Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Řekni - chci tě! - 20. kapitola

kg


Řekni - chci tě! - 20. kapitolaMinule byla kapitola oddechová. No, teď přijde ta zlomová. Alice si promluví s Bellou...

„Fajn. Kdyby sis to rozmyslel, víš, kde mě najdeš,“ odcházela jsem do koupelny. Edward jen přikývl.

Asi o hodinu později jsem nastupovala do Volva. Celou dobu, co jsem byla ve sprše, jsem doufala, že se Edward ke mně připojí, ale ono ejhle – nic. Zřejmě na tom není jeho sebeovládání tak špatně, jak mi tvrdil. Místo toho, aby se mnou strávil krásnou a příjemnou chvilku, si odběhl domů pro auto. Nechtěl mě prý děsit svým upířím během.

Ve škole jsem si vzala své věci a naposledy se rozhlédla po prázdné chodbě. Když jsem se sem přistěhovala, nesnášela jsem to tady – školu, počasí, město… A teď? Svírá se mi srdce při myšlence, že budu muset Forks opustit. Ne, nebylo to kvůli tomu, že budu muset na Dartmouth. Útroby se mi úzkostlivě svíraly při představě, že já a Edward se rozejdeme.

„Nad čím přemýšlíš?“ zeptal se mě, když jsme jeli beze slov k němu domů.

„Jak to s námi bude dál,“ řekla jsem pravdu.

„Jak by? Jednoduše, tak jako do teď,“ ta slova prohodil, jako by si vůbec neuvědomoval jisté skutečnosti.

„No, nevím. Harvard a Dartmouth dělí více jak tisíc kilometrů.“ Zprudka sešlápl brzdu, až mě musel ve své cestě směrem k čelnímu sklu zastavit bezpečnostní pás. Zděšeně se na mě podíval.

„Promiň. Jsi v pořádku? Úplně jsem zapomněl…“

„Dobrý. Nic mi není.“

„Vážně? Srdce ti letí jako o život, jsem pitomec, promiň…“ Přiložila jsem mu prst na rty, aby zmlknul.

„Opravdu se mi nic nestalo.“ Pokusila jsem se o úsměv. Zhluboka se nadechl a mou tvář si vzal do dlaní.

„Bello, vážně si myslíš, že je pro mě Harvard tak důležitý?“ Díval se mi do očí. No, pro člověka, který právě dokončil střední školu, by to bylo jako výhra v loterii. Ale pro upíra? Mohla jsem jen doufat, tak jsem pohodila rameny, protože jsem chtěla, aby pokračoval.

„Už jsem to řekl. Miluji tě. Chci tě… a nedokážu od tebe odejít. Pojedu na Dartmouth s tebou.“ Může být někdo na světě šťastnější víc než já? Chtěla jsem se na Edwarda vrhnout a zulíbat ten jeho dokonalý obličej, ale zpod mraků vysvitly první paprsky slunce, které dopadly na jeho paži. Snažila jsem si tohle představit už mockrát. Ale skutečnost předčila moji fantazii. Edward vypadal ve sluneční světle neuvěřitelně. Neexistuje slovo, které by to dokázalo vystihnout. Kam se hrabe třpytící se sníh, nebo diamant.

„Sakra,“ zaklel a okamžitě se rozjel.

„Co se děje?“ vydechla jsem, když těžké mraky zahalily slunce.

„Teď už nic, ale doufej, že mě nikdo neviděl,“ zašeptal a ještě více sešlápl plyn. O chvilku později jsme už parkovali před jejich domem. Trošku na mě dolehla nervozita. Přece jen teď to bylo jiné. Teď jsem o nich věděla pravdu.

„Jdeme?“ Edward mi otevřel dveře a pomohl vystoupit.

„Vědí, že já vím…“ zašeptala jsem ve snaze, že nás nikdo jiný neuslyší. I když jsem si tím samozřejmě nemohla být jistá.

„Ano,“ odpověděl jednoduše a vedl mě k domu. Zhluboka jsem se nadechla a vešla dovnitř.

„Ahoj, Bello.“ Esmé se na mě usmála a na Edwarda zamračila. Kupodivu to ve mně nevyvolalo nic negativního. Nemusela jsem být nějak extra všímavá, abych pochopila, že Esmé Edwarda kárala za něco, co se mě netýkalo.

