který se dal na zvířecí krev. Nikdy jsem to nepochopila a asi ani nepochopím. Je to naše přirozenost. Asi vám pomalu dochází kdo jsem. Ano jsem ta bezcitná, chladnokrevná, nepřístupná a tajemná Jane Volturi. Nikdo mě nemá rád, přitom se mě všichni bojí. Jak už jsem řekla, něco se se mnou děje. I Aro si toho už všimnul. On je jako můj otec. Divíte se proč jsem bezcitná? Kvůli svému postavení, tomu musí být tak.

Na svoji minulost si vůbec nevzpomínám. Alec taky ne, možná to je dobře. Dneska mám hodně divný pocit. Jako kdyby se něco mělo stát. Jsem blbá! Co by se mohlo stát? Já jsem Jane! Mě se nic nestane. Dneska mám černý plášť. Nosí ho jenom Arova osobní garda. Do které já patřím. Jdu k zrcadlu které je na levé straně pokoje. Oči si namaluji černýma linkama. To mému vzhledu hodí větší respekt. Někdo klepe na dveře. Kdo zase otravuje?

„Jane, už musíme jít. Buď v jídelně za pět minut.“ Řekne s úsměvem Alec. Ano, můj bráška. Jenom přikývnu na souhlas. Ten pocit že se něco stane ještě zesílil. Co se to děje? Znova kouknu do zrcadla. Sluší mi to! Ten pocit je tak dotěrný. Co to je? Vystoupím ze svého pokoje. Jdu dlouhou chodbou, potom po schodech dolů. Pak do leva, narazím na dveře s názvem JÍDELNA. Jdu dovnitř, pocit je stále silnější. Rozhlídnu se kde je Aro. Vidím ho v rohu. Jdu za ním. Jeho bratři už jedí pijí. On ne? Proč? Pocit je silnější!

„Dobré odpoledne, můj pane“ řeknu naučenou větu. Tuto větu už používám staletí. Aro kývne na pozdrav. Pokyne mi rukou ať se jdu napít. Jenom přikývnu, on si už našel svoji oběť. Hledám koho si dám. Kdopak bude můj oběd? V zadu uvidím chlapce. Vypadá stejně staře jako Alec. Jdu k němu blíž. Usměji se mile na něj. On na mě jenom vystrašeně kouká.

„Prosím, nech mě žít“ řekne chraplavým hlasem. Jenom se andělsky usměji.

„Já mám, ale hlad“ řeknu laškovně. On jenom vykulí své oči. Kouknu mu do nich. Mají barvu oblohy. Jsou překrásné, jim nemůžu ani lhát. Co to tu říkám? Já jsem Jane! Mě nezajímá žádný člověk. To prostě nejde. Ty jeho oči jsou prostě nádherné. On mě okouzlil. Co je to za pocit co ve mně probouzí? Nechci to! Zavrčím zle na sebe. On chudáček sebou trhne. To jsem nechtěla. Co? Nechtěla? Jsem přece upír! Je to moje přirozenost. Aro ke mně přišel blíž.

„Co se děje, drahá?“ řekne falešně hezky. Jenom na něj kouknu.

„Můj pane, já ho nedokážu zabít.“ Jenom mě sleduje nechápavým pohledem. Potom ztuhne!

„Prostě ho vysaj!“ řekne zle. Jenom sklopím pohled. Ten hoch je z nás dvou v šoku.

„Nemůžu.“ Řeknu smutně. Co se to děje?

„Proč?“ koukne na mě smutně? Kouknu na hocha. Jenom se na něj pousměji.

„Je to blbost! Ale vzpomínáte na Edwarda Cullena a Isabellu?“ Jenom přikývne.

„Dál?“ řekne netrpělivě. Kdybych mohla tak se červenám. Dost! To já nikdy!

„No víte asi to mám stejné.“ Sklopím pohled. Z toho bude průšvih, pomoc!

„To snad nemyslíš vážně?“ koukne na mě víc než šokovaně. Jenom kývnu na souhlas! Panebože, to bude trapas. Ta bezcitná mrcha Jane se zamilovala. Co teď budu dělat? Jak pak budu vypadat? Hrozně! Trapně! To nejde! Je to divné! Upír a člověk? Já se živím lidskou krví přece! To nejde! Co budu dělat? Už to mám! Přeměním ho! Ale bude mě on chtít? Vidím hladového Aleca jak jde k jedinému člověku co tu zbil. Stoupnu si před toho kluka. Zavrčím nahlas na bratra. Ten mě jenom nechápavě sleduje. Nikdo mu neublíží!

„Poslouchejte chvíli“ řekl Aro s hlasem plným autority. Kouknu na něj vyděšeně.

„Ten kdo se tohodle chlapce dotkne. Tak zemře! Nikdo mu neublíží! Je pod mojí osobní ochranou.“ Dopovím rázně. Jenom nás nechápavě sledují. Zašklebím se na Aleca. Kouknu na toho kluka. Chytnu ho za ruku. Odvádím ho hradem do svého pokoje. Vypadá tak roztomile. Tak mile, něžně. Pomoc! Už nejsem ta krutá Jane. Můj pokoj se mu líbí. To jsem ráda. Pak se mě zeptal jestli chci vědět opravdu kdo je zač. Můj pocit byl zpátky. Jenom jsem přikývla. To co mi řekl mi vyrazilo dech! Takže on není nevinný! On … on je! Pane bože!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pravda nebo lež? 1.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!