Pokračování.. Moc dekuju za krasny komentare ;)
08.07.2009 (06:00) • betuli • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1461×
Z pohledu Leah
Rychle jsem Bellu zachytila a nechala ji spadnout do mé náruče. Jako vlkodlak jsem měla rychlé reflexy i když jsem se snažila odvykat a být zase plnohodnotným člověkem. Deanovi sice nevadilo, že jsem vlkodlak, ale mě to nepřipadalo moc ženská, alespoň teď když jsme se s Deanem potkali a zamilovali se do sebe. Dean.. při vzpomínce na něj se mi rozbušilo srdce vší silou. Už teď se mi po něm stýskalo a to jsem od něj jen pár minutek. To otisknutí je tak silné. Cítím k němu desetkrát víc lásky než jsem kdy cítila k Samovi a to jsem si myslela, že to on byl moje životní láska a když mě opustil. Strašná vzpomínka. Pamatuju si co se pak ze mě stalo. Byla jsem strašná, príšerná všichni mě začali nenávidět, ale to už je pryč teď mám Deana. Už chápu co musel sam cítit když potkal Emily. Muselo to být jako kdyby se najednou koukal růžovými brýlemi. Tak jako se já koukám na Deana a on na mě. Milujeme se. Po víc jak čtyřech letech se mi zase vrátily mé ženské funkce a až se rozhodnu se alespoň na rok nepromněňovat budu moct mít i děti. S Deanem jsme se domluvili, že děti asi zatím ne, ale když jsem si teď uvědomila, že Bella je těhotná a bude mít miminko a přitom je mladší jak já. Bella.. vzpomněla jsem si. Pořád mi ležela v náručí. Nahmatala jsem jí puls a byl v pořádku. Koukla jsem se na mobil a měla jsem tam tři nepřijaté hovory. Musela jsem se hodně ponořit do myšlenek, že jsem je neslyšela. Pak jsem se podívala kolik je hodin a zhrozila jsem se. Bella už je v bezvědomí půl hodiny. Půl hodiny? To je nějak moc. Co když už se neprobudí? Rychle jsem vytočila Jacobovo číslo. Dorazili do dvou minut. Jacob se nad Bellu sklonil a políbil ji. Ta se probrala jak Šípková Růženka. ,,Jen spala Leah. Byla vyčerpaná. Celou noc nespala. Nemám pravdu lásko?´´ pronesl Jake svým nakřáplým hlasem, ale byla v něm slyše úleva.
,,Nemáš úplnou pravdu,´´ opravovala ho Bella a usmála se směrem ke mně ,,nejprve jsem omdlela.´´
,,Omdlela?´´ vypískl Jacob a hlas mu povyskočil.
,,Neboj jsem v pořádku,´´ uklidňovala ho ,,nebo ne tak docela.´´
,,Co se děje Bello? Co ti je?´´ křičel vyděšeně Jacob.
,,Jsem těhotná. Teda asi.´´ pronesla Bella rozklepaným hlasem. Všimla jsem si jak Jake vytřeštil oči, ale pak se líbezně usmál a začal Bellu líbat. Ucítila jsem na sobě něčí dotek. Byl to Dean. Stál přímo vedle mě. ,,Necháme jim soukromý.´´ zašeptal mi a táhnul mě ven. Venku mě taky políbil a pak mě pozval na cukrovou vatu...
Autor: betuli (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Secret- 2.kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!