„Neboj, Esmé. Nikdo mě neviděl,“ ujistil ji.

„Já vím. Alice mi to říkala,“ povzdechla si a otočila se ke mně. „Bello, můžu ti něco nabídnout.“ Už se opět usmívala.

„Jistě… vodu?“ Nechtěla jsem být nezdvořilá. Esméin úsměv se ještě rozšířil a už odcházela do kuchyně. Porozhlédla jsem se po přízemí, ale nikdo tam nebyl. V domě bylo ticho.

„Kde jsou ostatní?“ zeptala jsem se normálním hlasem. Přece jen by mě asi slyšeli, kdybych šeptala.

„Emmett, Jasper a Carlisle jsou na lovu a Rose s Alicí jsou ve svých pokojích,“ odpověděl a otočil se směrem ke kuchyni. Esmé mi zrovna nesla pití. Poděkovala jsem a pak nás Edward táhl k sobě do pokoje. Sotva jsem se posadila, někdo zaklepal na dveře. Edwardovo čelo se zkrabatilo.

„Pojď dál, Alice,“ řekl ne moc ochotně.

„Ahoj, Bello.“ Edwardova sestra se na mě usmívala. Jak nečekané.

„Ahoj,“ vydala jsem ze sebe docela zaraženě. Bohužel jsem nedokázala potlačit ten nepříjemný podtón. Alice mohla být upírka klidně milionkrát silnější než já, ale pro mě představovala osobu, která se snaží Edwarda ode mě odehnat.

„Co chceš, Alice?“ Edward zavrčel. Kdyby ten zvuk byl mířený proti mně, asi bych se bála. Ale takhle mi to vlastně imponovalo. Líbilo se mi, že se mě snaží bránit, i když jeho sestra v tu chvíli neudělala nic, co by si takové jednání zasloužilo. Ale co já vlastně vím, co mu říká v myšlenkách?

„Mohly bychom si promluvit?“ Alice se ptala mě. Zarazila jsem se. Jestli mi chce říct, abych Edwarda nechala, tak ať si mě nepřeje. Edward se na mě zkoumavě podíval. Nevím, co hledal, ale já byla v tu chvíli tak rozladěná, že mi to bylo jedno. Tento den tak krásně začal a jeho sestra to musí zničit. Na druhou stranu jsem si to s ní chtěla vyjasnit. Chtěla jsem ji říct, aby se laskavě nepletla Edwardovi do života. Že on si může vybrat, s kým bude a s kým ne. A i když má vize, které jsou třeba kolikrát nápomocné, tak jí to nedává žádné právo Edwarda přesvědčovat, aby mě nechal být. Přikývla jsem.

„Budu dole.“ Edward mě políbil a s nenávistným pohledem, kterým obdařil Alici, odešel. Černovlasá upírka se posadila naproti mně. Nepodívala se na mě, spíš to vypadalo, že neví, jak začít.

„Tak,“ nadhodila jsem.

„Bello, omlouvám se,“ vyhrkla a dívala se mi do obličeje. Tušila jsem nějaké ale a navíc jsem jí to nechtěla nijak ulehčovat, tak jsem pokračovala.

„Za co se omlouváš?“ Povzdychla si.

„Za to, že jsem Edwarda nabádala k tomu, aby tě nechal. Nemám právo mu mluvit do toho, když si chce zpříjemnit věčnost.“ Upřímnost jejího hlasu byla nepopiratelná, a proto mě naštvala ještě víc, než jsem byla.

„Zpříjemnit věčnost?“ zasyčela jsem. Alice si skousla ret a zatvářila se provinile. Chvilku mlčela a dívala se všude možně. Pak se odhodlaně podívala na mě.

„Bello, shrňme si základní fakta – jsi člověk a Edward je upír. Jak dlouho si myslíš, že ho budeš bavit?“ Zarazila jsem se. Uvnitř sebe jsem zuřila, ale ona měla pravdu. „Navíc tu vizi jsem měla v poslední době častěji, a i když se Edward rozhodl jít s tebou na Dartmouth, nic se nezměnilo.“ Stále se mi dívala do očí. „Možná ti připadám jako blázen, ale jsem si jistá, že jeho budoucnost je spjatá s tou upírkou.“

„Vždyť ani nevíte, jak vypadá. Navíc Edward ji nikde nenašel, takže…“

„To ale neznamená, že neexistuje,“ přerušila mě. „Podívej, kdybych tu vidinu měla jen jednou, mávla bych nad tím rukou, ale to, že ji teď mívám častěji, mě utvrzuje v tom, že oni budou spolu,“ přesvědčovala mě.

