Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » R + A? Proč ne?! - 5. kapitola


R + A? Proč ne?! - 5. kapitolaAhoj, přidávám další kapitolku. Doufám, že se vám bude líbit. TerinkaCullen

5. kapitola – Hrůzostrašné zjištění

Pohled Aleca

V celém pokoji byly poházeny věci z Arova stolu. Na stole byl nahý Aro a na něm polonahá Sulpicie. A Sulpicie měla v ruce bičík. Nechtěl jsem vědět, k čemu ho má. Rychle jsem zavřel dveře. To je moc i na mě. Arovi už nikdy nepodám ruku. V žádném případě. Rychle jsem odtud vypadl. To se nemohou zavírat? Je pravda, že by mě to nezastavilo, ale i tak. Teď budu mít noční můry. Ještě, že nemůžu spát, teď jsem za to opravdu vděčný. Večer jsem se vydal za mojí Renesmé. Páni, to tak krásně zní. Moje Renesmé, myslím, že jsem v tom už opravdu pěkně namočený. Zaklepal jsem na dveře a jako správný gentleman jsem pořídil květinu. Byly to žluté tulipány. Doufám, že se jí budou líbit, mně se zdály krásné. Když otevřela, byla celá rozcuchaná, jak roztomilé.
„Jé, ahoj,“ řekla a usmála se na mě.

Ahoj. Snad se ti budou líbit,“ řekl jsem a podal jí květiny.

Díky, jsou fakt nádherné,“ řekla a usmála se. Pokynula mi, ať jdu dál. Vstoupil jsem. Musel jsem přiznat, že tu měla trochu nepořádek.

Promiň, vím, že je tu nepořádek,“ omlouvala se. Hlupáček, mně to přece vůbec nevadí.

To nic,“ řekl jsem a usmál se na ni.

Musím ti něco říct,“ řekla a netvářila se šťastně. To nevypadá dobře. Ona si určitě uvědomila, že se mnou nechce být. To jsem si mohl myslet. Jak by mohla chtít být se mnou? S Volturim? Nikdo! Nikdo by se mnou nechtěl být. Musel jsem se tvářit příšerně, protože se na mě divně koukala. Ale já za to nemohl, zjištění, že se mnou nechce být, je strašné. Já se do ní opravdu zamiloval.

Je ti něco?“ ptala se ustaraně. Proboha, proč ustaraně?

Ty jsi zjistila, že se mnou nechceš být, že jo? Taky kdo by se mnou chtěl být? Nikdo,“ řekl jsem, myslím, že můj smutek a bolest z toho, musela být slyšet i v mém hlase.

To není pravda, Alecu, já tě miluju,“ řekla ta dvě nejkrásnější slova na světě. Nejprve jsem myslel, že mě šálí sluch, ale vždyť je dokonalý. Opravdu to musela říct. Zadíval jsem se na ni.

Taky tě miluju, Nessie,“ řekl jsem jí její přezdívkou. Nessie se na mě podívala a pak mě políbila. Zase mnou projela elektřina, jak to tahle holka se mnou dělá?

A cos mi teda chtěla říct?“ zeptal jsem se po chvíli už radostněji. Zjištění, že mě taky miluje, se mě drželo velmi pevně. A já ho pouštět rozhodně nehodlal.

No, Emmett na to přišel,“ řekla.

Na co?“ ptal jsem se nechápevě.

Na to, že spolu chodíme,“ řekla smutným hlasem.

A to vadí?“ ptal jsem se jí.

No, já to chci držet zatím v tajnosti, chápeš?“ ptala se. Byla roztomilá.

Jasně, chápu, takže to budeme zatím držet v tajnosti?“ ptal jsem se.

Jestli ti to nevadí,“ odpověděla.

Vůbec ne,“ usmál jsem se na ni. Chvíli jsme si povídali a za chvilku mi usnula v náručí.

Pohled Edwarda

Emmett mi něco tají. Pořád myslí na Rose. To by nebylo nic strašného, kdyby nemyslel na to, co dělali večer. Brrr, to je pěkně nechutný. Emmetta jsem se snažil přemluvit, aby myslel na něco jiného, marně. Tak jsem požádal Rose, aby mu něco řekla. Nejdříve odmlouvala, že je Emmettova věc, na co myslí, ale když se dozvěděla, na co myslí, vzala si Emmetta bokem. Tak, aby je nikdo neslyšel, ani já. Když se vrátili, Emmett na to pořád myslel. Chtěl jsem říct Rose, ale ta na to taky myslela. Sakra, co se to děje? To není normální. Něco mi tají a já na to přijdu, jakože se Edward Cullen jmenuju.

Pohled Emmetta

Nevím, jestli to zvládnu. Snažím se na to nemyslet, ale je to těžší, než jsem si myslel. Edward už něco tuší, což se mi vůbec nelíbí. Když řekl Rose, aby mi něco řekla. Musel jsem jí to říct. Víme to zatím jen my dva, ale i ostatní něco tuší. Já to na nich poznám. Vědí, že jim něco tajím. Nechápu, jak to mohou poznat. Vždyť já se tak snažím, snad to zvládnu. Budu si muset s Nessie promluvit, ať to řeknou co nejdřív.

 


 




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek R + A? Proč ne?! - 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!