Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Rosalie-kapitola 10

Ely a Edward


Ahojte tak v tomto dieliku prídu Volturiovci aj ked ich už mám plné zuby mala som pocit že by tam mali byť .Chcela by som vás poprosiť či by ste nemali nejaký nápad pretože už nwm čo mám písať a dakujem za komenty :))

Ozvala sa ešte jedna veliká rana.Nevedeli sme čo to je ale znelo to hrôzostrašne.
Nadýchla som sa ale ucítila som len hrozný smrad.
Páchlo to ako žumpa-vtom sa vynoril z lesa velký šedý vlk a skočil na Emmetta.
Zúrivosť mi naplnila celé telo a hned som skočila potom psisku.
Bol to vlkodlak-Carlisle mi o nich už hovoril ale ešte nikdy vraj neboli v takom počte.
Začala som ho trhať no jediné čo som odtrhávala bola srsť.
Bože to psisko bol hrozne chlpaté.

Konečne som sa dotrhala ku koži.
Začala som ho driapať.No on len zavrčal a zhodil ma.
Zahnal sa a udrel ma takou silou že som letela ale 50metrov od neho.
Emmett naštvane zavrčal a niečo mu odtrhol.
Odhodil to preč a začal dalej trhať.
Utekala som za ním a skočila som vlkovi na chrbát.
Ten to nečakal a spadol.Vtom ho Emmett zobral za chvost zatočil sa a odhodil vlka preč.
Ten narazil do skalnej steny a dopadol bezvládne a s velkým rachotom na zem.

Další divný zvuk."Emmett!!!!!!!!!!!!"z lesa sa vynoril Edward a v pätách mal piatich vlkodlakov.
Vtom pribehla aj Alice s Jasperom a začali výhražne vrčať.
Všetci sa dali do obranných pozíc a čakali čo sa stane.
No vlci nečakali a hned zaútočili.
Začali sme sa biť.Dvaja vlci už boli mrtvi no dalši stále útočili.
Jeden bol taký trúfalý že ma zhodil na zem a začal ma trhať.
Ale jakmile to uvidel Emmett počula som len silné vrčanie,trhanie,pisklavý zvuk akoby ten pes knučal a potom ma Emmett rýchlo skladal do kopy.
Vlkodlaci boli mrtvi.Edward sedel na zemi a prikladal si ruku na svoje miesto.
Alice len sedela na zemi a vypadala ako kôpka neštastia.
"čo sa stalo Alice??"opýtala som sa úzkostne a Alice sa najprv pozrela na mna a potom hodila vražedný pohlad na jedného vlkodlaka.
"Ale to psisko mi zničilo šaty!"ako to dopovedala som sa začala smiať no ked sa na mna pozrela prestala som.
"Prepáč!"
"To nieje až tak najhoršie ale tie Emmettove plány ma nahnevaly!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"teraz Alice začala kričať.
"Aké plány?"no Alice mi ani neodpovedala.
Znova mala ten divný výraz na tvári.

Zrazu sa prebrala a s hrôzou v očiach sa pozrela niekam do lesa.
Odtial sa vynorilo niekolko postáv.
Bolo ich šesť.
"Nemusíte sa obťažovať!!!!!!!!!!!!!Nikam nejdeme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!zakričala Alice k postavám.
Nechápala som.Kto boli vôbec tí upíri?A čo chceli?Ako to myslela Alice?
Otázky mi výrili hlavou ako splašené.
"To sú Volturiovci,chcú aby sme sa  k nim pridali!"pošepol mi Edward.
"Vysvetlíme ti to potom"stihol pošepnúť než k nám prišli.

"Ahojte"ten chlapík čo to povedal sa mi nepáčil.
"OOOO ,pridali ste si do rodinky pár členov?spýtal sa až velmi pobavene.
Pozrel sa na každého a potom jeho pohlad spočinul na mne.
Dlho sa na mna díval."čo chceš Aro?"spýtal sa Edward.
No Aro sa neprestával pozerať na mna.
"Je taká krásna!"pošepol hrozne potichu a Emmett si ma pritiahol.

"Ako sa to voláš kráska?spýtal sa ma no ja som nebola schopná slova.
Pozrela som sa na Edwarda no ten len prikývol.
"Rosalie"zamumla som a jeho úsmev sa rozšíril.
"Také krásne meno"čo by si povedala tomu pridať sa k nám?"
Všetci sa na mna v tom momente pozreli.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rosalie-kapitola 10:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!