„Co po mě chceš?“ vykřikla jsem zoufale.

„Nic. Jen chci, aby sis uvědomila, že svoje nejkrásnější roky trávíš s někým, kdo ti nemůže nabídnout to lidské. Možná s tebou Edward bude dalších deset dvacet let, ale co potom? Až ti bude čtyřicet, sama ho od sebe odeženeš. On bude navždy mladý, ale ty umřeš,“ říkala naléhavě. Nedokázala jsem reagovat. „Bello, vypadáš jako fajn holka, a proto tě prosím, mysli na sebe.“ Pak se její výraz změnil. Nepřítomně se dívala na můj obličej. Seděla strnule naproti mně a ani trošku se nepohnula. Měla jsem pocit, že přestala i dýchat.

„Vidíš? Zrovna teď jsem tu vizi měla opět,“ zašeptala, když se probrala z toho transu.

„Co přesně vidíš v té vizi?“ Od Edwarda jsem to věděla, a tak jsem jí chtěla oponovat, že sice viděla Edwarda a tu upírku ve svatebním, ale to přece neznamená, že si řekli ano. Třeba do toho kostela někdo vběhne a svatbu překazí…

„Jsou to jen záblesky. Edward v obleku stojící před oltářem. Nevěsta kráčející uličkou po boku Carlislea. Její oči. Jantarové, takové jaké máme my. Edward říkajíc část svého slibu; samozřejmě tu část, kde není jméno. Pak vize končí.“ Předposlední věta mě zchladila. Myslela jsem, že to nebude Edward, kdo se s ní bude chtít oženit, ale opak byl pravdou.

„Bello, věř mi. Tohle se stane.“ Upírala na mě svůj zrak. Byla jsem zoufalá. Všechno ve mně se roztříštilo na milion kousků a do očí se mi nemilosrdně vkradly slzy beznaděje. Věděla jsem, že mě Edward přesvědčoval, že miluje mě. Ale podle Alice, to tak není. Proč by jinak sliboval věrnost a lásku té upírce?

„Pověz mi víc. Jak dlouho už máš ty vize. Kdy se to stane?“ pobízela jsem ji. Chtěla jsem vědět, kolik mám ještě času, než se můj svět sesype na dobro. Možná jsem potřebovala znát všechny detaily, abych se s tím mohla vyrovnat.

„Nevím, kdy se to stane, ale stane se to… Poprvé jsem tu vizi měla 23. ledna 1991. To jsme zrovna byli s Edwardem a Jasperem na lovu. Edward hned druhý den odjel. Hledal ji. Pak jsem ji měla, až když se vrátil a oznámil nám, že ji už hledat nebude. To bylo 12. září 2001. No a pak jsem ji dostala loni na svatého Valentýna a pak o několik týdnů později. 3. března a pak ještě 19. května, 17. srpna…“ pokračovala dál, ale já ji už nevnímala. Před očima mi běhaly obrazy z minulosti.

 

xxx

 

„Mami, a budu už na svoje zítřejší narozeniny vzhůru?“ zeptala jsem se těsně před tím, než mi sestra položila na obličej dýchající masku, která mě měla přivést do umělého spánku. Byla jsem na své první a zároveň poslední operaci ve svém dosavadním životě. Renée se na mě hřejivě usmála a pohladila mě po vlasech.

 

„Neboj se. Jenom ti vytáhnou to slepé střevo a narozeniny oslavíme, až tě pustí domů.“

 

xxx

 

Seděla jsem ve svém pokoji ve Phoenixu se sluchátky na uších. Máma s Philem si dost hlasitě užívali Valentýna. Rozhodla jsem se – přestěhuji se k tátovi. Ti dva potřebují soukromí a mě už nebavilo jim dělat u všeho garde.

 

xxx

 

Držela jsem v ruce letenku, která mi měla umožnit odlet do Forks. Bylo 3. března. Už v tu chvíli, kdy mi odbavovali zavazadla, se mi stýskalo. Ale stačil jediný pohled na mámu ve Philově objetí a věděla jsem, že jsem se rozhodla správně.

