Takže si myslím, že jsem vás potrápila dost dlouho a je na čase sem dát další díl. Bella se ještě bude vzpamatovávat z předchozího zážitku a taky je čeká návštěva Forks. Pěkné čtení a pište komentáře.
13.08.2009 (11:30) • Huny • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 5800×
Zvednul mě ze země a přenesl mě zpět na postel, kde si sednul naproti mně. „Bylo to kvůli tomuhle?“ lehce mi prsty přejel po krku. Když se dotkl modřiny, trochu to zabolelo.
Kývla jsem hlavou na souhlas. Přitáhl si mě víc k tělu a pevně mě objal. „Mám pro tebe dobrou zprávu,“ šeptal mi do ucha a mezi každým slovem mi vtiskl polibek.
„Pro mě?“
„Dobře, tak pro nás všechny. Josh se odhlásil ze školy a stěhuje se pryč z města.“ Edward to řekl poměrně dost nadšeně.
„Tak to je fajn, ale nemyslím si, že na to v nejbližší době zapomenu.“ Teď jsem si opravdu nebyla jistá, jak dlouho mi bude trvat přechod do normálu a co to udělá s Edwardem.
„Budu se snažit ze všech sil, abys na to zapomněla co nejdřív. To ti slibuju.“
„Děkuju,“ začala jsem ho něžně líbat na krku, až jsem našla jeho nehybné rty.
Líbali jsme se dlouho, vášnivě a přesto něžně a stejně to Edward ukončil. „Začíná svítat.“
„To už je ráno?“
„Za chvilku nám letí letadlo.“
„Asi bych se měla jít obléct.“ Edward mě pustil ze svého sevření.
Vzala jsem si na sebe béžový rolák a rifle. Nasnídala jsem se a vyjeli jsme směr letiště.
V letadle jsem samozřejmě usnula a Edward mě musel vzbudit, když jsme přistávaly. „Bello,“ vypískla nadšeně Alice, až se po nás pár lidí ohlédlo. Hned se mi vrhla kolem krku a za chvíli mě objímala také Esme. Carlisle s Jasperem se chovali trochu normálněji a jen se na mě usmály.
„Ach Bello. Tolik se nám stýskalo.“ Alice úplně zářila.
„Mě taky. Strašně jste mi chyběli.“ Dávala jsem si hodně záležet, aby na mě nebylo nic znát.
Po velkolepém přivítání jsme se vydali k autům. Já s Edwardem jsme jeli s Esme a Carlislem a Alice s Jasperem jeli porsche.
„Asi bych měla dát vědět Charliemu, že jsme tady. Neodpustil by mi to,“ koukla jsem na Edwarda. Ten hned vytáhl telefon z kapsy a povzbudivě se usmál.
Vytočila jsem známé číslo na policejní stanici a čekala. „Náčelník Swan.“
„Ahoj tati. Tady je Bella.“
„Bello. Konečně si se ozvala. Jak se máš? Přijedete do Forks?“ Charlieho hlas byl plný vzrušení.
„Právě jsme přistáli v Seattlu.“
„To je skvělé, ale proč si nezavolala dřív? Vzal bych si dovolenou.“
„Tati, to je v pohodě. Budeme tu až do neděle.“
„Dobře. Tak co zítra ve 3?“
„Budu se těšit.“
„A vem sebou i Edwarda.“
„Jasně. Ahoj.“ Telefon jsem podala zpátky Edwardovi. „Takže máme program na zítřejší odpoledne,“ oznámila jsem, i když muselo být jasné, že celý rozhovor slyšel.
„To Alici zklameš. Chtěla tě vzít nakupovat.“
„Ještěže mám dobrou výmluvu,“ přitáhla jsem si jeho tvář a políbila ho.
„Neboj se. Ona tě vytáhne jindy.“ Zaskučela jsem.
„Že mě nedáš,“ udělala jsem psí oči.
„Budu tě bránit do roztrhání těla,“ ujistil mě s úsměvem a obrátil pozornost ke Carlislovi. „Carlisle?“
„Ano Edwarde.“
„Bella si naštípla ruku a já bych byl rád, kdyby ses jí na to podíval.“ Tak já jsem si jí naštípla. Pokuď si pamatuju, mohl za to stejně jako já.
„Jistě Edwarde, to je samozřejmost.“
„Děkuju ti,“ vrhla jsem po něm zuřivý pohled. Taky nemusí všechno svádět na mě. Edward se nad mojí reakcí jenom usmál.
« Předchozí díl Následující díl »
Autor: Huny (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Rozbřesk trochu jinak 18:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!