Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » R + A? Proč ne?! - 2. kapitola


R + A? Proč ne?! - 2. kapitolaAhojky! Přidávám druhý dílek. Moc Vám děkuju za komentáře, velmi mě potěšily. V tomto dílku se vydáme na nákupy. Snad se bude líbit. Pěkné čtení přeje TerinkaCullen.

2. kapitola - Nakupování

Pohled Renesmé

 

„Renesmé, vstávej,“ budil mě hlas Alice.

„Co je?“ zeptala jsem se jí.

„Jdeme nakupovat,“ odpověděla a přitom se smála od ucha k uchu.

„Ne,“ odporovala jsem jí.

„Čekáme na tebe u mě v pokoji,“ řekla a odešla. Ach jo, nakupování s Alice je hrozné. Šla jsem do koupelny, tam se osprchovala, vyčistila zuby a šla do skříně vybrat si oblečení.

Potom jsem se vydala do pokoje Alice. Tam už na mě všichni čekali. Pomalu jsme se vydali do garáže, kde byla naše auta. Já se vmáčkla do tátova Volva, tam nebyl Jacob. Taťka ho ve svém autě nemohl vystát. S námi v autě seděla ještě mamka, která byla na místě spolujezdce, a se mnou vzadu seděla Esme s Carlislem. V druhém autě seděl Emmett, který řídil, vedle něj Rose a vzadu Jacob, Alice a Jasper.

„Já s tím psem v jednom autě nepojedu,“ stěžovala si Rose, a proto se vyměnila s Carlislem. Taťka s Emmettem závodili. Vyhrál taťka. Jak jinak, že. Emmett ještě něco povídal o podvádění. Ale nechápu, jak by taťka mohl podvádět, ale co, je to Emmett.

Dojeli jsme k velkému nákupnímu středisku. Alice nás hnedka vedla ke vchodu a začala nás vláčet po obchodech. Fakt hrůza! V prvním obchodě jsme byli něco málo přes půl hodiny. Já byla pořád v kabince a zkoušela jsem si trička, šaty, rifle a další kusy oblečení. Měla jsem snad padesát tašek. A to jsme byli v prvním obchodě. V druhém obchodě to bylo podobné. A ve třetím ještě horší.

Naštěstí byl už čas oběda, a tak jsem šla s mamkou do restaurace. Mamka byla ráda, že může jít se mnou. Má ráda nákupy asi jako já. Objednala jsem si pizzu. Chvíli jsem čekala, než mi ji donesli, ale stálo to za to. Krásně vypadala i voněla. Mamka nakrčila nos. Nejspíš jí to nevonní. Jedla jsem schválně co nejpomaleji. Byla jsem už skoro po obědě, když vtom se k nám přiřítila Alice. V obličeji vypadala vážně rozzlobenně. Skoro jako Emm, když prohraje nějakou sázku. Jen Emmett u toho vypadá komičtěji.

„Kde jste proboha tak dlouho?“ ptala se rozzlobenným tónem.

„Copak nevidíš, že jím?“ zeptala jsem se.

„No tak rychle!“ řekla a odešla. Za pár minut, co Alice odešla, jsem měla bohužel dojezeno, a proto jsme se vydaly Alice a zbytek najít. Našly jsme je v obchodě (jak jinak) se slavnostními šaty, a tak jsem si začala vybírat. Musela jsem si vybrat nějaké šaty na ten ples. Po pár minutách jsem dorazila do zadní části obchodu a tam uviděla nádherné šaty. Byly fialové, něco málo pod kolena. Bez ramínek. Fakt krása. Šla jsem si je zkusit. Padly mi jako ulité. Hnedka jsem je šla zaplatit.

Pak jsme se vydali směr obuv. Po dlouhém výběru mě zaujaly fialové lodičky. Naštěstí měli moji velikost. K šatům se hodily, a proto jsem si je koupila. Ještě jsem si koupila tenisky. Alice chvíli nadávala, jako kde s tím hodlám chodit, ale nakonec to nechala být. Zbytek rodiny už měl taky vše koupené.

Vydali jsme se k parkovišti. Měli jsme co dělat, abychom do aut ty tašky dali. Nevím jak, ale zvládli jsme to. Teď řídili po velké hádce mamka a Jasper, kteří taky závodili. Vyhrál Jasper. Mamka porážku uznala se slovy, že není Emmett. Emm se hned začal bránit, že on není ten, který podváděl.

Bylo teprve pět hodin a já nevěděla, co dělat. A tak jsem se šla porozhlédnout po okolí. Moc jsem toho nestihla. Viděla jsem jen kousek zahrady a hradu. Je to tu moc velký. Tak jsem se rozhodla, že půjdu do svého pokoje. Nemohla jsem najít cestu zpět, ale po chvíli jsem ji našla. Nejprve jsem se šla osprchovat a převléct do pyžama. Potom jsem poslouchala písničky v mp3. Po chvíli mě to přestalo bavit, a proto jsem šla spát.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek R + A? Proč ne?! - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!