Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Rozbřesk trochu jinak 25


Rozbřesk trochu jinak 25Takže kapitola 18+. Dneska už 2. a děkuju kacikacce za to, že mě zbavila trémy tohle napsat a taky jí děkuju za inspiraci.

Nevěděla jsem, co od toho mám čekat, ale když jsem po něm vrhla vyděšený pohled, jen se usmál. Zajel mi jazykem dovnitř. Myslela jsem si, že vylétnu z kůže. Bylo to něco naprosto neznámého, ale ten pocit byl tak nádherný. „Edwarde,“ sténala jsem.

Už jsem se blížila k vrcholu, když přestal a zamířil zpátky nahoru. „Co mi to děláš?“ řekla jsem utrápeně.

„Trápím tě.“

„Když ty mě, tak já tebe,“ přetočila jsem se na něj.

Rukou jsem nahmatala vybouleninu v boxerkách a jazykem jsem objela bradavky. Něco mě napadlo, ale nevěděla jsem, jestli si to můžu dovolit. Řekla jsem si, že za zkoušku nic nedám.

Šibalsky jsem se na něj usmála a rty jsem zamířila níž. Zastavila jsem až u místa, které mě extrémně vzrušovalo.

Jedním tahem jsem ho zbavila posledního kousku oblečení. Cítila jsem na sobě jeho pohled. Zvedla jsem hlavu a usmála jsem se. Překvapeně se na mě díval.

Znovu jsem obrátila pozornost k jeho zbrani. Jemně jsem ho vzala do ruky a hlavu jsem ještě víc sklonila. Dělila nás jen centimetrová mezera a i tu jsem nakonec prolomila.

Začala jsem ho jemně lízat. Edward slastně vrněl. To bylo znamení, že můžu přitvrdit. Do hry jsem zapojila i jazyk.

Začal vzdychat a občas se mu z hrudi ozvalo zavrčení. Neudržela jsem se a do pusy jsem ho strčila celého. Svými rty jsem ho obemkla a začala jsem pohybovat hlavou nahoru a dolů. Přitom jsem stále používala jazyk.

Nebyla jsem si jistá, kdy dosáhne orgasmu, tak jsem se zaposlouchala do jeho vzdechů. Zrychlila jsem tempo a bylo cítit, jak se Edward napnul. Dýchal stále rychleji, i když vzduch nepotřeboval.

Byla jsem neuvěřitelně vzrušená a to mě donutilo přestat. Už jsem se na to nedokázala soustředit a do hlavy se mi vkrádalo milion věcí.

„Bello,“ zasténal Edward, když jsem přestala.

Zvědavě jsem se na něj podívala. Ruce měl zaťaté v pěsti a hlavu měl zakloněnou. Když se na mě podíval, lekla jsem se. Oči měl úplně černé.

Nestihla jsem se ani vzpamatovat a ležela jsem pod ním. Líbal mě všude, ale rtům se vyhýbal.

„Ty mě neustále překvapuješ. Kde ses to naučila?“ pošeptal mi lehce do ucha.

„Líbilo se ti to?“ na tváři se mi objevil úsměv.

„Ani nevíš jak. Tak kde?“ políbil mě konečně na rty a v očích měl napsanou zvědavost.

„No…“ vyhoupla jsem se znovu na něj a posadila jsem se. Přiblížila jsem své rty k jeho uchu. „Taky nemusíš vědět všechno,“ pošeptala jsem a zase jsem se začala věnovat našim rtům.

Byla jsem dokonale nažhavená, tak jsem přijala iniciativu a spojila naše těla v jedno. Z Edwardových úst vyšel slastný vzdych.

Začala jsem přirážet a Edward mi svými pohyby vycházel vstříc. Těsně před mým vyvrcholením si mě přetočil pod sebe a ruce mi dal za hlavu. Moje naštípnutá ruka začala trochu protestovat, ale jakmile mě začal znovu líbat, bolest odplula stranou. Explodovala jsem a instinktivně jsem prohnula záda. Edward na tom byl k mému potěšení úplně stejně.

Lehl si vedle mě a oba jsme si vychutnávali poslední známky rozkoše. Tep i dech se mi začínal zklidňovat a já ještě vnímala, jak přese mě Edward přehodil deku.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rozbřesk trochu jinak 25:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!