Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Rosalie-kapitola 12

NA POVÍDKU SPLIT PERSONALITY


Ahojte-no tak je tu dalšia kapitola prepáčte že to trvalo tak dlho ale nemala som čas a aj tak mám pocit že už s touto poviedkou budem končiť a začnem novú. Tak si to užite možno to už dalej ani nerozvijem :))))pls komentiky a ospravedlnujem sa za chyby

SLZY.Slzy boli jediné čo som si teraz priala okrem toho aby miesto Caiusa na mna čakal pred oltárom Emmett.
Ešte ked som bola človekom som verila že slzy odplavia aspon kúsok bolesti.Ale tie by mi teraz nepomohli.
Pretože ja som nemohla ani utiecť aby sa niečo nestalo rodine,ktorú som tak milovala.Nemohla som povedať nie.
Nie,Nie,Nie-tak jednoduché slovo a môže ublížiť.Rodine!!
Celou sálou sa rozoznievala hudba .
Vzduch bol presítení pachom upírov.Polovica Arovej gardy stála pri stenách a pozorovali ma ako kráčam po širokej uličke a
s nechceným úsmevom na tvári.
Caiusov úsmev bol však úprimný.On nevedel nič o tom že ma Aro uniesol.Aspon si myslím.Raz
som počula rozhovor  Ara a Marcusa.

Hudba doznela a postavila som sa pred Caiusa.Ten by plakal od štastia keby mohol.
"Ano"povedal Caius.Teraz sa čakalo len na moju odpoved.No moje pery nechceli poslúchať.
Musela som vysloviť to jediné slovíčko ale zároven som nechcela.
Nechcela som sa stať jednou z Volturiových a už vôbec nie sa stať ženou Caiusa.
NIE ja to nechcem vysloviť.Ale musím.Nie.Musíš spomen si na svoju rodinu.
A vtedy akoby som dostala facku.Znovu som cítila moje pery.
Všetci zadržali dych.Bolo počuť len slabé odtikávanie velkých starých hodín.
"An..."nestihla som dopovedať a ucítila som neznámu vônu.Okolo môjho tela sa začalo obtáčať modré svetlo.
A zrazu som bola inde.
V lese.Zrazu ma do nosa uderila až velmi známa vôna.Utekala som za nou.Uvidela som náš dom a vletela som dovnútra.Všetci sedeli a rukamy si podopierali hlavy.
Vyzerali akoby niekto umrel.Akonáhle ma Emmett zbadal rozšírili sa mu oči prekvapením.

Potom som už len ucítila ako ma drtí v objatí."Rosalie!!!!!"vykríkli všetci naraz a objímali ma.
"Ako si sa sem dostala?"Ty si utiekla od nich?"opýtal sa ma štastne Carlisle ale v jeho hlase bolo počuť aj prekvapenie."Nie neutiekla som ale neviem čo sa stalo"
povedala som roztraseným hlasom.Momentálne som bola najštasnejší upír na svete.Byť zo svojou rodinou bola najkrajšia vec na svete!!!
Emmett ma zdrapil a prisal sa peramy na moje.Tento bozk bol naliehavý ale zároven krásny.
Nikomu to nevadilo..Asi si domysleli že jemu som chýbala najviac.
"Rosalie?"prerušil nás Edward.Nechcene som sa odtrhla od Emmetta a pozrela som sa na neho.
"Ako si sa sem dostala?"Začala som spomínať ako moju postavu začalo lemovať modré svetlo a bola som v lese kúsok od domu.
Neveriacky rozšíril oči a hlasne vydýchol.
"Ale no tak aj ja chcem vedieť o čom sa bavíte...zamumlal ublížene Emmett.
"Ja som mu len v myšlienkach popisovala ako som sa sem dostala."
"Povedz to aj nám Rose!!Zapišťala Alice a posadila ma .Všetci si posadali a Edward vypadal že nad niečím premýšla.

Porozprávala som im celú udalosť a tiež sa tvárili prekvapene.
Carlisle prerušil ticho.."Takže,uvažoval nahlas,bud máš novú schopnosť alebo ťa niekto iný preniesol."
"Nad čím si vtedy premýšlala?"..........."No že chcem byť tu,s rodinou!"odpovedala som mu a znova bolo ticho.
Emmett si ma posadil na kolená a ja som sa mu uvelebila v náručí.Vtisol mi bozk do vlasov a spokojne oddychoval.
"Bál som sa o teba"pošepol mi do ucha"Milujem ťa!"jeho dych ma šteklil na krku.
"Pred pár hodinami sme začali preberať stratégiu.Chceli sme ťa ísť zachrániť.Zamumlala Esme a usmiala sa na mna.
"No,,,som velmi rada že ma to prenieslo pretože teraz by som už bola Volturiova".Trhla som zo sebou pri pomysleni na to.
Urobili sme si krásny večer.Celá rodina sa dobre bavila.Až do chvíle kým som neuvidela to modré svetlo...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rosalie-kapitola 12:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!