V této kapitolce se Tyler setká s další členkou rodiny - Caroline. Alice ho málem vytáhne opět na nákupy, ale pak dostane vizi a nechá ho. Caroline si vylila zlost na Tylera a Tyler zase na ni a lituje toho. Zaleze si doma do sprchy a tam se přívítá s Ally, jak se sluší a patří. Blbost, co? Jak se může ve sprše přivítat s Ally. Mno, čtěte a pochopíte.
16.07.2010 (10:45) • MetlosCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1268×
10. kapitolka
Tyler:
„Chyběla jsi mi,“ řekl jsem jakoby nic a čekal, co řekne ona.
„Ty taky a budeš mi to muset všechno vysvětlit,“ řekla a přisála se na mé rty, které po tomhle toužily.
Byl jsem rád, že nemusím postrádat vzduch.
Líbali by jsme se věky, kdyby nás opět něco nevyrušilo.
„Aidane, miluji tě,“ řekl povědomý hlas a já se za ním otočil.
Ta holka ho přirazila ke stromu a začala mu svlíkat triko, a on jí taky.
„Aidane?“ otázal jsem se.
Otočili se oba a já spatřil mou sestru. Nějak vyrostla.
„Brácha?“ optala se.
„Ano Caroline?“ optal jsem se ji taky.
Nic neřekla, protože se mi vrhla do náručí.
„Bráško, kde jsi? Pamatuješ, včera si mi slíbil, že zajdeme na ty dnešní nákupy,“ volala Alice zdálky.
„Pomoc,“ špitl jsem.
„Ježis, tak ho nech, Alice. Vždyť jste byli včera,“ uklidňoval ji Jasper. Na sucho jsem polknul.
„Ale on včera tak odporoval, že jsme nestihli nic koupit,“ dostávala se z jeho sevření. Viděl jsem to pomocí Jasperových myšlenek.
„Vždyť jsme toho nakoupili nejmíň na sto let dopředu,“ volala už skoro na pokraji louky.
„Móda se mění bratře,“ řekla a už jsem ji měl na dohled.
„To je možné,“ řekl jsem a zavrčel.
„Neboj, tvoji bráškové půjdou taky,“ řekla a zastavila se při pohledu na mě, jak mě objímá má sestra, jak se držím za ruku s Ally a pak koukla do pozadí, kde stál Aidan bez trička.
Nejdřív se udivila. Pak ztuhnula. Dostala vizi a pak zmizla.
„A to bylo jako co? Neřekl jsi mi, že máš nějaké další sourozence, kromě mě,“ trochu na mě zavrčela.
Chtěl jsem jí to vysvětlit, ale na louku se přihnal můj biologický bratr Michael s Emmettem a prali se.
„Caroline, vzpomínáš si na svého brášku Michaela? Stále se chová jako dítě,“ řekl jsem jí a stále se díval na ně. Nakonec skončil Emmett jako vždy nahoře a Michael s roztrhaným oblečením dole.
„Nemáš na mě a nikdy mít nebudeš,“ zavrčel na něho s humorem Emmett. Asi vycítili, že se na ně dívájí 4 páry očí a otočili se na nás.
Oba se postavili jako slušní bratři a dělali jakože nic.
„Jé bráška, my trénovali jen na příští souboj. No to víš, proti tobě se bojovat nedá. Ale kdybys neuměl číst myšlenky, tak skončíš vždycky dole,“ objasnil situaci Emmett a doplňoval ho Michael.
„Ehm, představíš mi tvoje kamarádky a tvojeho kamaráda?“ zeptal se mě. Cože, on nepoznal Caroline?
„Takže tohle je Ally má přítelkyně. Dali jsme si sto letou pauzu. Pak vzpomínáš na Aidana?“ zeptal jsem se ho. Chvíli uvažoval, a pak spustil.
„Jo jo, tebe si pamatuji. Ty si ten Aidan, co se počůral u nás doma, když ti bylo 11. Já tě chápu, smíchy se počůrat, to se mi taky málem jednou stalo.“ Aidan by se nejradši propadl do země. Všichni okolo nadhodili úsměv a Emmett málem nevybuchl smíchy.
„A tohle je tvá sestra Caroline, jestli si nepamatuješ,“ řekl jsem a on vzpomínal. V myšlenkách si nemohl vzpomenout a pak měl záblesky a vzpomněl si.
„No jo, má oblíbená a taky jediná sestra Caroline,“ řekl a pak se ji vrhl kolem krku.
