Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Secret- 6.kapitola

Chris Weitz - A better life


Secret- 6.kapitolaOmlouvám se za obrovské zpoždění, ale dříve to opravdu nešlo. Doufám, že si aspoň ještě trochu pamatujete o čem má povídka byla a že jste na ni nezanevřeli kvůli tak velkému zpoždění. Budu ráda když mi tam zanecháte nějaký komentář jestli mám pokračovat nebo ne. Děkuju Betuli

Uteklo pár měsíců a ze mě se stala hotová koule. Blížil se konec května a také termín mého porodu. Na jednu stranu jsem se na miminko strašně těšila, ale na druhou jsem se bála. Bála co pak nastane až se narodí. Jaká budu matka a poslední dobou jsem měla čím dál větší strach z porodu. Každou noc jsem se budila s křikem. Zdály se mi o tom sny a ne vždy měly šťastný konec.
Posdávala jsem u sebe v pokoji a přemýšlela. Poslední dobou jsem nad tímhle tématem přemýšlela často. Lámalo mi hlavu jaké jméno dám miminku, kde budeme s Jakem bydlet, protože prozatím on byl pořád u Billyho a já doma u Charlieho.
Z přemýšlení mě probudil až zvuk telefonu. Pomalu jsem se pro něj natáhla a přijala hovor.
,,Bells.´´ poznala jsem Jacobův hlas. Zněl jako by si oddychl.
,,Ahoj Jaku.´´ pozdravila jsem ho. Věděla jsem, že bude pokračovat, vždy když zněl takto měl nějaký důvod.
,,Trvalo ti to.´´ vypadlo z něj, ale já věděla, že je tu ještě něco co mi chtěl říct.
,,Promiň, ale než jsem se překulila. Už to není co to bejvalo.´´ lehce jsem se zasmála.
,,Je ti špatně? Bolí tě něco?´´ zajímal se Jake.
,,Ne já jsem v pořádku. Co si mi chtěl říct Jaku. Zněl si ustaraně.´´ nadhodila jsem.
,,Víš Bells,´´odmlčel se ,,byl jsem proti, ale oni mě potřebujou.´´
,,Co to plácáš kdo tě potřebuje?´´ teď jsem nechápala o čem mluví a taky jsem to dala v tónu mého hlasu pěkně najevo.
,,Našla se nová stopa Victorie a myslím, že teď už by to mohlo dopadnout.´´ vysvětlil.
,,To je super.´´ řekla jsem nadšeně.
,,Na Floridě.´´objasnil Jake. Chvíli mi trvalo než mi to došlo. Florida? To snad ne! vždyť z Forks je to minimálně 30hodin jízdy autem. ,,Ach tak. Florida.´´ moje nadšení ustalo a z mého hlasu to bylo víc než jen zřejmé.
,,Nemusím tam jet. Chci tu být s tebou a být ti nablízku.´´ změnil hned Jake směr rozhovoru.
,,Je to tvoje práce. Tvá povinost a já vím jak bys byl moc rád, kdyby už byla pryč.´´
,,Ale ty a děťátko-´´snažil se něco naznačit, ale přerušila jsem ho.
,,My budeme v pořádku. Charlie se o nás postará. Teď si jdi zabalit a hlavně se mi v pořádku vrať.´´
,,Děkuju Bells.´´odpověděl. ,,Ještě jedna maličkost. Nevypadá to na krátkou cestu.´´
,,Zvládnu to.´´
,,Večer se přijedu rozloučit. Ještě si to můžeš rozmyslet.´´ informoval mě.
,,Já si to nerozmyslím. Nebudu ti překážet v práci.´´ukončila jsem hovor. Večer. Pomyslela jsem si. Mám ještě pár hodin, abych se dala do kupy. Nechtěla jsem, aby mě takhle Jake viděl. To by pak už vůbec nechtěl odjet. Vešla jsem do koupelny a podívala se na sebe do zrdcadla. Viděla jsem tam zničenou dívku s několika kily na břiše a okolí navíc. Vlezla jsem si do vany a napustila si horkou vodu. Bylo to příjemné odreagování. Úplně jsem zapomněla vnímat čas kolem. Do reality mě až přivedl zvuk co se ozýval z obýváku. Byly to dva hlasy-mužské. Přemýšlela jsem jestli si Charlie někoho pozval domů na večeři, ale nic takového neříkal. Vyleza jsem z vany a oblékla se do županu, který mi začínal být teď poslední dobou těsný. Už jsem byla připravená sejít dolů, ale něco mi v tom zabránilo. Něco co se nestalo už pěkně dlouho. Možná už víc jak čtyři roky. ,,Teď ne Bello.´´ oznámil mi ten sametový hlas v mé hlavě. ,,Edwarde?´´ vydechla jsem plna úžasu a pak jsem si vzpomněla na jeho poslední slova. ,,Bude to jako kdybych nikdy neexistoval.´´ to mě zase vrátilo zpět do reality. Ale proč říkal teď ne? Zaměřila jsem se na ty dva hlasy dole. Nebyl to nikdo jiný než Jacob kdo tam s Charliem hovořil.
,,Jacobe ty víš že jsem byů vždy na tvé straně, ale tohle nedovolím,´´zlobil se Charlie ,,už jednou zažila velké zklamání když jí ten Edward opustil. Ty to neuděláš znovu. Nenecháš ji tu.´´ zlobil se Charlie.
,,Charlie promiňte já nemůžu jinak.´´ospravedlňoval se Jacob. Teď jsem nechápala o co jde. Proč se Charlie na Jacoba zlobí? Vždyť on mi nic neproved. A na Floridu musí kvůli mě. To já jsem důvod, proč musí Victoria zmizet z tohoto světa a naše malé. Obě ruc jsem si obepnula okolo břicha co mi za těch pár měsíců narostlo.
Proč si ale Charlie myslí, že mě chce Jake opustit? Ví snad něco co já ne?  ,,Ještě jedna maličkost. Nevypadá to na krátkou cestu.´´ Vzpomněla jsem si na Jacobova slova když mi volal. To snad ne. Proč?! Cítila jsem jak moje tělo padá bezvládně k zemi...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Secret- 6.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!