Ahojte prepáčte že dalšiu kapitolu dávam tak neskoro ale bud nemám čas na písanie alebo náladu.Tak chcem vás poprosiť o komentíky a o nápady čo by sa mohlo dalej udiať dakujem:))
03.07.2009 (09:00) • kikhusenka • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1033×
Bolesť.Tú som teraz cítila.Ale bola z viacerých strán.Bolesť z toho že mi zobrali Emmetta a tá druhá mi teraz vystrelovala z líca.
Nenávisť.Tú som zase cítila k tomuto miestu a ktýmto upírom.Neznášam to tu.
Skúsila som sa dotknúť líca.Bolelo to.Mala som zlomenú sánku.Jedným rýchlim pohybom som si ju napravila.Ale bolelo to a hrozne.
Cítila som ako sa mi uzdravuje zlomenina.Caius zúril a zťažka oddychoval.Zrazu sa zahnal a ozvala sa silná rana.Ocelové dvere boli zohnuté a uprostred nich ostal odtlačok Caiusovej päste.
"AKO SI MI TO MOHLA UROBIT.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!zreval až som si zakryla uši.
"Ako môžeš tvrdiť takú blbosť.Môj brat by ma nikdy neoklamal.Prečo si ma podviedla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"stále kričal no ja som mlčala.
Objala som si kolená a pozerala som do zamrežovaného okna.
"Odpovedz mi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Stále som mlčala.
"Rosalie!!!!!!!!!"
Pristúpil ku mne a silno so mnou triasol až kým som sa na neho nepozrela.
"Ja neklamem!!!!!!!!!!!"Milujem Emmetta ale ako vidím ty ho radšej zabiješ ale ked to spravíš aj tak si ťa nevezmem.!"sykla som k nemu a keby mohol nabral by červenú farbu.
Začal mi drtiť ramená a stále sa na mna pozeral.
Od bolesti som pevne zavrela oči.Zrazu ma pustila ja som otvorila oči.
Sedel v kresle a pevne si tlačil prsty na spánky.
Ja som sa pokúšala dať do pôvodneho stavu svoje ramená.
"Cítil si niekedy zo mna lásku k tebe?"Opýtala som sa ho a on prekvapením otvoril oči.
"Kolkokát si sa ma dotkol ale nikdy si ju necítil čo?Ale nepriznáš si to!"
Teraz som bola naštvaná ja.
"Radšej by som umrela ako si ťa vziať.Nikdy nebudem patriť do takejto hnusnej rodiny.Kludne ma zabi aspon budem mať pokoj.A ked ublížite mojej rodine zabijem sa a máš po nádeji!!!!!!!!!!!!!!!!"
Mlela som jedno cez druhé a Caius vypadal prekvapene.
Zrazu vstal a odišiel.Teraz som bola prekvapená ja.
Sadla som si na postel.Neviem kolko som tam len tak sedela ale bolo to dlho .Vystriedalo sa niekolko nocí a nikto neprichádzal.
Bolo to čudné ved predsa Aro povedal že budem mať svadbu s Caiusom.
Ale bola som rada že nikto neprišiel.
Ako by som chcela aspon vidieť Emmetta!!!!!!!Začala som vzlykať.
Z Emmettovho pohladu:
Hodili ma do hnusnej smradlavej miestnosti.
Steny boli vlhké podlaha bola od krvi.
No jasné väzenie.
Strážili ma dvaja velký svalnatý upíri.
Po celý čas som myslel len na Rosalie.
Po chvíli sa ozvaly nejaké hlasy.Jeden bol Rosaliin a druhý som nevedel určiť.
Hádali sa a po chvíli sa ozvalo niekolko rán a bolestné syknutie.
On jej ublížil??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"Začal som byť naštvaný a jedným ťahom som odkopol mreže.
Vrhli sa na mna dvaja upíri.
Jedného som začal trhať ale druhý na mna začal pôsobiť nejakým darom a zrazu som miesto toho upíra ktorého som trhal uvidel Rosalie.
Ihned som prestal.Chytili ma a odviedli ma za Arom.
"Pane!"
Aro sa otočil a na tvári mal zase ten debilný úsmev.
"Trošu sa nám rozčúlil"
"Ale ale!"A prečo vôbec?"
"To nevieme"povedali obidvaja naraz."Utrhol mreže a vrhol sa po mne"
"Hmmm zaujímavé....."V tej chvíli pribehol Nejaký chlap a pozrel sa na Ara.
"Viete čo?Dajte ho do tunelu."
Jeden strážca sa usmial a ťahal ma preč.
Bohužial som nezachytil o čom sa tí dvaja začali rozprávať.
Autor: kikhusenka, v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Rosalie-kapitola 15:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!