Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Renesmé na střední - 3. Dvojčata

A-Warriors-heart3


Renesmé na střední - 3. Dvojčata3. kapitolka tu je a já doufám, že jsem vás nenechala moc čekat. Pro Renesmé je vše nové a někdy je z toho trošku vykulená. Co bych vám k tomu mohla říct víc? No doufám, že už to trošku začíná nabírat na otáčkách a, že se bude líbit. Tak ať se vám líbí! Ps: Pro všechny kterým se to líbí, díky vám píši dál! Děkuju! Krásné čtení
katyloveEd =oˇ

3. kapitola   Dvojčata

Cesta se míhala poměrně rychle, samá zeleň. Pak jsme zajížděli na velké parkoviště školy byla, byla mnohem větší než jsem čekala.


První kdo vystoupil z auta byl taťka nebo bych měla říkat Edward? Bože, to zní tak divně! No dobře to chce klid. Jako první šel otevřít dveře mam... Belle a pak zároveň i mně. Když jsem vystoupila všichni na mě zírali, ach ne! Ještě, že tu byl co nejdřív Jacob udělal mi menší stínítko. Přistoupili i ostatní členové rodiny jako Alice, Jasper, Rosalie a Emmet. Jacob nám rozdal rozvrhy, i hned jsem se koukla do toho mého, bylo v něm i napsáno jakou hodinu mám s někým z rodiny. Teda jediný s kým jsem žádnou hodinu neměla byl Jasper, Rosalie a Jacob.

Hned jsem vzhlédla k první hodině. Fyzika, dobře, s kým? S taťkou, em teda s Edwardem, učitel? Wojtek náš třídní, ou. Popadla jsem tašku a zatahala Edwarda za bundu, hele já řekla Edwarda. Konečně mi to začíná jít! Všem jsem zamávala, akorát taťka se asi třicet sekund loučil s mamkou. Aaa! Edward a Bella! Pak jsme kráčeli k proskleným dveřím, stála tam nějaká stará paní a ta ukazovala každému cestu. Když jsme k ní došli poslala nás do druhého patra, do promítací třídy.

Vešli jsme do třídy bylo tam několik lidí, ale asi jenom tři holky. Všichni na nás udiveně zírali a připadalo mi, že pár kluků slintá? No fuj! Kam jsem se to dostala! Tať... Edward vedle mě se zachechtal, ale taky zároveň házel vražedné pohledy na všechny kluky, který si představovaly bůhví co se mnou. Došli jsme až k pánovi, který se na nás usmál a ukázal místa.

„Děti. To jsou vaši noví spolužáci, patří do této skupiny na fyziku. Tak na ně buďte hodní!" promluvil k nim jako, kdyby byli nějací tyrani. Měli jsme jednu volnou lavici přímo uprostřed, před námi seděl nějaký kluk s dívkou. Koukala na mě docela otráveně, ale oči jí po mě jezdili od shora nahoru a zase nazpátek. Za námi seděly dvě holky, jedna byla měnší blondýnka a ta druhá vyšší kaštano vláska. Obě dvě natčeně koukaly a té blondýnce těkali oči po Edwardovi. Musela jsem se pousmát, vždyť taťka ty holky přivádí do rozpaků! Ta vyšší se k nám naklonila a lehce usmála.

„Ahoj! Já jsem Mery a tohle je Megie," usmála se a koukla na blondýnku. Udiveně jsem pohlédla na Edwarda a pak na holky, taky jsem se na ně usmála, ale než jsem se stihla rozkoukat a něco ze sebe vysypat, Mery už mluvila.

„Ty jsi Renesmé viď? A tohle je tvůj bratr Edward, že jo?" usmála se chytře na taťku a pak zase na mě.

„Em, jo, ale jenom Nessie," usmála jsem se nervózně a pak koukla na Edwarda. Ten se usmál a vzhlédl.

„Ano, já jsem Edward. Teď jestli mě omluvíte, má sestra musí dávat pozor, totiž nevím jestli je tak chytrá jak vypadá," zachichotal se a holky s ním. No super, všichni si ze mě dělejte legraci! Uraženě jsem se pousmála a pak otočila směrem k tabuli. V tom jsem slyšela jak taťka lehce zašeptal, žádné lidské ucho by to neslyšelo.

„Líbíš se jim," usmál se. Úsměv jsem mu oplatila, taky jsem zašeptala.

„Tat... Edwarde? Víš ten učitel není to..." nestihla jsem větu doříct. Taťka se jenom usmál.

„Ano, je. Vidíš nejsi jediná," znovu se usmál a pak se otočil k tabuli aby dával pozor, i když on vlastně ani nepotřebuje. Ten učitel je poloupír jako já, nějak jsem si oddechla, když jsem to zjistila.

Hodina skončila a my se chystali s taťkou rozloučit. Teď mám biologii bez žádného známého nebo příslušníka rodiny. Opatrně jsem se otočila a kráčela směrem do učebny podle mapky, holky z fyziky šly asi stejnou cestou tak mě na chodbě odchytily.

„Nechceš pomoct?" zeptala se Megie. Lehce jsem zvedla koutky rtů.

„Kam jdeš?" skočila do toho Mery. Ony byly jako dvojčata.

„Mám teď hodinu biologie. Tak snad jdu správně," uchechtla jsem se. Obě dvě se na sebe podívaly a usmály.

„To je super! To vypadá, že budeš mít pár hodin stejných jako my!" Ony to řekly sborově? Usmála jsem se a zároveň zírala. Dvojčata se z ničeho nic hrozně, ale hrozně rozesmála. Pak mě popadli za jednu ruku a táhli sebou.

„Tak jsme se chtěli zeptat. Nechtěla bys s námi kamarádit?" zeptala se Mery se vřelým úsměvem.

„Totiž, připadáš nám hrozně prima!" usmála se Megie. Páni ony mě mají fakt rády! Musela jsem vykulit oči a usmát se. Dvojčata asi hned pochopila a začala o něčem klábosit, pořád na mě měly nějaké otázky skoro jsem to nestíhala.

„Em, Nessie? Víš ten Edward, tvůj bratr. Asi má holku viď?" pohlédla na mě smutně Megie. Chudácy holky.

„No jo, má. On chodí s mojí má... Bellou." A sakra! Obě dvě se zastavily nahodily zvláštní výraz. Ale po chvíli se znovu rozešly.

„Bellou? Nessie, musíš říct Edwardovi a Belle ať si dávají pozor na Adrian!" Adrian kdo to je? Zpomalili jsme ve kroku.

„Em, Adrian?" Obě pochopily. Kolem nás proběhlo pár kluků samozřejmě s pohledem posazeným na mně.

„Teď na to není moc času," řekla frustrovaně Megie. Já neměla moc šajna, takže jsem jen tak zírala na obě dvě. Mery na mě pohlédla.

„V učebně uvidíš a poznáš," smutně řekla a zdvihla hlavu společně s Megie. Pak královsky vstoupily do učebny a já nenápadně za nimi.

 

 

2.kapitola               shrnutí povídek           4.kapitola




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Renesmé na střední - 3. Dvojčata:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!