Moc děkuju za komentáře. Upřímně jsem je ani nečekala. Kvůli vám budu pokračovat. A JoHarvelle tobě děkuji za opravení. Ani si toho nevšímám a píšu dál. Prostě ti děkuji že máš semnou trpělivost! Znova k povídce, nevím jak rychle bude přibývat. Tenhle námět na povídku mě napadl jen proto že jsem si prohlížela fotky Jane. Takže bych byla ráda kdyby jste mi taky řekli co chcete sem do téhle povídky. V tomhle díle se Alec dozví proč ho Jane nevysála. No jak myslíte že bude reagovat? Přijme to tak dobře jako Aro nebo bude zle? Dozví se někdo další co je ten hoch zač? Čtěte a uvidíte! A prosím komentáře, jinak nebudu pokračovat.
18.10.2009 (10:30) • MrsMysteryGirl • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 917×
On… on je! Pane bože! Tyhle slova jsem si říkala stále dokola. To nemůže být pravda!
„Můžeš mi to říct ještě jednou?“ poprosím zoufale. On se jenom usměje.
„No ano, můžu! Jsem lovec zla. Mým úkolem je zabíjet upíry a vlkodlaky.“ Řekne pyšně, tváří se jak arogantní blbec. Takže abych byla v obraze, on je lovec zla? Vždyť Aro mi už říkal, že všichni už jsou mrtví. Tak nejsou jak jsme si mysleli. Kouknu na něj zmateně.
„Ehm… Promiň, ale jak můžeš být lovec zla? Vždyť všichni už měli být mrtví!“ Kouknu mu do očí. Jenom ďábelsky usměje. Sjede mě očima, v očích má jiskřičky.
„Ach Jane, ještě žijeme. To je jenom léčka na vás upíry.“ Léčka? Na upíry? Vždyť Aro ví ovšem ne? Takže já jsem tu do něj zatím zamilovaná, a on mě přišel zabít? To je kruté! Poprvé ze celou existenci jsem vzlykla. Kdybych mohla brečet tak tady brečím jako malá holka. On mě jenom nechápavě sleduje. Dostanu vztek, on mě přišel zabít! Mě Jane!
„Proč brečíš?“ řekne starostlivě. To víš! Tobě se budu zrovna svěřovat! Tůdle!
„Já pitomá se tu do tebe zamilovala. Zatím co ty jsi mě vlastně přišel zabít.“ Zavrčím na něj. Mám na něj vztek. Proč sem vůbec lezl? Proč ho mám ráda? Ráda? Slabé slovo, já ho miluji. Alec nebude moc rád. Jak bych chtěla být na Edwardovu místě, s tou Isabellou to má lehčí. Šlehnu po něm pohledem. Zase se utápím v jeho očích.
„Ty jsi do mě zamilovaná? Ty takový anděl do mě?“ On mi řekl anděl? Sakra! Chci být stará Jane! Ta chladnokrevná bestie, které je každý ukradený. Co to semnou udělal?
„Ano, jsem do tebe zamilovaná! A nejsem anděl! Tak co přišel jsi mě zabít?“ prsknu na něj nenávistně. Uhnu před jeho dotykem. Chce mě pohladit, nejdřív odpoví!
„Nepřišel jsem tě zabít! Jenom jsem to přišel omrknou. A já se do tebe taky zamiloval. Je to proti pravidlům.“ Řekne se smutným hlasem. No to teda je proti pravidlům! To už to míň porušuje Edward s Isabellou. Co mám dělat? Co to dělá on? Sklání se ke mně blíž. Jenom mě sleduje. Mojí reakci, co mám ale udělat? Chce mě snad políbit? Už ani minutu nevydržím to vzdálenost mezi mnou a ním. Přitiskne si mě víc k sobě. Jemně mě libá, na rtech potom na krku. Znova se vrátil k rtům. Do pokoje vtrhl Alec. Odstrčila jsem ho od sebe. Alec nás jenom vystrašeně sleduje. Nastává trapné ticho. Nikdo neví co říct.
„Alecu, můžu ti to vysvětlit.“ Hodím pohled na bratra. Jenom přikývne na souhlas. Jdu s ním na chodbu. Celou dobu mě propaluje pohledem. Jak mám začít? Sakra já už jsem i nervózní? No skvělý! Jane Volturi je nervózní! To tu ještě nebylo!
„Alecu, víš já se do něho zamilovala.“ Sklopím hlavu. Jenom mi jí zvedne svojí rukou. Zkoumavě se na mě podívá. Jenom mě zaraženě sleduje. On napřáhne rukou. Vypadá že by mě chtěl obejmout? A sakra! On mi jednu plesknul! Ten idiot! On mi normálně vrazil! To teda přehnal! Mě nikdo nebude mlátit! Jsem Jane Volturi! Ani vlastní bratr na ní nesmí napřáhnout. Vrátila jsem mu jí ještě s větším vztekem než měl on.
„Tu máš za to, že mi lezeš do pokoje bez zaklepání!“ vyhrnu na něj naštvaně. Chci odejít, když mě zastaví. Co zas to pako chce?
„Promiň, sestřičko! Ale mám o tebe strach!“ On mi řekl sestřičko vždy mě oslovoval chladně nic víc. Jde k němu blíž. Obejmu ho, tohle mi tolik chybělo. Můj bráška co mě ochrání!
„To nic, bráško! Víš, že mi tohle docela chybělo?“ mrknu na něj.
„Mě taky Jane. Musím tě přece chránit! Budu vždy při tobě stát!“ Pustí mě a odejde. Takže nejdřív byla facka a potom objetí. Není nejhorší! Mohlo být i hůř. Teď pospíchám do náruče svého lovce. Počkat já ani nevím jak se jmenuje! On se válí na mé posteli, vypadá že usnul. Jdu pomalu blíž. Lehnu si k němu, není přece člověk. Sice je ale má silnější kosti. Takže ho nerozdrtím. Uvelebím se vedle něj. Já postel vůbec nepotřebuji, ale stejně mám ráda když si na ní lehnu. Přelezu ho tak, aby mě mohl objímat a já jeho. Taková krásná chvíle. Jenom kdybych tušila co zlého stane. Tak bych to nikdy nedopustila. Tuhle chvilku mi nikdo nevezme. Na tváři má blažený úsměv. Trošku otevře svoje modré oči. Pousměje se trošku.
„Jak se jmenuješ?“ zeptám se rychle než mi zase usne.
„Jsem Josh, princezno, budu zase spát tady s tebou. Jsem moc unavený!“ Přikývnu na souhlas. Stejně mě Aro nevolal! Má osobní garda je u Ara. Když ho nejsem s ním já tak oni. Teď si vzpomínám na jednu dívku. Byla velmi hezká. Měla tmavě černé dlouhé vlasy. A černé oči. Nebylo to z hladu. Ona byla totiž poloupírka. Ujala jsem se jí. Potom jsem jí dala do své osobné gardy. Byli jsme si velice blízké. Jednoho dne prostě odešla. Ona se mě zřekla.
Jako kdysi její sestra. Ona mi to jednou vyprávěla. Neměla lehkou minulost. Jak bych tu Gabrielu chtěla mít. Byla pro mě a Aleca jako sestra. Čert ví, kde je jí konec. Znovu někdo klepe na dveře. Kdo zase otravuje? Zavrčím si pro sebe. Za dveřmi uvidím stát… Tak jí jsem tedy nečekala.
Autor: MrsMysteryGirl (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Pravda nebo lež? 2.Kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!