Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Psí život 33. kapitola

Polštáře 2


Psí život 33. kapitolaTak lidičky, máme tu ples, který je velmi důležitý! V této kapitole vše teprve začíná, ale v příští teprve uvidíte! Jinak chci dodat, že ještě asi tak tři kapitoly a bude konec! No jo no, já vím...mě taky bude tento příběh moc chybět, ale mám už naplánovaný další a mám dva rozepsané, tak se pořád máte na co těšit! Pěkné počteníčko a děkuji za komentáře! Odehnalka

Než  jsem se nadála, uběhl týden a já se chytala na ples. Před dvěma dny jsem měla oficiální rande s Harrym. Ano, sice bylo oficiální, ale taky nebylo první. Ale dál, než držení za ruce jsme se zatím nedostali…já to totiž nějak nedovolila. Nevěděla jsem proč, ale prostě jsem to nedokázala…měla jsem prostě…velice divný…pocit. Nevím, jaký to je vlastně pocit…nemohla jsem ho určit…vlastně mohla, ale nechtěla jsem…někde uvnitř jsem věděla, že ten pocit se podobal tomu, jako bych někoho podváděla…a řekněme, že všichni asi víme, koho. Vím, on mě už nemiluje, ale já jeho ano, a s tím budu muset žít až nadosmrti…na vlastně…napořád.

Strašně dlouho jsem váhala, co s vlasy. Nakonec jsem je nechala rozpuštěné. Přeci jsem měla nový účes a podle Harryho byl nádherný. Jsem ráda, že mě poslechl – poradila jsem mu totiž, aby si přivezl nějaké kamarády. Aspoň tu nebude tak sám…Slyšela jsem, že na ples jdou i Cullenovi, nevím však jestli i Natalie. Ale jak ji znám, tak se vetře všude. Strašně moc jsem se těšila na mé nové šaty. Chovala jsem se k nim velice opatrně, jako k vlastnímu dítěti. Měla jsem objednaný odvoz. Sníh už tu dávno neležel a tak nebyl problém se sem dostat. Ke krásným červeným šatům jsem si obula své nové lodičky od Prady, které mi věnovala Carol, nebo spíš její matka, za hlídaní. Byly červené, zřejmě Prcek informoval.

šaty

Pozn.: Tak, tak nějak jsem si představovala šaty. Doufám, že se vám budou moc líbit. Mě totiž jo!

Hodila jsem na sebe černý sametový plášť, popadla kabelku a vypadla z domu. Ještě jsem šla za Blackem se rozloučit, poslední dobu se mu moc nevěnuji, ale to se změní…snad. Někdo zatroubil…auto tu je. Usmála jsem se, políbila Blacka na sněhově bílý flíček a utíkala k autu. Řidič mi pomohl do auta na zadní sedadlo, přesně jak to dělával Edward. Usmála jsem se na řidiče a než jsem se nadála, byla jsem u školy. Jak mi pomohl do auta, tak mi pomohl i z auta. Nervózně jsem se porozhlédla kolem sebe. Sundala jsem si plášť a nechala ho v autě. Řidič na mě měl čekat.

Neplánovala jsem se tu zdržet do čtyř ráno, jak někteří mí spolužáci aktivně navrhovali. Všimla jsem si, že Harryho auto tu už bylo. A nejen jeho…poznala jsem Edwardovo Volvo, Rosaliinin Mercedes a Alči Porsche. Pomalu jsem zamířila k největší budově, budově A, kde se ples konal. Areál školy byl nádherně vyzdoben. U hlavních vchodových dveří stálo pár lidí, většina kouřila, protože v budivě je zakázáno kouřit, ale pár jedinců tu čeká na partnery či partnerky…spíše na partnerky…Je tu i Harry. Zářivě se usměji, když ho spatřím a přidám do kroku. Za chvíli už ho objímám a nadšeně ho zdravím. Harry se jen usměje, nabídne mi rámě a já s radostí přijmu. Společně vejdeme a já zalapám po dechu. Výzdoba je geniální. Trochu mi to připomíná ples kdysi ve Forks. Jemně, tak, aby si toho Harry nevšiml, zavrtím hlavou.

Začala hrát nějaká pomalá hudba. „Smím prosit?“ usmál se na mě Harry a já kývla. I když netancuji, ale…k čertu s tím. Většina lidí se na nás dívalo. Uviděla jsem i partu, kteří se na mě dívali lítostivě. Ježiši! Oni toho nenechají!...Po chvíli tichého tancování, jsem spatřila všechny Cullenovi…plus Natalii. Bodlo mě u srdce…a taky mě hned napadlo, jak holkám musí ostatní holky závidět… „Nechceš se jít projít?“ zašeptal mi potichu Harry do ucha. Naskočila mi jemná husí kůže. Koukla se mu do očí a s úsměvem na tváři jsem kývla. Znovu mi nabídl rámě. Všimla jsem si Alice, jak něco šeptá Edwardovi a ten se na malý okamžik koukl mým směrem a zatnul pěsti. Jen jsem se zamračila a dál tomu nevěnovala pozornost…ale zřejmě jsem měla, protože jsem ani v nejmenším netušila, co všechno za hrůzy mě dneska čeká…

 

Doufám, že se Vám kapitola líbila! Napište do komentů cokoliv! Klidně i kritiku.

PS: poslední dobou pořád v komentech čtu, že chcete, aby si Bella alias Mary našla někoho jiného než je Edward, popřípadě, aby zůstala s Harrym. Nechci nic prozrazovat, ale jestli vás, většinu, zklamu, tak se na mě moc nezlobte, ale ono se nakonec vyklube hajzlík úplně z někoho jiného! A klidně hádejte z koho! ;-)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Psí život 33. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!