další dílek, obsahuje část 18+ takže pozor!!! před díky za komentíky
19.05.2009 (15:15) • lucineczka02 • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2499×
PRVNÍ KROK UDĚLAL ON
ČÁST 7
SOUČASTNOST
,,Alice? Ty jsi neviděla budoucnost?" zeptala se mě Bella
,,Ne až do jednoho okamžiku, který mi změnil život, ale k tomu se dostanu" řekla jsem a Jasper se uchechtl
MINULOST
Jasper se najednou prudce zastavil a díval se někam do tmy. Já jsem jeho pohled následovala, ale ani se svým supr zrakem jsem nic neviděla. Ale najednou se ze tmy vynořila postava. Byla to upírka to bylo na první pohled jasné. Byla krásná blond vlasy se jí vlnily do půl zad. Jediné co ji ubíralo na kráse byly její červeně krvavé oči. Mířila si to přímo k nám.
,,Ahoj Jaspere moc ráda tě opět vidím" řekla a koketně se na něho usmála. Jasper mi silně zmáčkl ruku a já ucukla. Omluvně se na mě usmál.
,,Violet co tady děláš?" zeptal se Jasper přiškrceným hlasem.
,,Co asi? A to jsem ale nezdvořilá ani jsem se nepředstavila" řekla a otočila se na mě¨
,, Jsem Violet Gryne a ty musíš být ta co spí z mým manželem" cože slyším dobře. Zatmělo se mi před očima.
,,Alice já ti to vysvětlím" naléhal Jasper
,,Neobtěžuj se, ráda jsem tě poznala Violet. Sbohem" s tímhle jsem se otočila a rychlostí světla zmizela ve tmě.
JASPER
,,Kruci Violet co tady děláš?" zeptal jsem se ji poněkud vykolejeně
,,Zeptat se tě na to, na co se tě celých 100 let ptám.Volturiovi mají o tebe pořád obrovský zájem. A Navíc mám právo navštívit svého manžela" řekla
,,Tak zaprvé moje odpověď zní stejně. Ne nechci, mám svůj život i když jsi mi ho teď asi zničila. A zadruhé ty už nejsi moje manželka. Nikdy rozumíš." Řekl jsem a rozběhl jsem se k Alici. Mezitím začalo pršet.
ALICE
Vůbec za mnou neběžel, to mě mrzelo ještě víc, ale co jsem čekala. Neběžela jsem domů, ale do parku kde jsme se poprvé políbili. Začalo pršet a já šla pomalu domů. Stál před vchodem.
Možná tam stál 5 minut, možná hodinu. Netuším. Jakmile mě uviděl, jeho tvář zesmutněla a hned vykročil směrem ke mně. V ruce držel krásnou kytici růží, kterou mi mlčky předal. Dlouze se mi podíval do očí ,,Alice chci ti to vysvětlit, ona není moje manželka už 100 let a..." nenechala jsem ho domluvit a pomalu mi docházelo, že teď mám tu nejvhodnější možnost zažít to co jsem chtěla s člověkem, kterého miluju.
LEŽ
,,Celou dobu jsme si povídali a strejda Jasper mi vše vysvětlil" řekla jsem Elen
JAK TO BYLO DOOPRAVDY
Beze slova jsem ho chytila za ruku a táhla do vchodu. Během několika okamžiků jsme byli u mě v pokoji. Zatáhnout závěsy, rozsvítit lampičku u postele a zapnout televizi. Automatický zvyk, který jsem ani dnes nedokázala vynechat. Celou dobu sledoval jak pobíhám a nic neřekl. Najednou vstal, přistoupil ke mně a pošeptal mi do ucha: „ MOC TĚ MILUJI A CHCI TĚ".