 

xxx

 

Probudila jsem v křeči. Celá jsem byla ztuhlá a nemohla jsem se pohnout. Už před časem jsem zpozorovala, že se poslední dobou necítím ve své kůži. Byla jsem věčně unavená. Někdy jsem měla mžitky před očima a nálady se mi měnily jak na běžícím páse. Tohle nebylo normální. Rozhodla jsem se jet k doktorovi, třeba mi chybí nějaké vitamíny… Bylo 19. května.

 

xxx

 

Bloudila jsem přeplněnou ulicí dopolední Tacomy a hledala místo, kde bych byla na chvíli sama. Ač jsem v tomto městě byla poprvé, měla jsem pocit, že všichni kolemjdoucí mě znají a vědí, co mi před chvíli oznámil doktor.

 

„Máte roztroušenou sklerózu…“

 

xxx

 

„Bello, jsi v pořádku?“ Alice se na mě vystrašeně dívala a držela mě za ruku.

„Jo, jsem v pohodě. Jen se mi udělalo trošku nevolno,“ vydechla jsem. Rozlétly se dveře a v nich stál Edward. Ihned byl u mě.

„Mám zavolat Carlislea? Podívá se na tebe,“ přesvědčoval mě svým starostlivým pohledem. Zakroutila jsem hlavou a sáhla po sklence s vodou. Edward se s Alicí o něčem dohadovali, ale nedokázala jsem jim věnovat svou pozornost. Všechna data, o kterých mluvila se, až moc nápadně překrývala s důležitými milníky mého života. Jen to první mi nedávalo smysl. Vždyť to jsem ještě nebyla ani na světě. Co se mohlo v mém životě přihodit devět měsíců před mým narozením? Panebože. Jistě. Narození, přece nemusí nutně znamenat začátek někoho. Ten začíná už v době početí…

„Bello, jak se cítíš?“ Edward si upoutal mou plnou pozornost. Dívala jsem se do jeho očí, které svojí barvou značily, že potřebují lov. Silně jsem ho objala a uvažoval nad svými možnostmi. Byla jsem přesvědčená, že ta upírka z těch vizí jsem já. Možná jsem si to jen namlouvala, protože jsem nechtěla o Edwarda za žádnou cenu přijít, ale prostě jsem to tak cítila. Zvláštní, že mě představa toho, že budu jako on, neděsila.

„Miluju tě,“ zamumlala jsem do jeho ramene.

„Taky tě miluju,“ odpověděl a jeho sevření zesílilo. Věděla jsem, kterou otázku chci Edwardovi položit, ale bála jsem se jeho odpovědi. Nikdy jsme o tom nemluvili. Vlastně jsme na to nikdy nepomysleli, nebo spíš já na to nikdy nepomyslela. Odtáhla jsem od něj a hypnotizovala potah sedačky.

„Edwarde, přál sis někdy, abych byla jako ty?“

 


Co myslíte? Co jí řekne? Doufám, že se vám tato kapitola líbila. Hodně toho vyřešila a teď už všechno bude jen na Belle a Edwardovi...


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Řekni - chci tě! - 20. kapitola:

 1 2 3 4 5 6   Další »
52. kiki11
10.03.2014 [12:41]

kiki11Myslela jsem si, že to byla Bella, ale to vysvětlení bylo fakt perfektní. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.08.2011 [20:39]

domcamerciPanebože! Emoticon Ty jsi naprosto geniální. Emoticon Jak si tohle dokázala vymyslet???? Emoticon Emoticon To bylo neuvěřitelně dobrý! Emoticon Emoticon

12.07.2011 [13:29]

TerisekkKonečně se rozluštila záhada, tak nějak jsem tušila, že by to mohla být Bella, ale způsob jakým jsi to vysvětlila, se mi moc líbil. Emoticon Emoticon Emoticon
Určitě už ho to napadlo. Každý jsme sobec a tohle by napadlo každého, pokud někoho tolik miluje. Jsem zvědavá, co ji odpoví. Doufám, že to nezamítne...
Emoticon

49. Elii
24.06.2011 [22:25]

Elii Emoticon Emoticon Emoticon

48. Petronela webmaster
07.06.2011 [18:00]

PetronelaPáni, tak tahle kapitola byla drsná. Všechny ty datumy, co jí Alice vyjmenovala a zároveň jak to sedělo s jejími Emoticon ... drsné. Hlavně že aspoň Bellu napadlo, že ona je ta upírka - už jsem myslela, že jsou všichni blbí Emoticon - ale Bella nezklamala a já jdu na další kapitolu, jsem zvědavá na Edwardovu reakci Emoticon

