Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Psí život 38. kapitola

Eclipse - Edward


Psí život 38. kapitolaDalší kapitola! Ještě dvě kapitoly a bude konec, lidičky! Pěkné počteníčko a děkuji za komentáře! Odehnalka

Nejen Alice, ale i ostatní členové rodiny Cullenovi, byli šťastni, že jsme zase spolu. A i my – já a Edward – jsme zase byli šťastní. Alice, i přes mé protesty, mě o víkendu vytáhla na nákupy a hned začala organizovat, jak mě přestěhuje k nim domů. Bylo těžké ji vysvětlit, proč chci zůstat ve svém domě – a jeden z hlavních byl, že jsem tam mohla být s Edwardem sama a nikde nebyla řádná Alice nebo jakýkoliv Emmett, který mě tendenci do pokoje vtrhnout bez zaklepání a vůbec ho nezajímalo, co dotyční lidé dělají.

A taky… takový kus to není, jen kousek přes les, na co by se trmácel po silnici, že? I když pro někoho se zdál víkend krátký, a musím přiznat, že i pro mě, když jsem měla práce nad hlavu, pro se tento zdál ten nejdelší, jaký jsem kdy zažila. Sice to byly jen dva dna, ale byly úžasné. Spíše jsme byli u mě, než u Edwarda. Byli jsme se proběhnout, já byla zase jako pes. Taky jsme si zase skočili z útesu. Prostě sranda. Edward mě musel každý večer přesvědčit, abych šla spát a vždy mě uklidňoval tím, že se za chvíli zase uvidíme. Měl pochopitelně pravdu, protože vždy, když jsem se probudila, byl už v mém pokoji. Jako tenkrát se sem dostával otevřeným oknem.

...

V pondělí však v pokoji nebyl. Chtěl pro mě přijet, ale já odmítla. Přeci jen by bylo divné, kdybych najednou přijela s Edwardem, nejhezčím klukem na škole, po kterém prahnou všechny holky, a to myslím i zadané. Ano, tenkrát ve Forks jsem se jednoho dne prostě taky objevila s Edwardem před školou, ale…to by se minulost opakovala a to já nechci. Jsem momentálně šťastná a to mi prozatím stačí… Vlastně, potřebuji něco dalšího? Teď jsem nesmrtelná a nikdy neumřu… mám tu svoji nekonečnost, kterou jsem tolik chtěla před dvěmi třemi roky.

Venku se oteplilo, ale sluníčko zůstávalo stále schované pod šedými mraky. Dlouho jsem váhala, co si vezmu,…ani jsem nevěděla proč. Edwardovi jsem se vždy líbila taková, jaká jsem byla i v těch nejhnusnějším a nejšpinavějším oblečení. Tvrdil, že by mi slušel i pytel od brambor, což silně pochybuji, ale copak jste mohli odporovat tak nádhernému stvoření? Nakonec jsem se rozhodla si vzít džínové kraťásky, pod to přilehlé tříčvrťákové legíny, k tomu červené tílko a na to nové černé bolerko s krátkými rukávy. Vlasy jsem spletla do dvou copánků, což díky novému účesu šlo docela těžko a výsledek vypadal docela srandovně…ale i tak to bylo hezké. Rychle jsem se nasnídala, navštívila Blacka a nasedla do auta. Nastartovala jsem a vyjela směr škola.

...

Cullenovi jsem viděla hned u školy. Chtěla jsem k nim jít, ale překvapila mě parta, která se hned začala ptát, kam jsem ve čtvrtek na plese zmizela. Nechtěla jsem to nijak rozebírat a tak jsem v rychlosti sdělila, co se stalo. Holky se zděsily a kluci naštvali. Bylo těžké je utěšit a říct, že se nic nestalo. Vlastně jsem ani sama nevěděla, co se s Harrym stalo. Edwarda a ani Emmetta jsem se na to nezeptala. A vlastně…ani mě to nějak nezajímalo, ale…stejně se na to zeptám, až budeme mít biologii. Byla jsem úplně šťastná, že ji dneska mám. Strašně jsem se na tu hodinu těšila.

Předtím jsem však musela vytrpět dvě normální hodiny, pak dvouhodinovku vaření a nakonec ještě oběd. No, co se dá dělat? Snad to vydržím. Ještě před tím, než mě holky zatáhly na moji první hodinu, otočila jsem se na Cullenovi, usmála jsem se na ně a nenápadně naznačila mávnutí. Všichni se na mě usmáli a já na ně mrkla. Jo, tohle byla prostě vždycky moje rodina.

 

Líbilo? Snad jo, tak pište do komentářů.

Jinak jste si možná všimli, že kapitoly jsou poslední dobou krátké, ale chci, aby jich bylo přesně třicet, jak jsem slíbila. Tak snad vám to moc nevadí!

shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Psí život 38. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!