Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Psí život 30. kapitola

Upír? Ne, dortík...


Psí život 30. kapitolaTak máme za sebou třicet dílů Psího života! Nikdy jsem si nemyslela, že tato povídka bude tak dlouhá! Doufám, že na začátku budete trochu napnutí...aspoň trochu. Jinak v této kapitole Bella alias Mary zase na někoho vyjede! Na koho? Se nechte překvapit! Děkuji za komentáře a pěkné počtení! Odehnalka

Písnička!

Ze snění mě probudilo bouchnutí vchodových dveří. Rychle jsem si sedla na posteli a porozhlédla jsem se klem sebe...a sakra...úplně jsem zapomněla na čas. Potichu jsem se zvedla. CD a fotky jsem strčila do kapsy. Dveře! A jak ty vchodové, tak tyhle do pokoje! Po špičkách jsem běžela ke dveřím a co nejrychleji a nejtišeji je zavřela. Bože! Bože! Charliemu musí dojít, že ty dveře zamykal, nikdy na to nezapomínal a když si nebyl jistý, vždy se vracel! Co budu dělat?

Opatrně jsem se opřela o zeď a sjela po ní na zem. Zavřela jsem oči a tvář si schovala do tváří. Pečlivě jsem poslouchala každičký pohyb Charlieho...nevím, proč mě v tu chvíli nenapadlo napsat Jacobovi, asi jsem nějak nepřemýšlela. Pak jsem však uslyšela kroky, které šly nahoru po schodech. Jediná moje příležitost...opatrně jsem se zvedla a dala ruku na kliku...musela jsem být potichu, protože v domě šel slyšet každičký krok, když bylo ticho...V té chvíli jsem si myslela, že dýchám moc hlasitě...vše vlastně bylo moc hlasité...Charlie zřejmě zmizel v koupelně...to byla jediná má příležitost...otevřela jsem dveře a rychle je zavřela. Šla jsem po špičkách, nakoukla jsem jestli se svítí v koupelně a pak, co nejtišeji, seběhla schody. Před poslední schod jsem přeskočila, protože často vrže...už jsem si myslela, že budu mít štěstí jenže......

Jenže, když jsem otevírala vchodové dveře,...rozezvonil se mi mobil...Ztuhla jsem na místě a chvíli nebyla schopná pohybu. Voda v koupelně přestala téct a domem se ozýval jen zvuk mobilu. Pevně jsem zavřela oči a co nejrychleji jsem vyběhla z domu...Když jsem byla na kraji ulice, otočila jsem se...Ve dveřích stál překvapený Charlie, hned však zase zmizel v domě...oddechla jsem si a chtěla jsem se otočit a běžet k autu, když jsem si uvědomila nepříjemnou věc - nechala jsem v domě svoji kšiltovku! Ale ne! Chytla jsem se za hlavu...Konečně mě napadl Jacob...a taky to byl on, kdo mě tak rychle sháněl...nebo spíš nesháněl - psal mi, že se vrátili dřív. Rozeběhla jsem se k autu. Rychle jsem nastoupila a vydechla jsem. Nastartovala a vytočila jsem Jacobovo číslo. Rychle jsem mu sdělila svůj problém. Jacob, na rozdíl ode mě, zanechal chladnou hlavu a vyrazil směr Forks, zatím co já směr La Push, kde na mě měl čekat Sam. Minuly jsme se a Jacob se na mě zazubil. Protočila jsem oči a za chvíli jsem byla v La Push na deštivé pláži.

Zaparkovala jsem a vyšla hledat Sama. To nebyl tak těžký úkol, našla jsem ho hned. Seděl na jednom velkém kameni a sledoval klidné moře. Koukal jsem se na mobil, kolik je vůbec hodin.půl šesté, to abych pomalu zase šla, nebo spíš jela. Potichu jsem si sedla vedle Sama. „Co si vlastně potřebovala, Bello?" prolomil ticho Sam. „Chtěla jsem se jen zeptat, jestli vlkodavský pes může zestárnout," odpověděla jsem mu tiše. „Jistě, může, ale...nesmí pro nic žít," kývne hlavou Sam. Udivím se. „Co...cože? Jak pro co žít?" „Víš...u zamilování je to podobné jako u nás u otisku. Otiskneme se a ta osoba je pro nás ta pravá, ale dokážeme zestárnout. Vlkodavský pes ne. Ten, když kohokoliv miluje, nestárne, aby toho dotyčného ochránil," vysvětlí a znovu se koukne na moře. Vím, proč dal ten důraz na kohokoliv. Chvíli je ticho, které přeruší Jacob, který šel k nám. „Máš štěstí, že ta kšiltovka vypadá jak klučičí, těžko bych pak vysvětloval, že mám holčičí," usměje se a podá mi kšiltovku. Tiše poděkuji a narazím si ji na hlavu. Sam vysvětlí o čem se bavíme. „Proč to potřebuješ vědět?" zeptal se mě Jacob.

Co mu mám říct? Že stejně asi nezestárnu, protože miluji Edwarda a Carol? A že kvůli Edwardovi chci zestárnout? Že se Cullenovi ukázali? Ne, to v žádném případě. „Jen tak," pokrčím rameny. Stala se ze mě dobrá lhářka. Koutkem oka jsem spatřila útes. Otočím se na něj. Jacob si mého pohledu všimne. „Pamatuješ, jak jsi skočila? Myslel jsem si, že tě přetrhnu," pousmál se Jacob. Uchechtnu se. „Nedávno jsem omylem spadla z útes, ale fakt omylem," dodám s úsměvem, když si všimnu jak se Jacob se Samem tváří. Popíšu jim, jak se to vlastně všechno stalo. „A kdo tě zachránil?" zeptá se Jacob. No, tak tuhle otázku jsem nechtěla slyšet. „No...Carlisle, Alice a Edward," zamumlám a zahledím se na zapadající slunce. Jacob ztuhne. „Cože?" vykřikne po chvíli. „Klid, Jacobe...po Vánocích se přestěhovali do Hay River, za to já nemůžu!... A můžeš být rád, že mě zachránili, už bych tu nebyla!" vyjedu na něj. Jacobovi chvíli trvá, než se uklidní, pak se sbalím, rozloučím se a odjedu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Psí život 30. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!