Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » První východ slunce - 3


První východ slunce - 3Tak tady je další kapitola Prvního východu slunce. Nessie s Jakem plánují budoucnost v Americe. Renesmé má stále tak trochu depresi a to na Jacoba špatně působí. Prosím komentujte.

Kvůli častému měnění bydliště si nemohu dovolit příliš věcí. Na sbalení mi bude stačit menší kufr. Při skládání věcí jsem začala plánovat, sjednocovat všechny nápady a přání, co budu chtít uskutečnit ve státech. Za prvé chci vidět Forks, i když to není úplně bezpečné, jsem si jistá, že k tomu Jakoba nebudu muset dlouho přemlouvat. Vidím mu na očích každý den, že chce jet domů do La Push. Tam musím zjistit všechno, co se dá o boji na mýtině, i kdyby nikdo nepřežil, někdo z La Push bude určitě něco vědět. Musí! Pokud existuje někdo kdo zůstal naživu, najdeme ho. Někde hluboko v mém srdci se skrývá naděje, naděje, že někde tam venku je moje máma s tátou, strejda s tetou nebo tak. Ale kdyby tam byli, proč by mě dávno nevyhledali? Proč by mě nechávali léta čekat? Přistihnu slzu, jak mi teče po tváři a rychle ji setřu. Sednu si na postel a chvíli zhluboka dýchám, pak si lehnu do klubíčka a rukama si pevně kolena přitáhnu k bradě. Je neuvěřitelné, že to pořád tolik bolí. Bolest chodí nečekaně, nikdy na ni nejsem připravená.

Zaslechla jsem z chodby kroky, a tak jsem rychle vyskočila a začala zase skládat. Nechci, aby mě takhle Jakob viděl. Bolí ho, když vidí, že jsem smutná a trápím se. Úplně stačí, že se na mě musí koukat v noci, kdy křičím ze spaní. Jake zaklepal na dveře,

„Nessie, měla  bys něco sníst, nechal jsem ti dokonce i muffin, fakt.“

„Jo, už jdu. Jen si, ehm, jen si připravím věci do letadla,“ vymyslela jsem si rychle.

„To snad tolik nespěchá, máme spoustu času,“ divil se Jakob.

„Já vím, ale chci to mít rychle za sebou, a co nejdřív vyrazit.“ Na to už nic nenamítal.Ví, že nemá cenu se semnou dohadovat o něčem, o čem jsem rozhodnutá. Rychle jsem si ty věci připravila a u toho se dávala co nejvíc dohromady, aby na mě pak nic nepoznal.

 

Když jsem přišla do kuchyně, Jakob seděl za stolem. Ruce spojené a výraz zachmuřený.

„Co se děje?“ zeptala jsem se.

„Přemýšlím, víš. Jaké to bude, až se vrátíme zpátky,“ odpověděl prostě.

„Ano, taky jsem nad tím uvažovala,“ chápu ho víc než si myslí.

„Až zařídíme vše potřebné, koupíme dům. Takový, kde už budeme chtít zůstat. Já začnu pracovat a ty chodit do školy. Najdeš si kamarády. Budeme žít normálně...“ Odmlčel se a s otázkou v očích se na mě podíval.

„Proč se na mě takhle díváš? Chceš znát můj názor? Dobře. Do školy teď ještě chodit nemůžu. Lidé by si všimli jak rychle rostu a myslím, že budeme celkově přitahovat pozornost,“ řekla jsem. Taky bych chtěla občas mezi lidi, ať si zase nemyslí, jenže to není tak lehké, když je člověk půl na půl.

„Já vím, že máš pravdu Renesmeé, ale nemůžeš být se mnou věčně zavřená doma,“ řekl zkroušeně.

„Jaku, ty jsi můj nejlepší přítel. Proč bych chtěla jiné?“ utěšovala jsem ho. Je to však pravda, je můj nejlepší přítel, jsem jen zvědavá na cizí.

„Dořešíme to později, teď si sedni a konečně se nasnídej. Nebo spíš naobědvej,“ ukončil to a dál se už na mě jen usmíval.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek První východ slunce - 3:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!