Nessie loví Veronixiku, Veronixika ovšem nemá šanci uniknout. Zemře? Je toto konec, nebo snad nový začátek? Podaří se Veronixice Renesmé zastavit? Jak to udělá, aby mohla odejít od Setha a neranila ho? Bude vůbec brát ohledy na Sethovy city?
13.11.2010 (07:30) • Veronixika • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1489×
Propojené
Běžela jsem, jak nejrychleji jsem uměla, ale přesto jsem věděla, že mě za pár minut najde. Proto jsem se rychle skácela na zem a proměnila se. V další chvíli jsem ucítila všechny ty vůně, vůně upírů i měničů, žilo tu více upírů než jen Nessie. A tak jsem se rozeběhla maximální rychlostí do Portlandu. Věděla jsem, že mě už určitě stopují, ale na kraji lesa už najdou jen upíří pach, ne pach čarodějky. Musela jsem zmizet. I když by mě teď určitě nepoznali, jsem pro ně cizí upír, kterého by nejspíš mezi sebe nepřijali. Když jsem tak běžela lesem, dostala jsem hlad, a tak jsem šla lovit. Našla jsem stádo losů, a tak jsem se nasytila a běžela jsem dál. Ale narazila jsem na toho mladého upíra ze supermarketu. A sakra! Pomyslela jsem si. Jsem mrtvá. Myslela jsem. Upír měl ty samé zlaté oči.
„Co tu děláš?“ zeptal se podrážděně.
„Nic, jen jsem zabloudila,“ odpověděla jsem stejným tónem.
„Dávej si na mě pozor, ještě jednou budeš lovit na našem území a…“ začal ten protivný upír. Měl rezavě hnědé vlasy a pronikavé oči.
„A co? Zničíš mě?“ zeptala jsem se skepticky a snažila jsem se ho naštvat, jak by se také zachovala každá ohnivá čarodějka, no jsme hloupý druh, vyhledáváme souboje a to bez výjimky upírů.
„Edwarde, co se děje?“ zavolala na něj nějaká upírka.
Sakra není tu sám. Pomyslela jsem si. Moje sebevědomí bylo v troskách a litovala jsem, že jsem ho vyzvala na souboj. Je se mnou amen. Pomyslela jsem si.
„Když chceš boj, máš ho mít!“ Edward se naštval a v tom přiběhla malá upírka vypadajíc spíš jako elf. Když mě Edward praštil a já odletěla do stromu, spadla na zem a schoulila se do klubíčka, jako by někdo praštil ji. Edward se mě chystal znovu napadnout, ale pak se zarazil, jako by právě něco viděl, něco co ho znepokojilo.
„Co to má znamenat, Alice?“ otočil se k malé upírce, ale kradmo mě pozoroval.
Najednou se stalo něco nečekaného, nechtěla jsem mu ublížit. Bylo to, jako by byl můj bratr a já měla najednou potřebu ho chránit.
„Co jsi zač?“ otočil se na mě Edward pohrdavě, „a co jsi udělala mé sestře!“ štěkl po mně.
„Nic jsem jí neudělala a co jsem zač, tě zajímat nemusí,“ snažila jsem se to říct naštvaně, ale znělo to, jako bych mu jen něco vysvětlovala.
Alice se už postavila na nohy, a pak ke mně přišla. „Jak se jmenuješ?“ zeptala se mě klidně.
„Veronika,“ odpověděla jsem automaticky.
„Ne, to vím, ale jak se doopravdy jmenuješ?“ zeptala se.
„Veronixika.“ Musela jsem k ní být upřímná, nechtěla jsem, ale nešlo mi jí lhát. Bylo to hrozné, nemohla jsem udělat naprosto nic, co bych chtěla. Ať jsem dělala cokoli, nemohla jsem téhle malé, otravné upírce nevěřit. Nemohla jsem na ni být naštvaná, nemohla jsem zaútočit, nemohla jsem udělat nic, co by mě zachránilo před tou mrňavou potvůrkou. Dokonce jsem ani nemohla být naštvaná na toho otravného upíra, který se mě snažil zabít!
Omlouvám se, že jsem tuto kapitolku napsala takhle krátkou, ale už mám nějaké kapitolky dopředu napsané, a tak jejich obsah nemůžu změnit, měla bych v tom pak guláš. Příští kapitolka je o něco delší a už se pokusím psát dlouhé kapitolky.
Mockrát děkuji za komentáře. Jinak můžete napsat i kritiku, moc by se mi hodil nějaký návrh. Sice teď píši 10. kapitolku, ale určitě vaše nápady ocením.
Autor: Veronixika (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Propojené 6. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!