Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » R + A? Proč ne?! - 9. kapitola


R + A? Proč ne?! - 9. kapitolaPřidávám další kapitolku. Bude zde více pohledů. Doufám, že se vám bude líbit. Pěkné čtení přeje TerinkaCullen

9. kapitola - Ví to celá Volterra

 

Pohled Marcuse

Ten vztah mezi Alecem a Renesmé je úžasný. Oba dva se opravdu milují. Jak nádherná je láska. Škoda jen, že jsem o tu svoji přišel, ale co, život jde dál a já se s tím musel smířit.

Arovi se ten vtah mezi Ness a Alecem moc nelíbí. Má strach, že mu Carlisle Aleca odvede. Ale všichni Aleca známe, ten neudělá krok z Volterry. Jsem zvědavý, jak to dopadne. Vím jen jediné, rozdělení je bude oba moc bolet. To Jane si to zařídila jednoduše, toho psa si tu nechá. Arovi se ten nápad velice líbí, jen má strach o ovzduší Volterry.

 

Pohled Jane

Tak to vypadá, že se můj bratříček zamiloval. Od rána o tom mluví celá Volterra. Já jsem teď taky šťastná, mám svého Jakea. Já vím, všichni se diví, jak v tom nepříjemném zápachu vydržím, ale já ho miluju i s tím jeho odérem. A navíc jsem si už zvykla. Jsem ráda, že tu se mnou zůstane. Miluju ho! Jen mi vadí ty otravný poznámky Demetriho a Felixe, ale co zrovna od těch dvou čekat.

 

Pohled Emmetta

Rozhodl jsem se, že dám s Alecem chlapskou řeč. Šel jsem k jeho pokoji a zaklepal jsem.

„Dále,“ ozvalo se. Ten hlas patřil mé malé neteřince. Myslím, že u něj tráví až moc času. A já jako zodpovědný strýček bych na ně měl dohlédnout, přeci jen, menší dozor jim neuškodí.

„Čau strejdo, co tu děláš?“ zeptala se mě Nessie.

„Ale přišel jsem dát s Alecem chlapskou řeč. Tak můžeš jít. Ahoj,“ řekl jsem jí.

„Ty mě odtud vyháníš?“ zeptala se mě nevěřícně.

„Když to říkáš,“ řekl jsem a vyhnal ji z pokoje. Náš malý rozhovor sledoval Alec, který seděl v křesle.

„Tak o čem chceš se mnou mluvit, Emmette?“ zeptal se mě rovnou Alec.

„Jaké máš s Nessie plány do budoucna?“ zeptal jsem se přímo. Přece jenom nebudu kolem toho běhat, jako kolem horké kaše.

„Co by, chci s ní být po zbytek své existence. Miluji ji, stačí ti to?“ No, to je super. Konečně bude v rodině někdo, kdo je mi trochu podobný. Aspoň tedy doufám, ale jo, určitě s ním bude sranda, když už si ho Nessie vybrala, tak za něco musí stát.

„To je dobře, teď když jsi členem naší rodiny, ti něco můžu říct. Rodinná tajemství a podobné věci, znáš to ne? Normálně oni to dělají i stařečkové, takže u nás musíš klepat. Všude i do Carlisleovy pracovny. To pohled na polonahou Esme není zrovna nejhezčí,“ začal jsem mým malým tajemstvím. Je první komu jsem to řekl. Alec se mi zase svěřil, že tady je to podobné. Nachytal prý Ara a Sulpicii. Jo chudák, jsme na tom stejně. Jsem jen zvědavý, jak to bude dál, až odjedeme. No, ale oni jsou chytří a něco spolu vymyslí.

 

Pohled Gianny

Je tu nuda, ale to je každý den. Lituju, že jsem se chtěla stát upírem. Myslela jsem, že mě Aro vezme do gardy, ale on nic. Prostě musím dál dělat recepční, kdyby se tu aspoň něco dělo.

Zrovna se ke mně blížil Demetri s Felixem. Jak já toho Demetriho miluju. Má krásné svalnaté tělo a ten zadek. Vrrr.

„Ty Gianno nevíš, kdy přijde Heidi s jídlem,“ zeptal se mě Demetri svůdným hlasem. On sice nejspíš neměl v plánu, aby to znělo svůdně, ale bylo, vlastně vše, co řekne, je neuvěřitelně svůdné. Ten hlas bych mohla poslouchat pořád dokola, ale zachovala jsem se jakoby nic.

„Měla by tu být tak za tři hodiny,“ odpověděla jsem neutrálně. Jojo, taky už mám hlad.

„Aha. Díky,“ řekl a odkráčel za Felixem. Tím mi poskytl nádherný výhled na jeho dokonalé pozadí. Málem jsem přitom pohledu slintala. Začali se spolu bavit. Já je moc neposlouchala. Snažila jsem se nenápadně pokukovat po Demetrim. Zaslechla jsem až tohle.

„Už jsi to slyšel? Naše malé škvrně se nám zamilovalo,“ řekl Dem a Felix chytil výtlem. Ježiši, ten Demetri je tak vtipný. Zbožňuju ho!

„Jo, ale že si umí vybrat. Je to kus,“ řekl Felix. No já bych řekla nic moc. A navíc se živí zvířecí krví. Nechápu, co na ní Alec vidí, ale je to jeho věc.

„Hmm. Celkem ujde, ale na Heidyi nemá nikdo.“ Cože? Heidi? Co má a já ne? Nebudu to řešit. Na Heidi má stejně zálusk Felix. I když nemyslím si, že se dají dohromady. Ale teď už je možné vše. Když má Jane toho Jacoba. Není zas tak špatný, ale hrozně smrdí.

Za chvilku už Felix s Demetrim odešli. Škoda, na Dema byl krásný pohled.

 

Pohled Sulpicie

Můj manžel se asi zbláznil. Zrovna teď tancuje po pokoji a raduje se z toho, že bude mít štěňátko. Já z toho moc nadšená nejsem. Doufám, že mu Aro postaví boudu, já ho totiž na hradě nestrpím. Na zahradě klidně, ale v hradě ne. Chudinka Jane nechápu, jak v tom zápachu vydrží, ale je to její volba.

Už jsem to tu s Arem nemohla vydržet. Kdyby jenom tancoval, ale on už začal i zpívat. Aro se sice za ta tři tisíciletí naučil skoro všechno, ale zpěv teda rozhodně ne. Proto jsem raději odešla za Anthenodorou.

 




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek R + A? Proč ne?! - 9. kapitola:

 1
23.06.2011 [11:48]

ada1987emmett ako vzdy exceloval Emoticon

22.06.2011 [17:18]

RoxanaAhoj,
článek jsem Ti opravila, ale dávej si pozor na jména hlavních postav. /Heidy/ -> /Heidi/; dále čárky a překlepy.
Děkuji... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!