Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Psí život 25. kapitola


Psí život 25. kapitolaDalší kapitola!V této kapitole dostane Natalie lekci! Od koho? A proč? A jste vůbec rádi? Já teda ano! :-D Jako vždy je k této kapitole písnička.

!Písnička! na první odstavec!

V lese jsme strávili asi tak dvě hodiny. Carol začínala mít hlad a tak jsem uznala, že je čas se vrátit. Kdybych jen věděla, co se stane...radši bych se tam ani nevracela...ale nejsem Alice a tak ani nevidím do budoucnosti. Ale ona to stejně neviděla...kvůli mně... Když jsme pomalým krokem šly zpátky, netušila jsem, že v domě jsou všichni. I Natalie. Myslela jsem si, že ten den nic nezkazí, žádné slzy utrpení, bolesti, žádné rvačky, žádné hádky. Tato věc se však změnila hned, jak jsme vcházeli do domu. Ucítila jsem ji. Věděla jsem, že je zle, ale že tak zle, jsem ani netušila. Byli v obýváku a hádali se - hlavně Alice a Rose proti Natalii. Jen jsem Prckovi naznačila, aby byla potichu a pomalu a potichu jsme šly do kuchyně. Najednou však hádky z vedlejšího pokoje ustala. V té chvíli jsem netušila proč. Vzala jsem Carol jemně za ručku. Byly jsme u dveří do kuchyně, když se za námi ozvalo vrčení. Zděšeně jsem se otočila. Spatřila jsem Natalii, která se krčila k útoku. Její oči ztmavly, byli téměř uhlově černé. Rychle jsem schovala Prcka za sebe a zamračila jsem se na Natalii. Edward s Emmettem se pokusili ji odvést někam jinam, avšak bez výsledku. Natalie znovu zavrčela a ještě víc se k nám přiblížila. Rychle jsem se přeměnila a zavrčela. Neměla jsem čas, abych se koukla Carol do tváře...ani jsem nechtěla. Bála jsem se o ni, ale zároveň jsem se bála jejího obličeje a hlavně,...že se bojí ona mě. Neměla jsem však čas nad tímto teď přemýšlet. Výhružně jsem zavrčela...znovu...znovu na Natalii. Tentokrát jsem se do její mysli dostala hned. Nech ji být! Zakřičela jsem. Jen se pousmála. Rychle jsem šlehla očima k Rose a Alici. Postarejte se o Carol. Požádala jsem je a znovu se soustředila na Natalii. Potřebuješ lekci! Mě prostě poslouchat budeš, ať se ti to líbí nebo ne! Křikla jsem na ni znovu a zavrčela jsem a vycenila zuby. Znovu se jen usmála. Nakrčila jsem se a než se kdokoliv nadál, svalila jsem ji na zem a snažila se jí kousnout. Párkrát mě uhodila, ale mě to nevadilo. A pak se to stalo...kousla jsem ji. Bylo to...fascinující...hnusné...divné...sama nevím, jak to popsat. Ale lekla se a dala pokoj. Rychle se zvedla. Zhluboka dýchala, nenávistivě se na mě dívala. Ruku, do které jsem ji kousla si držela pevně u těla. Já ti to říkala. Usmála jsem se na ni. Ona jen zavrčela a rychle utekla z domu. Rychle jsem se přeměnila a otočila se na Edwarda, Jaspera, Emmetta a Carlislea. Esme, Rose a Alice opravdu zmizely někam i s Prckem. Unaveně jsem se opřela o zeď a sjela dolů. Tvář jsem schovala do dlaní a začala plakat. Dvě osoby si dřeply vedle mě. „Jsem obluda," zamumlala jsem přes slzy. „Nejsi, Bells," odpověděl mi tiše Edward. Rázně jsem zavrtěla hlavou. „Udělala jsi dobře Bello, ta malá by tu nemusela být," řekl Carlisle. Zvedla jsem tvář. „Necháte mě na chvíli o samotě?" požádala jsem je a znovu schovala svoji tvář do dlaní. Zůstala jsem sama, v tichu... Aspoň jsem si myslela, že jsem byla sama. Unaveně jsem zvedla hlavu a opřela si ji o zeď. Pomalu jsem otevřela oči. Vedle mě dřepěl Edward. „Říkala jsem, že chci být sama," procedila jsem skrz zuby. Edward se na mě podíval s bolestivým pohledem, zvedl se a pak pomalu odešel.

Seděla jsem tam tak asi půl hodiny. Pak jsem si utřela slzy a pomalu stoupla. Rozhodla jsem se, že půjdu do svého pokoje. Šla jsem pomalu a vlasy, které se mi rozpustili, mi padaly do tváře. Otevřela jsem dveře a zůstala překvapeně stát. V mé posteli spala Carol. Pousmála jsem se a pak si všimla tří žen u okna. Něco tiše probíraly. Všimli si mě. Položila jsem si prst na rty a došla k nim. „Děkuji, že jste se i ni postaraly," poděkovala jsem a koukla se na spící Carol. „Bude si myslet, že to byl jen zlý sen," utěšila mě Alice a já byla ráda. Nechtěla jsem, aby si něco z toho pamatovala. „Je to skvělé dítě," zašeptala Rose. Měla pravdu. Od Edwarda vím, že má slabost pro děti. „Je, ale v životě to nemá holka lehké...proto ji hlídám," přikývnu a kouknu se na Rose. Nechápavě se na mě podívala. „Její rodiče a ani sourozenci na ni nemají čas...dalo by se říci, že je jim na obtíž," dodám tiše. „Chudák," hlesla Esme. Znovu jsem jen přikývla a opatrně si sedla k ní na postel. „A to jsme na sebe vždy narazili jen náhodou," zamumlám a opatrně ji pohladím po vlasech. Zakručelo mi v břiše. Esme to uslyšela a usmála se. „Půjdu vám dvěma něco uvařit," zašeptala. Usmála jsem se. „Děkuji," poděkovala jsem tak tiše, že by to lidské uši neslyšeli. Opatrně jsem si lehla vedle ní a povídala si s Alicí a Rose.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Psí život 25. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!