Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Requiem for a dream část 1.

fanposter2


Requiem for a dream část 1.V první části Requiem for a dream se dozvíte, o čem povídka je. Ti co viděli film, si to zřejmě domyslí. V této části se dozvíte, jak to všechno vlastně začalo. Doufám, že se vám bude líbit! Pěkné počteníčko!

Asi devatenáctiletá dívka bloumala neurčitě po pokoji.

Dlouhé rukávy u svého trika byly strašně vytahané, jak si jimi dokola a dokola kryla ruce - ruce rozpíchané od jehel.

Už to bylo necelý rok, co odešel on. On byl její droga. Nevydržela bez něj pár hodin, na tož dní.

Musela se odstěhovat. Teď žije v nějakém málem spadeném bytě, někde v New Yorku, v horší části města. Žije sama, ale sama není.

Místo, aby zde našla nový život našla bídu...a závislost. Vlastně...pro ni to byl nový život. Život, kde stačil krásný sněhově bílý prášek a ona se ocitala mezi lidmi, které milovala.

Nervózně se koukla na hodinky.

Kde k sakru je? pomyslela si. Začal se škarabat na ruce. Najednou ji neovladatelně projel další záchvat.

Začala hystericky řvát a začala házet kolem sebe věcmi. Nevěděla, co dělá. Pod ruce ji padl jeden ze časopisů. Začala vytrhávat stránky. Když časopis skončil na malé kousíčky, hledala další cíl.

Najednou spadla, zakopla a její hnědé vlasy ji spadly do obličeje. Najednou uslyšela klíče v zámku. Rychle se zvedla a běžela ke dveřím.

"Kde jsi doprdele!" rozkřikla se na kluka, kterého znala. Znala ho moc dobře. To on ji dával klíče do toho nádherného světe. To on ji dával cennou vstupenku do ráje, který milovala. To on ji změnil svět.

"Neřvi na mě, kurva! Nemohl jsem to zlato nikde sehnat!" zařval na ni. Naštvaně mu vytrhla malý balíček z ruky a rozeběhla se do kuchyně.

Tohle už uměla moc dobře. Za chvíli už měla vše nachystané. Teď stačí si to píchnout a bude v ráji, bude s ním a jeho rodinou.

Rychle vyhrnula rukáv levé ruky. Ruku zatáhla gumovým páskem, párkrát ruku procvičila, vzala do ruky jehlu s tím krásným bílým tekutým zlatem a pak...pak se to stalo.

Znovu, znovu navštívila ten ráj. Znovu viděla krásný svět, kde je i on. Ten ráj, který musela vídat čím dál častěji, ale jí to vůbec nevadilo.

A ani to nevnímala. Nevnímala to, že je závislá. Nevnímala to, že se z ní stává troska. Nevnímala vůbec nic...jen ten ráj, který prožívala. Ona tenhle svět milovala.


"Ty jsi ale hezká holka...a jak to, že jsi sama?" oslovil ji před půl rokem slizký chlapík. "Odešel," zamumlala nepřítomně. Tohle říkala poslední dobou pořád. "To je, ale hlupák. Takovou hezkou holku nechal, s kterou může být sranda...pojď kočičko, poznáš svět, který neznáš," uchichtl se a dal ji ruku kolem ramen. Něco uvnitř hlavy jí říkalo, že to je špatné. Ale ona...ona nevnímala. Než se nadála, chlapík ji ukazoval jehlu a pak ji pomalu zasunul do pravé ruky. Pak...pak už se cítila skvěle...Jenže za pár dní potřebovala znovu. Podařilo se jí najít toho chlapíka a to se to stalo. Bello,...Bellinko, nedělej to, uslyšela jeho sametový hlas. Porozhlédla se kolem sebe, ale on...on tu nikde nebyl. Zavrtěla hlavou. "Co se stane, proboha. Nejsem slaboch, kdykoliv s tím můžu přestat," zamumlala a za pár minut už zase byla v ráji.


Tohle však bylo kdysi. Takhle se to stalo. Hledala zábavu v místních chudých klubech a našla závislost.

Ano, byla závislá, ale na člověku, kterého milovala. To je úplně jiná závislost. Milá, krásná, hodná, přátelská...

Ona poznala i tu zlou, hnusnou, zkaženou... A ona...ona začínala být taky zlá a zkažená. Byla schopná udělat cokoliv, jen aby měla peníze na zlato.

Byla schopná všeho od té doby, co se s tímto světem seznámila. Ale ona...ona bylo mimo a vůbec ji to nevadilo. Prostě tenhle nový, neustále nepoznaný svět milovala.

Bloumala v tom světě závislosti už půl roku. Pro ni však čas nic neznamenal.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Requiem for a dream část 1.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!