Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Rozbřesk trochu jinak 29

Figurka majůrka


Rozbřesk trochu jinak 29Překvapení. Bella zjistí šokující věc a bojí se to říct Edwardovi, protože neví, co od něj má čekat.

Musela jsem si sednout. Oba testy byly pozitivní. Vlastně všechny 3. V hlavě mi běhaly obrázky Edwarda, Charlieho, Reneé a co mě zarazilo, že tam byl i obrázek Camilly.

To přece nejde, abych byla těhotná. Vždyť Edward nemůže mít děti. Pořád jsem nebyla schopná to pochopit. Alespoň vím, že to nemůžu nikomu říct, protože to chci Edwardovi říct sama. A až mu to řeknu, bude mě určitě chtít vzít za Carlislem.

Vrátila jsem se zpátky do reality. V ruce jsem stále držela oba testy. Uvědomila jsem si, že musím zničit krabičky a tohle dobře schovat.

Krabičky jsem rozstříhala a hodila na dno koše. Pak jsem šla do šatny, hledat nějakou dobrou schovku.

Našla jsem krabici od bot. Dala jsem to tam a krabici hodila do rohu pod šaty.

Vrátila jsem se zpátky do obýváku, zapnula televizi, ale vůbec jsem jí nevěnovala pozornost. Pořád jsem musela přemýšlet nad tím, jak to řeknu Edwardovi, Charliemu a Reneé. Snažila jsem si přehrávat jejich reakce, ale na nic jsem nepřišla. Edward by byl asi rád, ale rodiče…

Zatřepala jsem hlavou a uvědomila si, že se stmívá. Šla jsem se vysprchovat, protože jsem doufala, že mi sprcha pomůže zahnat strach. Bohužel se tak nestalo.

Oblékla jsem si noční košilku a zachumlala jsem se do deky. Snažila jsem se usnout, ale když jsem zavřela oči, viděla jsem tu krásnou holčičku z nákupního centra.

Když už jsem konečně zabírala, obmotaly se kolem mě ledové ruce a tvář mi zchladil ledový polibek. Pak jsem konečně usnula.

 

Byla jsem s Edwardem před krásným domem. Políbila jsem ho a šla k té neznámé holčičce. Zářivě se na mě usmála a udělala z písku bábovičku. Vzala jsem jí do náruče a dala jí pusu do vlasů. Edward rozevřel náruč a holčička se po něm natahovala. Postavila jsem ji na zem a ona k němu běžela. Edward měl láskyplný pohled, když jí vzal do náruče. Sedla jsem si na zem a pozorovala je. Najednou Edwardovi oči ztmavly a vycenil zuby. Jenom jsem křičela, ať to nedělá, ale bylo pozdě.

Odhrnul í zlaté vlásky z krku a zakousnul se.

 

Rychle jsem se posadila a z oka mi ukápla slza. „Bello, stalo se něco?“ Edward mě objal.

Až teď jsem si uvědomila, o čem se mi zdálo, a odtáhla jsem se. „Chceš mi o tom povědět?“ Zakroutila jsem hlavou a znovu si lehla. Edward mě pohladil po tváři a začal broukat ukolébavku. Podařilo se mi znovu usnout.

„Lásko, vstávej,“ šeptal mi do ucha Edward. Usmála jsem se. To byl ale blbý sen. To se může zdát jenom mě. „Tak co jsi včera dělala? Strašně se mi po tobě stýskalo,“ zeptal se mě, když jsem procitla. Takže to nebyl sen.

„Promiň,“ rychle jsem se zvedla a běžela jsem do šatny. Našla jsem to, co jsem hledala. Krabici od bot a v ní 3 POZITIVNÍ těhotenské testy. Nepřítomně jsem si rukou přejela přes břicho.

„Lásko, děje se něco?“ Edwardův hlas se blížil.

„Nic,“ rychle jsem zaklapla víko a hodila krabici zpátky. Měla jsem to akorát, když se tam objevil Edward. Usmála jsem se a zatlačila ho zpátky do ložnice. „Potřebuju se převléct.“

Znovu jsem vytáhla krabici a znovu jsem nevěřícně zkoumala obsah. „Lásko, už budeš?“ Začala jsem panikařit.

„Jo.“ Krabici jsem schovala zpátky a čapla první oblečení, které mi přišlo pod ruku. „Hotovo.“ Vyšla jsem ze šatny a zapadla do koupelny.

Nepřítomně jsem si učesala a vyčistila si zuby. Nevím, co mě to napadlo, ale vyhrnula jsem si tričko a v zrcadle jsem zkoumala, jestli se mi nezvětšilo bříško. Na nic jsem naštěstí nepřišla, i když Edward má daleko lepší zrak a mohl by si něčeho všimnout.

Došourala jsem se do kuchyně. Hlad jsem neměla, tak jsem do sebe natlačila jen cereální tyčinku a zapila jsem to mlékem z krabice.

Nepřítomně jsem zírala před sebe, až když mě Edward vzal do náruče, jsem se probrala. „Co to děláš?“ vyjela jsem na něj až moc přehnaně.

„Promiň. Jen nevypadalo to, že by ses chtěla pohnout.“ Výraz mu ztvrdl a postavil mě na zem

„Promiň. Nechtěla jsem na tebe tak vyjet. Mám svoje dny.“ Tahle výmluva mi přišla nejpřijatelnější, ale nebyla jsem si jistá, že to Edward spolknul. „Jdeme?“ Místo úsměvu jsem nasadila neurčitý úšklebek. Edward jen kývnul.

V autě bylo nepříjemné ticho, tak jsem se zeptala. „Jak ses měl na lovu?“

„Bylo to super, ale strašně si mi chyběla,“ pohladil mě po tváři. „A jak si se měla ty. Co jsi celý den dělala?“

„Měla jsem se mizerně. Proč si mě nevzbudil?“ Musela jsem si poblahopřát, jak jsem se skvěle vyhnula otázce, co jsem dělala.

„Vypadáš božsky, když spíš a navíc si celou noc křičela.“ Nevěděla jsem, co mu na to mám odpovědět, ale to už jsme byli u školy.

Všimla jsem si netrpělivě vyhlížející Jenny. „Tvoje kamarádka na tebe čeká.“ V hlase měl stopu pobavení.

„Zachraň mě.“

„Ne, ne,“ zakroutil s úsměvem hlavou.

„Prosím,“ vydechla jsem.

„To zvládneš,“přitáhl si mě k sobě blíž a vášnivě mě políbil.

Obmotala jsem mu ruce kolem krku a přitáhla si ho ještě blíž. Plně jsem si ten polibek vychutnávala a dokonce jsem zapomněla na kutou realitu, kam mě Edward tvrdě vrátil. „Musíme jít.“ Povzdechla jsem si a vystoupila z auta.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rozbřesk trochu jinak 29:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!