Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » R + A? Proč ne?! - 1. kapitola


R + A? Proč ne?! - 1. kapitolaAhojky. Tohle je moje první povídka. Není o Belle a Edwardovi, ale o Renesmé. První kapitolka nám začíná pozvánkou a odjezdem. Kam? To je snad jasné. Snad se bude líbit. TerinkaCullen

1.kapitola - Seznámení

Pohled Renesmé


Co to je?“ zeptala jsem se.

To je pozvánka z Volterry, zvou nás na ples, je to tisícé výročí,“ odpověděl mi taťka.

Jedu s váma, s těma pijavicema, co se živí lidskou krví... Prostě jedu s váma,“ začal Jacob.

Nemusíš,“ řekla jsem celkem rázně. Nechtěla jsem ho s sebou. Vadil mi. Moc se nemusíme. Je to teda jen z mé strany. On se do mě prý zamiloval. Vyrostla ze mě krásná žena a takový keci.

Jedu s váma!“ řekl a podíval se na mě.

Jen jsem přikývla. Šla jsem si zabalit tak na týden, zbytek prý dokoupíme v Itálii. Už teď se netěším, nakupování s mojí tetičkou Alice je děsivé. Jediná Rose to strpí. Vyjíždíme zítra v deset, tak mám být nachystána.


O den později:

 

Vyrážíme za deset minut,“ ozvalo se zdola.

Dobře,“ zakřičela jsem. Jeli jsme ve dvou autech. Nebudeme přece dělat kolonu aut. Bylo by to až příliš nápadné. Já se ještě vmáčkla do taťkova Volva. Nechtěla jsem jet s Jacobem. S námi ještě jela teta Rose. Zbytek jel v Carlisleově autě. Jenže jak jsme se s kufry nacpali do aut, zjistili jsme, že Emmett si nemá kam sednout a tak jsme museli vzít ještě jedno auto. No hrůza. Cestovali jsme letadlem, je to nejrychlejší a nejpohodlnější cesta. Cesta byla celkem dlouhá a tak jsem si četla a pak usnula. Spala jsem celkem dlouho, dokud mě někdo nevzbudil.

Už jsme tady,“ vzbudila mě mamka.

Dobře,“ řekla jsem rozespale. Byli jsme v letadle poslední. Letušky na mužské osazenstvo naší rodiny hleděly zbožně. Proboha. U vchodu letiště na nás čekali dva upíři. Dívali se na mě jako na nějaké jídlo. To taky asi říkaly jejich myšlenky, jelikož na ně táta pořád vrčel. Jmenovali se Felix a Demetri, teda, jak jsem pochytila z jejich rozhovoru. Zavedli nás k recepci, kde stála mladá dívka, tak osmnáct.

Gianno, ohlas nás u Ara,“ řekl hrubě Felix.

Dobře, hned jsem tu,“ řekla a odešla. Za chvíli se vrátila.

Máte vejít,“ řekla a my vešli.

Vítejte, mí staří přátelé,“ řekl s úsměvem od ucha k uchu.

Co to tu smrdí a jo vy jste si přivedli čokla, no, to nevadí,“ řekl s nakrčeným nosem. Cukaly mi koutky a všimla jsem si, že nejsem sama.

Ahoj Aro,“ řekl Carlisle klidně, ale koutky mu pořád trochu cukaly.

Ahoj Carlisle, tak dlouho jsme se neviděli, kolik? Dvě stě let?“ zeptal se Aro.

Ano, nějak tak,“ řekl na to s úsměvem Carlisle. Starouškové si povídají, snad to nebude na dlouho, byla jsem celkem unavená. Carlisle s Arem to nejspíš nechají na později. Taky dobře.

Budu muset jít, to víte, práce. Pokoje vám ukáže Alec. Alecu!“ řekl Aro a odešel. Až teď jsem si všimla, že vedle Ara stojí ještě někdo. Byl to muž, spíše mladík, víc jak sedmnáct mu být nemohlo. Vypadal celkem pěkně. No jo, vypadal víc jak pěkně. Byl přímo nádherný. Teď jsem děkovala mamce, že mě zaštítila, jinak by mě táta uškrtil.

Pojďte za mnou,“ řekl Alec otráveně. Asi tu teď mají nával. Přece jenom výročí je jenom jednou za rok. A navíc kulatiny to přijedou úplně všichni. My jsme tu poprvé od té doby, co jsem se narodila. Prý měli kvůli mně s Volturiovými pár neshod. Alec nás zavedl do pokojů. Páry, neboli Alice s Jasperem, mamka s taťkou, Rose s Emmettem a Esme s Carlislem měli svůj pokoj. Já a Jacob jsme měli každý vlastní pokoj. Šla jsem si dát večeři. Mamka nějak zařídila, aby tu pro mě měli nějaké jídlo. Což bylo dobře. Na lidské jídlo mám zrovna chuť. Kuchyni jsem našla celkem lehko. Divím se, že ji tu mají. Tak, ale jsou to přece jenom Volturiovi. Ve skříňce jsem našla špagety a tak jsem si je udělala, byly celkem dobré, ale babička Esmé je umí lépe. Jak jsem dojedla, šla jsem k sobě do pokoje, tam se osprochovala a šla na kutě. Konečně.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek R + A? Proč ne?! - 1. kapitola:

 1
1. Jonathan
12.07.2011 [13:27]

dějově by to nemuselo byt spatny, ale naspany je to s prominutim priserne. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!