Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » R + A? Proč ne?! - 8. kapitola


R + A? Proč ne?! - 8. kapitolaAhojky, přidávám další kapitolu. Pro ujasnění, Jacob se do Nessie neotiskl, jen se do ní zamiloval, ona však do něj ne. Zpátky ke kapitole. Dnes bude konečně ples. Dozvíme se, jak Aro reagoval na vztah Nessie a Aleca. Doufám, že se vám kapitola bude líbit. Pěkné čtení přeje TerinkaCullen.

8.kapitola – Ples

Pohled Renesmé

Dnes je ples. Šíleně moc se netěším. Dnes všem s Alecem oznámíme, že spolu chodíme. Mám z toho velké obavy, ale snad to dobře dopadne. Jacob jde taky, už na mě není naštvaný. Včera se otiskl do Jane, Alecovy sestry. Velice mě to překvapilo, ale i potěšilo, i když on a Jane... Vůbec se k sobě nehodí, ale co, protiklady se přitahují - a tak je to asi i u nich. O tom, že se do sebe otiskli, ví už celá Volterra. A všichni se Jane diví, že to v tom smradu vydrží. Já to sice necítím, ale moje rodina ano.

Alice mě zrovna připravuje na ten ples. Je to hrozné, samé zavři oči, otevři oči, nemrkej. No hrůza! Asi půl hodiny před plesem jsme byli všichni připraveni. S Alecem jsme se měli sejít až na plese, takže jsem šla sama. Už jsem se na něj moc těšila.

Když jsme vstoupili do velkého sálu, rozhlédla jsem se, ale Alec tu ještě nebyl. Šla jsem se svou rodinou do jednoho rohu. Za chvíli k nám došli Denalijští, kteří dorazili včera večer. Jejich rodina se od posledně trochu rozrostla. Tanya si konečně někoho našla a později nám ho představila jako svého přítele Damiena. Byla jsem ráda, konečně už nebude dělat oči na tátu. Mamka si taky oddechla.

Po chvíli se otevřely dveře a vstoupil Aro, Marcus a Caius. Šli se svou gardou, aby je nikdo nemohl napadnout. Mezi nimi byl i můj Alec. Dnes mu to, vlastně jako vždycky, strašně moc slušelo. Vládci dorazili k trůnům a zahájili ples. Jako první tancovali vládci, Aro i Caius tancovali se svými manželkami. Chudák Marcus nevěděl, s kým tancovat, a tak vyzval mamku. Taťka se netvářil zrovna nadšeně. Pak jsme mohli tancovat všichni. Já tancovala se strýčky, s dědečkem a jednou jsem tancovala i s Jacobem. Ten však tancoval hlavně s Jane. Aro z toho byl nadmíru šťastný, v jeho gardě bude vlkodlak.

Dnes odpoledne jsme měli rodinnou poradu a tam nám Jacob řekl, že tu zůstává. Musím říct, že mi bude chybět. Sice jsme spolu nevycházeli, ale i tak. Jak jsem dotancovala se všemi členy mé rodiny, přišel si pro mě Alec. Spolu jsme se vydali za Arem. Když jsme dorazili k trůnům, Alec promluvil.

Aro, mohl bych s tebou mluvit?“ zeptal se opatrně. Zná Ara už dlouho a tak ví, jak na něj, aspoň doufám.

Co potřebuješ, Alecu? Podej mi ruku,“ řekl Aro a natáhl se pro Alecovu ruku.

To není dobrý nápad, Aro,“ řekl Alec vyhýbavě. Proč nechce dát Arovi ruku? Bylo by to pak mnohem jednodušší. To se ho pak musím zeptat.

Prostě mi tu ruku dej,“ rozkázal Aro a Alecovi nezbývalo nic jiného, než poslechnout. Dal Arovi ruku. Aro chvíli četl v jeho myšlenkách, pak se zatvářil zděšeně. To nevypadá dobře, doufám, že to dobře dopadne. Přece mu nemůže vadit, že jsme se do sebe zamilovali? Proč se tvářil tak vyděšeně? Myslí si, že s námi Alec odjede? Nebo ho v Alecových myšlenkách vyděsilo něco jiného? Ale co?

Alecu, promluvíme si o samotě v mé pracovně,“ řekl Aro. To snad ne?! To mu chce ublížit? Proč?

Dobře,“ řekl Alec a vydal se s Arem pryč ze sálu. To přece ne! Já ho tam nepustím, ale Alec se na mě usmál a odešel s Arem. Co to má znamenat?

 

Pohled Aleca

Společně s Arem jsme se vydali do jeho pracovny. Připravoval jsem se na nejhorší.

Alecu, co to má znamenat?“ zeptal se mě Aro hned, jak jsem za sebou zavřel dveře.

Nic, já myslel, že vás někdo týrá, jak jsem mohl vědět, že je to Sulpicie?“ zeptal jsem se Ara opatrně. Vypadá to zle, mám strach. Aro se tvářil příšerně. Proboha, co se mnou bude?

O tom nemůžeš nikomu říct, rozumíš, kdyby se to dozvěděli mí bratři... Prostě se to nemůže nikdo dozvědět,“ čekal jsem něco horšího. Teď ještě vyřešit můj vztah s Renesmé.

A co říkáš na můj vztah s Nessie?“ zeptal jsem se ho a snažil se skrýt své obavy.

Blahopřeji, synku. Konečně jsi našel někoho, s kým můžeš sdílet zbytek své existence,“ řekl Aro. A já na něj hleděl jako na tučňáka uprostřed pouště.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek R + A? Proč ne?! - 8. kapitola:

 1
3. vivi299
12.06.2011 [9:56]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.06.2011 [23:37]

ada1987ta posledná veta ma zabila! Emoticon

1. lelus
11.06.2011 [15:51]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!