Ahoj,prepáčte že mi to tolko trvalo ale vážne nemá moc času písať a tak píšem ked môžem budem sa snažiť to napraviť ale aj tak bude mat tento príbeh už asi len pár kapitoliek a končím tak ma neukamenujte a prosím komentiky.
16.06.2009 (21:00) • kikhusenka • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 883×
človek.Ten jediný má najlepší život.Chcem byť človek.Priam si to želám a na kolenách prosím.
Zapredám aj svoju dušu aby som sa mohla stať človekom.V mojom vnútri dusím monštrum-takzvané upír.
Krvilačné a nenásytné -taká je pravda
Len málo z nás ho dusí v sebe.Iný sa nechajú pohltiť .Zlo zaplavuje zem.
My by sme nemali vôbec existovať.
Slzy .Tie by som si aspon priala mať ked už sa nemôžem stať človekom.
Znova opúšťam svoju rodinu.Nechcene.
Chcem tu ostať -svetlo zmizni.
Prečo ma takto trestáš.Ja chcem byt zo svojou rodinou.Prosím.
Modré svetlo sa začalo okolo mna rýchlo obtáčať.
Všetci boli ako primrazení.Emmett rýchlo priskočil pri ma a silno ma objal ale nepustil ma.
Zavrela som oči a ked som ich znova otvorila boli sme v nejakej chatrči.
Emmett ma stále tuho držal v náručí."Emmett?už môžes otvoriť oči".
Pomaly ich začal otvárať a začal sa rýchlo obzerať.
"Kde to sme?"obaja sme sa spýtali to isté."Neviem podme sa pozrieť"Chytil ma za ruku a už ma ťahal von.
Chatrč bola malá,celá z dreva a polorozpadnutá.Okolo bol len les.
"Hmmm...Nepoznám to tu."zamumlal Emmett a zhlboka sme sa nadýchli.
Obidvaja sme stuhli.
"Poznáš ho?"Vo vzduchu bolo sítiť upíra.
"Bohužial áno sme vo Voltere"!"Cítim Jane!"sykla som a klesla som k zemi.
Sedeli sme na vlhkej zemi a pozorne sme počúvali.Bolo počuť tiché kroky a mi sme vedeli že neujdeme.
Zostali sme sedieť a o chvílu k nám pribehol Felix.
"áááááááááá...Naša nevesta!""Kde ste sa nám stratili?"HMMM?"Spýtal sa Felix netrpezlivo.
Prudko ma postavil vyhodil si ma na chrbát a utekal do hradu.Emmett sa za nami rozbehol.
Zamkol nás do jednej z izieb a odišiel.Zrejme zavolať Ara.Izba bola celá pozlátena.Velké zrkadlo lemovalo jednu stenu a velká postel vynikala na lavej strane izby.
Všade boli kvety a obrazy.Ako som tušila o chvílu tu bol Aro.
"Rosalie!"vydýchol Aro a víťazoslávne sa usmial.
"Kde si nám len zmizla?"Caius sa trápil.Spôsobila si bolesť môjmu bratovi a za to budeš potrestaná."Zasmial sa a pohladom spočinul na Emmettovi.
"A ty si kto?"začal si ho obzerať ako výhru v lotérii.
"To je člen mojej rodiny".povedal som sucho a chladne.Ani neviem kde sa to vo mne nabralo.
"Hmmm..Margaret?!!!!!!!!!!!!!"Do izby pribehla menšia žena-upírka s červenými očami a rýšavými vlasmi.
"Otestuj ho!!"prikázal jej a ona chytila Emmetta za ruku.
"ááááááááááááU.Vykríkol EMMett.Ich ruky začalo lemovať oranžové svetlo .Trvalo to sekundu ale zdalo sa to ako večnosť.
Margaret spustila ruku a otočila sa na Ara.
"Nemá žiadnu schopnosť okrem toho že je neuveritelne silný."zamumlala Margaret a Aro ukázal na mna.
Margaret pristúpila ku mne a chytila ma za ruku.Cítila som pálivu bolesť v ruke ako pri premene.
"ááááááááááá!"vykríkla som sa spadla som na kolená.Emmetta zadržali ked ma chcel zodvihnúť.
Zase to oranžové svetlo.
Margaret pustila moju ruku."Ona má schopnosť ale nedá sa určiť"
"Ako to že sa nedá určiť?"Aro bol už netrpezlivý.
"Neviem prečo to tak je niečo mi to blokuje"osopila sa Margaret.
"Je to niečo ako Teleportácia ale ešte z niečim je zmiešaná."Margaret len pokrčila ramenami a Aro jej pokynul aby odišla.
V tej chvíli do izby pribehol Caius.!!!!!!!!
Autor: kikhusenka, v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Rosalie-kapitola 13:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!