Jeho pevné ruce mě sevřely a já se ocitla v jeho těsné blízkosti. Ňadra mi napínala halenku a třela se o jeho hruď. Jednou rukou mě pohladil na tváři, uchopil lehce za lícní kost a políbil na ústa. Další polibky už přicházeli, jeden za druhým. Jazykem jsem zkoumala jeho ústa, rty líbala jeho tvář, hrála si s jeho vlasy. Svými plnými rty, které nasměroval na můj krk, mě zbavil veškerých zábran. Horký dech, který poléval mou šíji mě přiváděl k šílenství. Nepřestával mě líbat, pouze jeho žilnaté ruce s dlouhými prsty se osmělily a snažily se mě vysvléct z těch pár hadříků, které jsem v tento prosluněný den měla na sobě. Trošku jsem mu to usnadnila a po chvilce jsem před ním stála ve spodním prádle. Shodila jsem ho na postel a stáhla těsné jeansy, sundal si tričko a čekal co budu dělat. Vůbec jsem nečekala jak to bude snadné a přirozené. Klekla jsem si nad něj a hrála si jazykem s jeho bradavkami. Několikrát obkroužila a pak pomalu přes břicho níž. V trenkách se mu tyčilo jeho mužství a já toužila ho poznat z blízka. Pro tuto chvíli zbytečný kousek oblečení jsem roztrhla neskutečnou rychlostí. Příjemně mě potěšilo co jsem uviděla a moje první myšlenka byla, jak nádherně bude pasovat do mé jeskyňky. Vzepřel se na pažích a já ho nechala, ať se podívá, co se chystám s jeho pyjem dělat. Jednou rukou jsem ho pevně uchopila a jazykem přejela přes celý penis od spodu až po špičku. Prsty mé druhé ruky si hrály s jeho varlaty a nepřestávala jsem sát, žmoulat a laskat jeho chloubu. Zaklonil se a jen si to užíval.
Tak a teď je řada na něm, proběhlo mi hlavou. Lehla jsem si vedle něj a on neváhal ani vteřinu. Několika málo pohyby mě zbavil zbytku oblečení, zastyděla jsem se. Dlaní mi podložil záda a jednou rukou začal masírovat prsa, přidal ústa. Občas se choval dost drsně, ale nevadilo mi to. Tahání za bradavky a jemné kousání na těchto tmavých hrotech způsobilo vlnu vzrušení, která probíhala celým tělem. Klekl si a zabořil hlavu tam, kam jsem si to přála. Jazykem zkoumal veškerá zákoutí a špičkou vnikal dovnitř, pak si hrál s knoflíkem rozkoše a já vypouštěla snad litry svých šťáv. Uměl to a očividně to o sobě věděl. Zavalil mě příval orgasmu a já vnímala pouze své rozpálené tělo. Otevřela jsem oči a on se spokojeně usmíval a hladil mi kundičku, která se celá leskla.
Penis mu pořád tvrdě mířil do boje a bylo mi jasné, že ho chce už mít ve mně. Otočila jsem se k němu zády, kleknul si za mě a už jsem cítila jak do mě vstupuje. Tlačil se zvolna hlouběji a já myslela, že nikdy neskončí. Ještě několikrát takhle přirazil a pak začal zrychlovat. Jeho zakřivení mi dělalo dobře, přesně se trefoval svým kopím kam měl. Držel mě za zadeček a já na něm seděla, penis až po kořen uvnitř. Jen jsem se pohupovala dopředu a dozadu. Líbal mi prsa a já se cítila jako bohyně. Projela mnou rozkoš, kterou jsem nikdy nepoznala. Dosáhli jsme orgasmu téměř ve stejnou dobu.
Spokojená a uspokojená jsem ulehla pod peřinu a lehla si na jeho hruď. On mě začal hladit po vlasech.
,,Moc tě miluju" zašeptala jsem skoro neslyšitelně, ale moc dobře jsem věděla, že mě slyšel
,,Já tebe víc" řekl a já jsem pocítila to co nikdy v životě....
Pokračování příště By Lucineczka
« Předchozí díl Následující díl »
Autor: lucineczka02, v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek První krok udělal on 7. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!