Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Princezná večnosti - 6.kapitola

alec


Princezná večnosti - 6.kapitolaPrajem vám, len nech sa príjemne číta a nezabudnite a komentíky.

6. kapitola – Alice , nákupy a  prekvapenie

Škola nebola zas tak hrozná ako sa si myslela, ale vždy je nejaké ale a to moje má meno Edward Cullen. Neviem čo som mu spravila ale po každé keď sme sa stretli na chodbe alebo nebodaj v učebni tak ma zabíjal pohľadom. Na začiatku som chcela s ním nadviazať rozhovor ale on ma okázalo ignoroval a len okolo mňa prešiel, v tej chvíli som myslela že naňho skočím a utrhnem mu tu jeho snobskú hlavu a to som si ja o sebe myslela že som rozmaznaná tak on je potom mamičky maznáčik.  Potom som ho aj ja začala ignorovať. Jednoducho povedané žiadny Edward Cullen pre mňa neexistuje a bodka. Zato jeho sestra a nemyslím tu peroxido- botoxovú husičku ale toho malého elfíka no proste Alice je fajn. Zatiaľ som sa s ňou bavila iba raz a to na   amerických dejinách ale hneď my padla do oka, myslím že máme veľa spoločného no hlavne nákupy.  Dúfam že budeme dobre priateľky lebo ona je z ich rodiny jediná normálna, ostatný sú podľa mňa zrelý na psychiatra.

Dnes  mám s Alice dvojhodinovku tak sa spýtam či by nešla so mnou na nákupy. Keď som prišla do triedy Alice už sedela v lavici a usmievala sa tak že som mala chvíľu pocit že si roztrhne tvár.

„ Ahoj Sisi“ zapišťala na mňa cez polku triedy.

„ Ahoj ako vidím dnes máš vynikajúcu náladu a tak by som sa ta chcela spítat či by si nešla so mnou na nákupy“ povedala som s obavou v hlase, ale Alicina reakcia my vyrazila dych a to doslova objala ma takou silou že my asi zlomila rebrá.

„ Mohla by si ma pustiť, asi si my zlomila rebrá“ ani som si nevšimla akou rýchlosťou  ma pustila a previnilo sa na mňa pozrela, alebo to lepšie vystihuje výraz smutného šteňaťa ktorému nik neodolá.

„ Som poriadku ale stále si my neodpovedala pôjdeš so mnou na tie nákupy?“

„Samozrejme že pôjdem to sa nemusíš ani pýtať som taká šťastná lebo mňa nikto nezve na nakúpi, ja ich musím na silu tam ťahať“ bolo by zaujímavé vidieť ako Alice ťahá do obchodáku Emmeta.

„ Takže čo tak tento piatok“ spýtala sa ma z nádejou v hlase.

„Súhlasím ale musíme ísť do Seattlu“

„ Dobre ale ešte niekto pôjde snami“

„ A kto,  tvoja sestra?“ povedala som s obavou v hlase lebo bit zavretá z botulotoxínom v jednom aute sa my nežiada.
„ Nemusíš sa báť Ros má iné plány a náš vodič bude prekvapenie.“ Povedala a pritom sa jej zablysklo v očiach.  Takže my budeme mat vlastného vodič, na tom nevidím nič zlé.

„Tak dobre“ povedala som,  jej sa roztiahol ešte viac úsmev pričom ukázala radu dokonalých bielych zubov až som nadskočila na stoličke a Alice si toho všimla a jej oči akoby potemneli asi aj ja potrebujem psychiatra. Potom prišiel profesor mi sme sa viac nebavili, po hodine ma len pozdravila a hneď vystrelila z triedy.  Prečo sa niekedy všetci Cullenovci správajú tak zvláštne akoby neboli z tohto sveta.

Alice  som už dnes nevidela a vlastne nikoho z nich.

„ Sisi to je super vyšlo slnko, nepôjdeme dnes do La Push po škole?“ spítal sa ma  Mike.

„ Dobre aspoň  pôjdem za Jacobom , už som ho od soboty nevidela“ zatváril sa nejako smutne a aj urazene? To nechápem ale to nevadí hlavne že uvidím Jake, už sa nevie dočkať.  Do La Push  sme išli s mojim a Tylerovovym autom. Na pláži boli všetci  chalani, keď ma Jake uvidel tak sa za mnou rozbehol a zobral ma do náručia a zatočil som mnou.