„Vysvětlí mi někdo, o co se tady jedná? Já jen pochopil to, že tam ten vzadu se v 11 pochcal a víc nic,“ řekl znepokojivě Emmett.
„No nic, my musíme s Alicí na nákupy, protože jsme se včera tomu vyhnuli,“ řekl brácha a zmizel s Emmettem a v myšlenkách mi poslal: „To mi všechno vysvětlíš, stejně tak i zbytku rodiny.“
„Máš štěstí, Aidane, že jsem tak hodný a neutrhnu ti hlavu, že se muchluješ s mou ségrou,“ otočil jsem se na něho.
„Díky, si fakt kámoš,“ řekl Aidan.
„To je super a teď bys nám mohl vysvětlit jednu věc,“ spustila na mě jemně Caroline.
„Jak to, že máš více sourozenců, jak to, že žiješ s Michaelem a jak to, že ses nám neozval!“ začala na mě křičet Caroline.
„Takže za prvé, ty otázky byly tři, za druhé to, že žiji s Michaelem pochopíš, až ti řeknu svou minulost a za třetí, potom, co se mi stalo, přijdu domů a řeknu: „Čaute, lidi, jsem doma. Měl jsem těžkou minulost. Nejdřív mě zajali teroristi, když jsem jel k tátovi do obchodního centra, pak jsem sloužil v armádě, pak mě zastřelili a dovršilo se to tím, že mě přeměnili na upíra,“ zavrčel jsem na ni a rozeběhl se co nejdál od tohohle místa a mých nejoblíbenějších lidí. Zase jsem něco zvoral. Chtěl jsem domů pod sprchu.
Přiběhl jsem domů. Nikdo tam nebyl. Rychle jsem se svlíknul a zalezl pod ledovou vodu a opřel se rukama o zeď a sklonil hlavu dolů. Nechal jsem na sebe spadat kapky vody a vzlykal.
Zase jsem od sebe odehnal další členy rodiny. Mohl jsem ji to říct normálně a ne po nich řvát. Probíral jsem se myšlenkami, že jsem ani nepostřehl, že mi někdo vklouzl mezi mé ruce a obejmul mě.
Otevřel jsem oči a pozvedl hlavu. Samozřejmě, že Ally. Kdo jiný by za mnou lezl do koupelny.
Okamžitě mě políbila a poté nehodlala polibek ukončit. Já zase nehodlal zůstat jen u líbání.
Potom ukončila polibek. Začala se rty otírat o mou hruď a jela směrem dolů až k mému penisu, který vzala do úst.
„Ally, co to děláš?“ zeptal jsem se jí a odpověď byl můj hlasitý sten. Sténal jsem a bylo to něco nepopsatelného. Dělal jsem hodně, aby se mi nepodlomila kolena.
Dráždila můj penis ústy a jazykem. Když jsem byl skoro na vrcholu, skončila. To mi snad dělá naschvál. No počkej. Vyměnil jsem pozice a líbal ji. Dvěmi prsty pravé ruky jsem ji vjel do její pochvy. Zasténala mi hlasitě do úst a já se v ní začal prsty pohybovat. Stále jsem přidával na intenzitě a když už měla dosáhnout orgasmu, vyndal jsem prsty a nechal ji vydechnout.
Potom, co se uklidnila, jsem jí nečekaně zasunul svůj penis do její pochvy a ona zasténala mé jméno.
Začal jsem se v ní pohybovat. Naše jazyky i naše těla do sebe zapadaly jako puzzle.
Pohyboval jsem se stále rychleji a silněji. Vzdychal jsem jí do úst a ona do mých.
Oba jsme se blížili vrcholu. Dosáhli jsme ho. Zasténal jsem její jméno a ona to moje a já se svezl k zemi s Ally, ve které jsem měl stále mé přirození.
Její lůno obepínalo stále můj penis. Nakonec se uklidnilo a vytáhl jsem moje přirození z jejího těla a přitáhl si Ally do náruče.
„Miluji tě,“ špitla.
„Já tebe víc,“ opřel jsem se o stěnu sprchy hlavou a zavřel oči. Ještě stále jsem oddychoval a Ally taky.
Další kapitolka na světě a já opět prosím o slůvka a smajly. Můžou být klidně kritická, vždyť chybami se člověk učí. :D
Autor: MetlosCullen (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Remember me x Twilight saga 10. kapitolka:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!