Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prezidentova dcera 12.kapitola

the-host


Prezidentova dcera 12.kapitolaPo delší ddobě pokráčko, je to kratší. Nemám ted´ka moc času na psaní, škola!!! Tenhle dílek má název:Staří noví sourozenci

Bella

 

Před pár dny jsme začali chodit na střední ve Forks. Bylo až k neuvěření, jak na nás ostatní reagovali. Já měla miliony nabídek k tomu abych s někým chodila, Alice měla v tomhle štěstí, které se jmenuje Jasper. Ve městě se rozkřiklo, že se sem přistěhoval někdo nový, ale Alice nic neviděla, tudíž nás to znepokojilo. Nevím to určitě, ale mám takový divný pocit, jsem asi jen přecitlivělá.

 

 

Rose

 

Já a Emmett začneme ve Forks chodit do školy, bude to tak nejlepší. Edwarda necháme zatím doma,

musí si zvyknout na pachy lidí, aby náhodou po někom neskočil. Včera v noci jsem v lese cítila pach upíra, neznala sem ho a nikomu sem to neřekla. Zrovna ted´ sedíme s Emmettem v autě a jedeme do nové školy. Jakmile jsme vystoupili, všechny pohledy se stočili na nás, ale hned se odvrátili. Jak to?? Po chvilce všichni pohlédli k dvěma přijíždějícím autům. Z porsche vystoupili dva upíři. Počkat!!! Vždyt´ to je Alice a Jasper. Z druhého vystoupila taky upírka, tu neznám. Slyšela jsem, jak kluci vzdechli. Musela jsem uznat, že se mi mohla rovnat. Měla na sobě tmavěmodrou sukni, bílý top a tmavemodré sako. Samozřejmě i boty na podpadku. Všimla jsem si, že Emmett obdivně hvízdnul. Hned potom zmizeli v hloučku studentů. Emmett zavlal Carlisleovi a on se tu o pár chvil později objevil i s Esme. Jako správní rodiče nás šli zapsat a my se hned potom odebrali do třídy. Museli jsme, ale sedět od sebe, jedno místo bylo u té upírky a druhé u nějakého kluka. Jási sedla k upírce.

„Ahoj, jmenuji se Rose Hale. Ty jsi?“ zeptala jsem se.

„Isabella Whitlock. Neruš mě prosím a nemluv na mě.“ řekla mi a otočila se k tabuli. Po hodině jsem si s ní chtěla ještě promluvit, ale před třídou na ní čekala Alice a Jasper. Ten po mě hodil výhružný pohled, tudíž mě odradil. Isabellu, Alice a Jaspera jsem neviděla do oběda. Seděli v koutu a nikdo si k nim ani kolem nich nesedl. Sedli jsme si o stůl dál než oni a po očku je sledovali. Jakmile zazvonilo na přestávku, nebyli tam. Jen práskli dveře. Po škole jsme jeli rychle domů. Tam už se na nás čekalo.

„Je tu Alice a Jasper. Mají mezi sebou novou upírku Isabellu.“ řekli jsme jim. Zatím to totiž věděl jen Carlisle.

„Měli bychom za nimi jet a promluvit si s nimi.“ promluvila po chvilce Esme a já jí musela dát za pravdu. V ten okamžik ovšem zazvonil telefon.

„Cullenovi.“ řekl Carlisle po zvednutí.

„Ahojky, tady je Alice.“ ozvalo se. Hned to zapl na reproduktor.

„Alice, holčičko, jak se máš?“ zeptala se hned Esme.

„Báječně.“ odpověděla nám a bylo slyšet, že sluchátko odložila.

„Já to věděla, jsem lepší než ty!!!“ řekl neznámý hlas.

„No jo, my to víme Isabello!!“ řekl Jasper naštvaně.

„Co jsem ti provedla?? Proč mi říkáš Isabello??“ zeptala se najednou rozhořčeně.

„Is, on tě nechtěl naštvat!“ zapojila se do jejich rozhovoru Alice. Po chvilce bylo slyšet jen prásknutí dveří.

„Jdi za ní, ale at´ o tobě neví.“ řekla Alice a opět se ujala telefonu.

„Omlouvám se, ale musela jsem ji uklidnit. Nechtěli byste dneska přijít nebo zítra?“ zeptala se a my se po sobě koukli. Všichni jsme kývli.

„Báječné, zítra vás očekáváme, do školy se stejně nepůjde, bude sluníčko. Zatím se mějte.“ řekla nám a položila telefon.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prezidentova dcera 12.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!