„ Jake pusti ma lebo nemôžem dýchať“ položil ma ale stále ma držal v naručí.

„Ani nevieš ako si my chýbala, keď som ta tých pár dní nevydeľ Sisi.“

„ Ver že si to viem živo prestaviť“ začali sme sa spolu smiať a potom som sa išla privítať s ostatnými. Večer sme si ešte spravili tábor a Jared nám rozprával príbehy, on je nato totiž expert.

Domou som sa dostala okolo pol desiatej a stále som mala pocit že ma niekto sleduje, asi začínam bit paranoidná.

„ Sarah kde si pre boha bola, ani nevieš aký som mala strach že sa ti niečo stalo mohla si my aspoň zavolať nemyslíš?“

„Mami prepáč išli sme po škole do La Push a ja som s Jakom úplne zabudla na čas.“ „ Dobre ale nech sa to viac neopakuje ak niekde pôjdeš tak my najprv zavoláš, rozumieš?!“ povedala to so stopou smútku a sklamaním v hlase. Tak to som teda nechcela aby som bola pre mamu sklamaním, úplne my stačí že som sklamaním pre Thomasa. Dala som si horúcu sprchu a potom som išla späť a tam to na mňa doľahlo a rozplakala som. Neviem kedy som zaspala ale  zrazu som ucítila ľadový  dotyk na tvári a ako keby my stieral slzy a potom som upadla do sladkej nevedomosti  spánku.  Ráno som sa zobudila nezvyčajne svieža a odpočinutá.

Vykonala som svoj ranný rituál, a zbehla som do kuchyne spraviť mame raňajky, aby som si to u nej aspoň čiastočne vyžehlila. Nachystala som jej obľúbené zapečené chleby s kakaom.

„  Dobré ráno, chcela by som sa ešte raz ospravedlniť za ten včerajšok už sa to nikdy nestane.“

„ Aj mne odpusť mela som tak vyletieť len som mala o teba strach. Inak ďakujem za raňajky. Tak za takéto raňajky sa budem s tebou kludne háďat aj každý deň.“

„ Dobre mami ja už idem a nezabudni že dnes idem s Alice do Seattlu na tie nákupy.“

„Zlatko som rada že máš už kamarátku , dávaj si pozor a keby niečo tak my zavolaj.“

„Dobre mami.“ Dnes máme aj  s Alice krátke vyučovanie. Ja si odveziem domov auto a potom All príde aj s tým tajomný šoférom.

„Prídeme pre teba za polhodinu, tak buď pripravená“ kričala na mňa keď som išla na poslednú hodinu a to matiku.

„Ty ideš von s Cullenovou?“ opýtala sa zvedavo Jessica , pri mojej smole s ňou sedím. „Áno ideme spolu na nákupy do Seattlu“ chcela niečo povedať ale našťastie prišiel profesor. Keď zazvonilo rýchlo som vystrelila z triedy aby ma Jess náhodou nezasypala zbytočnými otázkami, ona je dobrá kamoška len je niekedy strašne otravná. Domov som prišla v rekordnom čase, mama tu nebola čo znamená že určite je v La Push. Pre istotu som jej nechala na ľadničke odkaz a išla sa prezliecť. Dala som si žltý sveter a k tomu modré upnuté nohavice a na nohy žlté lodičky, ešte kreditu a môže sa isť.

Keď som zamkýnala dvere tak v tej chýli pred domom zaparkovalo strieborné volvo. Ja tu Alice zaškrtím to nemyslí vážne, aby som v jedno aute sedela s tým schizofrenikom! Alice vystúpila z auta a veselo sa škerila a mne by sa v tejto chvíli krvi nedorezalo.

„Sisi nastúp si veď tu nechceš vystáť jamu“ a ešte viac sa usmiala, ja jej asi vážne jednu vrazím. Z povzdychom a zamračenou tvárou som nasadla na miesto spolujazdca lebo Alice my nikam inam nedovolila sadnúť. Ta malá potvorka má určite nie čo za lubom, z premýšľania ma vytrhol až nádherný sametový hlas.

„Ahoj Sarah dúfam že ti nevadí že idem s vami ale potrebujem si niečo vybaviť.“

„To je v pohode“ povedala som a ta už sme vychádzali z Forks. Edward jazdí ako blázon, teda ako ja.

