Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Secret- 5.kapitola


Secret- 5.kapitolaTrochu kratší kapitolka.. Nevím kdy pribyde dalsi kapitolka, protoze odlitam na mesic pryc a nevim jestli tam bude moznost napsat pokracovani. Jinak moc dekuju za krasny komentare...prozatim preju krasny prazdniny... Betuli

Bella

Probudil mě něčí smích. Podívala jsem se a nade-mnou seděla Angela s Leah a něčemu se vesele smáli. Jak ale uviděli, že se na ně koukám tak hned přestaly a skočily ke mně. Obě se usmály jak andílci. ,,Dobré ráno maminko.´´ řekli sborově. Maminko? Proč mě trápí. Proč mi připomínají to miminko, které nikdy nebylo a já ho nenosila pod svým srdcem. Proč mi ublížují, chtějí snad abych trpěla. Musely vicítit tu nejistotu v mém obličeji a tak Angela promluvila: ,,Bello ty jsi těhotná, jen si se koukla moc brzo a tak to ještě nebylo úplné.´´ oznámila mi. Nechápala jsem. Vždyť jsem čekala tak jaktože jsem těhotná. Já vážně budu mít miminko. Miminko s Jakem mým snoubencem. Nad slovem snoubenec jsem se lehce zatřásla. Náhle mě všah zavalila vlna štěstí, radosti. Cítila jsem jak se moje rty mění do úsměvu. Už jsem chápala proč se holky tak radovaly a žářily když jsem se ráno probudila. Nosím pod srdcem malé stvoření. Malé miminko a já budu maminka. ,,Bello budeš mít mimčo.´´ vypískla Leah. Usmála jsem se na ni a pak si zase lehla do peřin. Přemýšlela jsem nad tím jak asi bude vypadat moje těhotenství, když jsem těhotná s vlkodlakem. Bude to stejné jako s normálním člověkem? Ale asi ano. Všechny matky vlkodlaků porod přežily a vůbec Jake je vlastně normální kluk a když bude chtít může taky stárnout a to on taky dělá, protože nechce zaostávat ve věku, ale moc mu to nejde, protože se ve vlkodlaka musí stále proměňovat kvůli Victorii, která se vrátila a chce mě zabít. Vlkodlaci už ji hledají takovou dobu, ale bezvýsledně. Ona je mrška moc přechytralá. ,,Ona?´´ slyšela jsem špitnout Leah.
,,Necháme ji samotnou. Musí si vychutnat vlnu štěstí.´´ řekla Angela a společně odcházely dolů a já se zas mohla ponořit do svých snů a myšlenek.
Když jsem usla zdál se mi sen, ale tentokrát byl jiný. Neseděla jsem na Edwardově a mé louce. Byla jsem na pláži v La Push a ten mladík co ke mě šel s děťátkem v náručí nebyl Edward, ale Jake. Přisedl si ke mně a jednu ruku mi obmotal kolem pasu a druhou přidržoval miminko. Ano miminko, tentokrát jsem nevěděla jestli to je kluk nebo holka. Mělo to hnědé vlásky a čokoládové oči. Byl to krásný pocit i když jen ve snu, ale třeba se za čas vyplní. Za pár měsíců...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Secret- 5.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!