Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » R + A? Proč ne?! - 6. kapitola

kjzfýuhujhjn


R + A? Proč ne?! - 6. kapitolaAhoj, přidávám další kapitolku. Doufám, že se vám bude líbit. Pěkné čtení přeje TerinkaCullen.

6. kapitola - Všichni už to ví

 

Pohled Carlislea

Chudinka Nessie, nemá to jednoduchý. Zamilovala se nám. A nejhorší bylo, že do Aleca Volturiho. Život je někdy zlý. Dnes to máme říct Edwardovi, mám o něj trochu strach. Přece jenom jeho dcera se nám zamilovala a on s tím nic neudělá. No jsem zvědavý, jak to dopadne. Snad dobře.

 

Pohled Renesmé

Už to vědí všichni kromě táty. Já vím, že bych mu to měla říct, ale mám strach. Taťka je prostě taťka.

Mamka nás všechny zakryla štítem. Táta se sice divil, ale nic neříkal. Vím, že něco tuší, ale pravda je pro něj moc krutá. Já vím, že on by ji nepřežil. Většině jsem to řekla. Řekla jsem to mamce, ta trochu nadávala, ale pak mi taky poblahopřála. Esme jsem to řekla, ta se radovala z nového člena rodiny, Jasper a Alice nás spolu viděli, jak se líbáme a od té doby si dáváme pozor. Ale nejspíš ne dobrý, protože nás o hodinu později načapal Carlisle.

Jacoba do rodiny nepočítám. Ten to totiž taky neví.

Zítra je ples, kde jsme se domluvili, že to všem řekneme.

Dneska to máme říct tátovi. Mám z toho strach, velký strach. Emmett si z toho dělá legraci, což mi moc nepomáhá. Ale co čekat zrovna od Emma?

Právě čekám na Aleca, abychom to mohli tátovi oznámit.

Alec by mohl být nemocný, takže bychom to museli odložit. Hned jsem si ale uvědomila jednu důležitou věc. Upír nemůže být nemocný. Ach jo, já mám teda smůlu. Ale Aleca bych za nic nevyměnila.

Alec vstoupil ke mně do pokoje a políbil mě. Byl to takový malý polibek. Strašně mu to slušelo, jako vždy.

Pojď,“ řekl mi Alec.

Musíme?“ zeptala jsem se ho. Tajně jsem doufala, že se něco stane. Bohužel nic.

Jo, musíme. Neboj, budu tam s tebou a celá tvá rodina taky. Nemáš se čeho bát. Nic ti neudělá,“ snažil se mě přesvědčit Alec.

No, ale já nemám strach o sebe. Mám strach o tebe. Co když ti něco udělá?“ ptala jsem se ustaraně. Znám taťku, je strašně tvrdohlavý a ochranářský, že jsem se zamilovala zrovna do Aleca, se mu rozhodně líbit nebude. Já vím jediné, že dnes to nedopadne dobře. Snad se stane nějaký zázrak.

Hlupáčku, mně se nic nestane, tak pojď,“ řekl Alec a chytil mě za ruku. Jak může být tak klidný? Vždyť já se tady nervuju snad za nás oba. Vydali jsme se směrem k pokoji, kde měla být rodinná porada. Alecovi jsem řekla, ať počká přede dveřmi. Sice ho ucítí, ale lepší, než aby hned napochodoval do pokoje.

Ahoj,“ pozdravila jsem všechny. Jacobovi, jak mě uviděl, se rozzářily oči. Proboha, to mi nemůže ani na chvíli dát pokoj?

Nessie, proč je venku nějaký upír?“ ptal se táta nechápavě. Protože ho miluju, je Volturi a nechci, abys ho hned zabil?

Neboj, vše se dozvíš,“ snažila jsem se ho uklidnit, ale marně.

Dobře, tak já bych rád začal,“ řekl táta. Já na sobě začala pociťovat stále větší nervozitu.

Něco mi tajíte. Všichni kromě tady Jacoba a já chci vědět, co to je,“ řekl táta rozhořčeně. Jejda.

Tak já začnu. Tati, ale prosím vyslechni mě, jo? Nedělej ukvapené závěry,“ snažila jsem se tátu uklidnit. Moc to nepomohlo. Sakra, to mi nemůže pomoct třeba Jasper? Na co tu schopnost asi tak má?

Dobře, budu se snažit, ale nic neslibuju,“ řekl táta.

Alecu, můžeš,“ řekla jsem a Alec vešel.

Co ty tu chceš?“ vyštěkl Jacob.

Jsem tu s Renesmé,“ řekl Alec klidně.

Tati, tohle je Alec Volturi, můj přítel,“ řekla jsem klidně.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek R + A? Proč ne?! - 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!