Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Rozbřesk trochu jinak 54

?


Rozbřesk trochu jinak 54Konečně jsem to dopsala a jsem nesmírně šťastná, protože je to nejspíše předposlední nudná kapitolka v tomle období a pak se začnou dít věci, které vám tak dlouho slibuju. Bella si umoudřila Edwarda, ale toho Jasper s Emmettem vytáhnou na lov a Bellu si vezme do parády Alice. Tak ať se to líbí a hlavně komentujte!!!

Edward si myslel, že mě s ním přestal bavit sex, protože jsem včera usnula.  Nevydržela jsem to a vyprskla smíchy. Pomateně na mě koukal, ale já se smála dál a nebyla jsem schopná slova.

Když mě záchvat trochu přešel, pokusila jsem se mu to vysvětlit. „Ty si myslíš, že už mě milování s tebou nebaví?“ zeptala jsem se a o krok jsem se k němu pomalu přiblížila.

„A ne snad?“ byl stále zaražený.

„Edwarde, já jsem včera usnula, protože jsem byla strašně unavená. Myslíš, že jsem se nesnažila ještě chvíli vydržet, když jsi mě začal líbat?“ zeptala jsem se ho, ale odpověděla jsem si okamžitě sama. „Snažila a ani nevíš jak. Takže, co kdybychom si to teď vynahradili?“ nadzvedla jsem obočí a napjatě postoupila k němu o další krok.

Uvolnila jsem se, když se mu tvář rozjasnila úsměvem. „Myslíš, že ti na tu tvojí pohádku skočím?“ tentokrát se přiblížil on.

„Nemyslím, ale vím,“ ruce jsem mu obmotala kolem pasu a přitáhla se blíž.

„To mi to ale budeš muset dokázat,“ pokřiveně se usmál a konečně mě začal líbat.

S knoflíčky u jeho košile jsem neměla žádný problém a brzy na to jí následovala moje tričko. Jedním škubnutím ho roztrhl a vůbec se nezajímal o nic jiného.  Poté jsme se navzájem zbavili i kalhot a Edward nás stáhnul na postel.

Užívala jsem si jeho studené, vypracované tělo a rozpalovala ho svými doteky. Nakonec mě i sebe zbavil spodního prádla a oddali jsme se vášnivé hře, kde nebyl ani vítěz ani poražený.

 

„Možná by ses měla zajet rozloučit za Charliem, než odjedeme,“ navrhl Edward a lehce mi přejížděl prsty po páteři.

„Asi máš pravdu. Kdy odlétáme?“ povzdechla jsem si.

„Zítra dopoledne.“

„Už zítra?“ vydechla jsem překvapeně. „Vůbec se mi odsaď nechce.“ V mysli jsem si přehrávala, co mě čeká doma.

Škola, kamarádi, soukromí a hlavně Josh, který teď nastupuje do školy. Otřásla jsem se a Edward si to vyložil, že je mi zima. Zabalil mě do deky a sám vstal, aby se mohl obléknout. Nechtěla jsem ho zatěžovat mými starostmi, tak jsem ho mlčky sledovala.

Pak jsem si vzpomněla na Charlieho. „Pojedeš za Charliem se mnou, prosím?“ udělala jsem psí oči, ale stejně jsem si momentálně nedokázala představit situaci, kdyby pro mě Edward odmítl něco udělat.

„Dobře,“ usmál se a kývnul, tak jsem se vyhrabala z postele.

Charlie byl i přes loučení v dobré náladě a já za to byla upřímně ráda. Nechtěla jsem ho tu nechat samotného, ale ujišťoval mě, že to zvládne, ale já si tím tak jistá nebyla.

Zpátky ke Cullenům jsme dojeli už za tmy a jakmile Edward vylezl z auta, chytili ho Emmett s Jasperem a nadšeně mu ohlásili, že jdou společně na lov.

Mě se chopila Alice a táhla mě za Esme na večeři. Ta mě jako vždy s úsměvem obsloužila a jen co jsem dojedla, Alice mě táhla do obýváku, kde se k nám přidala i Rosalie.

Každá z nich si vzala do parády moje končetiny, aby mi upravily nehty. Jak jsem tam tak seděla a sledovala televizi, začalo se mi chtít spát. Alice zakroutila hlavou a povzdychla si. „Běž si lehnout nebo nám tu během 5 minut usneš,“ poradila mi otráveně a já jí s radostí poslechla.

Vběhla jsem do koupelny a rychle se vysvlékla, abych si dopřála dlouhou, teplou sprchu a vylezla jsem, až když mi začala být opravdu zima.

Když jsem se zavrtala do postele, odněkud se ozval můj mobil s příchozí správou. Neochotně jsem se vyhrabala s nadějí, že je to třeba Edward. Po delším hledání jsem se celá napjatá podívala na display se jménem odesílatele.

Projelo mnou zklamání, když to byla jen Jenny. Za celé prázdniny jsem si na ni nevzpomněla a pozdě jsem si uvědomila, že možná byla chyba se s někým přátelit, když už příští semestr na vysokou nenastoupím, ale nelitovala jsem, protože všichni byly úplně skvělý.

Otevřela jsem zprávu a s úsměvem jsem jí začala číst.

„Ahoj Bells. Doufám, že už se těšíš do školy, protože si musíme hodně popovídat a já ti musím říct velkou novinu. Jo a mimochodem, pozdravuje tě Josh, tak doufám, že mi vysvětlíš, odkaď se znáte. Měj se hezky J.“


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rozbřesk trochu jinak 54:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!