Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Rosalie-kapitola 8

zzzzzzzzzzzzzk16


Ahojte-som rada za komentíky a tak som vám sem hodila aj 15+ no dúfam že sa bude lúbiť a ked nie budem sa to pokúšať napraviť :))))))A pls komentíky povzbudzuje to do dalšieho písania :)))))))))))))))))

Sedela som na vlhkej zemi a tupo som hladela pred seba.
Rozmýšlala som ako to so mnou vlastne je.
Alice je moja najlepšia kamarátka.
Esme je moja druhá mama a Carlisel je môj druhý otec.
Edward je ako môj brat.
Jasper-toho zatiaľ moc nepoznám čo budem musieť napraviť a
Emmett je,,on....čo vlastne je??
Tak veľmi túžim po tom aby ma mal rád.Aby vedel ako ho mám rada ja.
"Ahoj"povedal známy hlas za mnou až som sa nalakala.
Pomaly som sa otočila a usmiala sa.
Emmett si sadol vedla mna a tiež sa usmial.Boli sme
hlboko v lese a tak sme mali súkromie.
"čo tu robíš?"spýtal sa ma .
"Toto miesto mám rada,dobre sa tu premýšla."zamumlala som
"No to vidím"okomentoval to pobavene a lahol si na zem.
"Prečo si ma vtedy pobozkala?"Ježiši,prečo sa musel spýtať práve toto?
čo mu mám odpovedať?
Stále čakal na moju odpoved no ja som mlčala.
"Síce ma to zaskočilo ale som rád,vieš nechcem to už tajiť ja...
ja...ja ťa mám rád.Tak toto som nečakala.On ma má rád!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miesto odpovedi som ho oblapila okolo krku a vášnivo som ho pobozkala.
"Aj ja teba"Bozky mi začal oplácať a strhol ma na zem.Takto sme sa bozkávali velmi dlho až kým nás samozrejme
niekto nevyrušil."Ja som to VEDELA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Alice veselo zavýskla a oblapila ma okolo krku s takou silou že keby som nebola upír bola by som
rozdrtená.

"A čo si vedela?"opýtala som sa nechápavo no ona len neštastne zavrtela hlavou."Rose asi si si ešte nezvykla že vidím budúcnosť že nie!"
"Videla som že sa pobozkáte a dáte sa dohromady"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Tak teraz bola štastná ako blcha.    Začala poskakovať na mieste aj so mnou.
"A to si taká štastná z toho že mi dvaja sa máme radi?"
"ROSE!!!!!!!!!!!Jasné že som štastná,ved moja naj kamoška má konečne frajera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!A má ju niekto nesmierne rád!!!!!!!
Jasper mi o vás rozprával-to čo k sebe cítite nie je len obyčajná láska.
Ale zamilovanosť na večnosť!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Svoje objatie ešte zosílila až to zabolelo.
"Au!"sykla som a ona ma ihned pustila.
"Prepáč"previnilo sa usmiala a niekto si odkašlal.Samozrejme Emmett.
úplne som zabudla na to že je tu s nami.
"Tak ti si to videla hej?A teraz sa stane čo?"Alice stuhla a pery sa jej slabučko chveli.
Jej oči mali neprítomný výraz ale zrazu sa na neho otočila a štastne sa usmiala.
"Tak to je teraz na vás!"zachichotala sa a zrazu bola preč.
"Kde je?"....."Asi už preč prečo?"opýtal sa nechápavo a ja som sa len usmiala tomu čo mi Alice stihla
zašepkať(Nechajte sa unášať citmi,budete mať súkromie!)Ale aj tak som tomu nechápala.

A tak sem pokračovali tam kde sme skončili.Pritlačil si ma na svoju svalnatú hrud a nežne ma pobozkal.
No len čo sa naše pery spojili chcela som viacej .
Tentokrát som sa na neho pritlačila a pery som tisla s takou vášnou až spadol na zem a ja s ním.
Jeho zovretie zosílilo a naše jazyky začali hrať nespútaný tanec.
Jemne sa prevalil a ja som ostala ležať pod ním.
Držal ma opatrne ako keby som bola z cukru,ako keby sa bál že ma zabije.
Tisla som sa na jeho hrud a nedopriala mu ani kúsoček volného miesta.

15+!!!!
Po chvíli sa odtiahol len aby sa na mna pozrel s otázkou v očiach.
No miesto odpovede som mu jedným rýchlym pohybom strhla košelu a jednu ruku som mu vplietla do vlasov a druhou som obkreslovala každý sval na jeho hrudi a ramenách.
Strhol zo mna všetko okrem spodného prádla a rukou putoval od môjho krku po dekolte,medzi prsiami až po mojom brušku.
Potom po bokoch,stehnách až po kolená.
Ja som sa snažila vryť si do pamäti každý záhyb jeho tela ktorý som podrobno skúmala.
Strhla som mu nohavice a prevalila som sa na neho.
Sadla som si obkročmo na neho a zasypávala som jeho telo bozkami.
Vždy ked som sa nadýchla jeho opojnej vône prevalila sa cezo mna nová vlna vzrušenia a túžby.
Perami som mu obkreslila klúčnu kosť,zatial čo on ma jemne hladil na chrbte.
Už to nevydržal a prevalil sa na mna.
Zahladel sa mi do očí a obidvaja sme zrýchlene dýchali.
Zrazu som boli obidvaja nahý.Rýchlo som si ho obzrela a on spravil to isté.
Medzi našimi telami začali prebiehať akési elektrické naboje a vyplavili na povrch tu najvätšiu vlnu túžby.

Usmial sa pokryveným úsmevom a perami sa presunul na moje prsia .
Začal sa snimi hrať-bozkával ich,jemne ich kúsal a vždy ked to spravil prehla som sa ako luk.
Z môjho hrdla sa vydral vzrušený vzdych a on do ma vnikol.
Začal pomaly prirážať a pomaly zríchloval.
Nohy som mu obmotala okolo pása a on sa postavil stále neprestávajúc.
Naše pery sa na seba tisli a ja som ho jemne začala kúsať do spodnej pery.
On so mnou narazil do stromu ktorý sa pod tou silou zlomil.
Vtedy som ho kusla do ušného lalôčika a on len spokojne zavrnel.
Presunul sa pri dalši strom ale aj ten sa zlomil.
"ROSE...."vydýchol vzrušene a ja som ho povalila na zem.

Teraz som ja zobrala nad tím celým kontrolu.
Sedela som na nom a jemne som sa pohupovala.
Začala ma bozkávať na dekolte a prsiach.
Začala som zríchlovať a obidvaja sme hlasne vzdychali.Chcel ma jemne prevaliť no ja som ho zastvaila.
Tak pokračoval v bozkávaní.
Po chvíli mi explodoval svet pred očami a slastne sme si vychutnávali túto chvílku.......



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rosalie-kapitola 8:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!