Cesta netrvala dlho a za hol hodinu s vchádzali do podzemného parkoviska jedno ho centier. Ako náhle auto zastavilo Alice ma už ťahala do výťahu a to my stačila odopnúť aj bezpečnostný pás, tá je ale rýchla. Vošli sme do prvého obchodu, ktorý uvidela a už my dávala veci a poslala ma ich vyskúšať. Ak som myslela že Lili je nákupný maniak tak Alice je psychopat a to doslova , lebo keď som chcela pri pokladne zaplatiť tak na mňa skočila a vytrhla my kreditku z ruky a mne sa zdalo ako keby na mňa zavrčala. Takto to ešte išlo asi dve hodiny a ja som myslela že sa zbláznim.

„Alice už by hádam stačilo lebo v tomto centre po tebe naozaj neostane nič, a Sarah si potrebuje trochu oddýchnuť lebo sa zajtra nepostaví na nohy“ povedal Edward aj som naňho čumela z otvorenou pusou.

Odkedy sa on zaujíma o moje nohy teda o mňa? Čo sa to tu deje? To by ma naozaj strašne zaujímalo. S Edwardom sme išli spolu no blízkej kaviarne. Alice povedala že s nami nejde lebo musí ešte toho veľa nakúpiť a že to nestihne možno do zatváracej doby.

„ Ja si dám karamelové latte“ povedala som servírke, ktorá okázalo ignorovala a hypnotizovala Edwarda. „ Poprosím si iba pohár minerálky“ povedal zdvorilo a hlasom  ako keby nebol s tohto storočia. Zatrepala som hlavou, aby sa my tie konské myšlienky vytratili.

„ Chcel by som sa ti najprv ospravedlniť a požiadať ta či by sme nemohli začať od znova“ povedal a hypnotizoval ma, a som sa v jeho v zlatom pohľade doslova topila neschopná slova. „Sarah mohli by sme byt priatelia?“ spýtal sa s nehranou nádejou v hlase.

„Hm... áno“ super odpoveď určite si omne myslí že som debil.

„Edward Cullen, teší ma“ a podal my ruku, nádych. „ Sarah Parker ale priatelia my hovoria Sisi“ a prijala som jeho ruku. V tej chvíli prišla servírka a doslova mohla na nás oči nechať.

„ Tak ako sa ti páči vo Forks?“ začal Edward konverzáciu a z prehľadom ignoroval servírku, ktorá ho vyzliekala pohľadom, bola nechutná  a ja som zrazu mala chuť ju zaškrtiť, tak som radšej venovala otázke.

„Už som si zvykla, ale najviac my asi chýba slnko tu si ho toľko neužijem ako keď som bola v Miláne.“ Odpovedala som pravdivo, zrazu som mala pocit že mu môžem plno dôverovať. Rozprávali sme sa ešte hodnú chvíľu. Podstate o všetko čo mame radi a zistila som že z Edwardom mám dosť spoločného, to by som nikdy nepovedala.

Z rozprávania nás vyrušila až Alice, ktorá sa mračila ako sto čertov. „ Mali sme sa stretnúť pred hodinou pri aute“ povedala a strelila vražedný pohľad na Edwarda.

„Prepáč sestrička, zarozprávali sme a zabudli sme ako si na čas“ a zatváril sa tak že by mu kludne odpustili aj vraždu. Celú cestu naspäť sme sa rozprávali a ja som mala s Edwarda veľmi dobrý pocit. Pomohol my s taškami do domu a ja som sa z ním išla rozlúčiť na verandu. Stál tam a vyzeral ako by bojoval sám so sebou, jeho výraz sa nedal prečítať na tvári nemal vôbec žiadnu emóciu. Zrazu sa ku mne začal nakláňať a ja som stuhla, neschopná akéhokoľvek pohybu a pobozkal ma na čelo.

„Želám ti krásne sny princezná“ povedal takým hlasom že sa my začali chvieť kolená a ja som myslela že odpadnem, musela som sa chytiť rámu dverí.

„Dobrú“ viac som so seba nevysúkala. Edward sa len pokrivene usmial a išiel do auta, ešte som odkývala Alice a boli preč. No ja som tam ešte chvíľu stála a premýšľala nad tým čo sa vlastne stalo. Čo to do riti Edward robí? Najprv sa tvári že neexistujem a potom ma bozkáva na čelo, ja sa v ňom nevyznám. Radšej som to nechala tak a išla som si dať horúcu sprchu.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Princezná večnosti - 6.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!