03.06.2011 [11:10]

KikketkaJejdáááááááááá! Tahle Bella je ohromná! Emoticon Emoticon Omlouvám se, že píšu komentář tak pozdě, ale na druhou stranu teď mám před sebou ještě další kapitolky!! Emoticon Emoticon Emoticon Nádhera! Emoticon

46. vesper
30.05.2011 [12:40]

vesperTen začátek byl nádherný!!! Moc se mi líbí, jak Edward bere jejich vztah samozřejmě. Bella pořád pochybuje a on je tak jistý a pevný... to zbožňuju... jistě, že Bella pochybuje, jestli s ní bude chtít Eda i dál (která ženská by v Edově přítomnosti o sobě nepochybovala??? Jestli taková je, tak bude asi až moc sebevědomá... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ) takže Belliným obavám naprosto rozumím a o to víc mě odzbrojuje Edward, je úžasný!!! K sežrání! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

A rozhovor s Alicí - dost drsné teda... Je to příjemné zpestření, že Alici nepodáváš, jako většina autorek (ztřeštěná shopoholička). Líbí se mi, jak se Alice pere za svou rodinu a za Edwarda. I když to je teď na úkor Belly, ale to se spraví Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon , že jo? Emoticon Emoticon Emoticon
Alice jen nechce aby se Bella a taky Eda zbytečně trápili, což naprosto beru!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

To uvedení konkrétních dat se mi líbilo... Alice je přece upír, tak si určitě pamatuje i to, v kolik to bylo hodin Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
A hned mi došlo, že vzhledem k tomu, že se ty vize uskutečnily během krátkého časového období, bylo mi jasné, že se bude jednat o důležité životní milníky a situace Belliného života. A když jsem tam našla i zářijový datum, bylo mi jasné, že to bude její narození.

Jen mě trochu mrzelo, žes to prozradila všechno. Emoticon Emoticon Emoticon . Vlastně jediné, co mohlo zůstat "zahaleno" mohlo být to početí... protože myslím, že většině z nás to určitě došlo už během čtení - ehm- devět měsíců před narozením Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ... a pokud to někomu nedošlo, mohl o tom aspoň nějakou dobu přemýšlet...
Ale chápu, že by to někomu nemuselo dojít vůbec, tak aby bylo jasno, že jo?
Ale už si nemůžeme hrát na detektivy Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

Ale pokud jde o to, že měla Alice vidění Belly v těch důležitých momentech jejího života, tak to je super nápad. A že ji poprvé viděla, když byla jen dvě spojené buňky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
To je fakt super nápad! Emoticon

45. empatty
28.05.2011 [17:02]

Suprovní dílek. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

44. lelientunka
27.05.2011 [22:32]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

43. Any12
27.05.2011 [22:31]

Any12No tak to bylo geniální! Nejdřív vyznání a ujasnění budoucnosti ohledně vysoké, a do toho ještě sluníčko... no, škoda jen, že nesvítilo dýl, mohla ho lépe prozkoumat... Emoticon No, ale myslím, že to předčily události v domě... Nejdřív to, jak jí Alice jen tak vmetla do tváře, že je Bella jen úlet na zpříjemnění věčnosti, což jsem vážně nečekala! Emoticon (I když, to vážně Alici nikdy nenapadlo, že by mohli Bellu přeměnit?) No ale způsob, jak jsi to vymyslela, to mi prostě přišlo naprosto skvělé! A ještě štěstí, že jí to došlo! Hlavně, že jsou všichni upíři, a ti se chlubí vynikajícím mozkem, ale na to nejdůležitější musí přijít Bella... Emoticon Prostě to bylo úžasné!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
A co jí řekne? No, tak já si myslím, že jí řekne, že nad tím nikdy nepřemýšlel, ale že mu pak po chvíli dohadování dojde, že ta dívka z vize je Bella a že to tak má být, a tak svolí... Emoticon (I když scénářů mám mnohem víc... Emoticon ) A teď jsem zvědavá, jestli jsem se ztrefila... Beztak ne Emoticon

 1 2 3 4 5 6   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!