Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Šedá myška - Rosalie Hale 1. kapitola

Newborn Bella-by Ajjinka


Šedá myška - Rosalie Hale 1. kapitolaJá vím, název vás asi překvapil. Rosalie a šedá myš? Ano! Každý si Rosalii představí jako krásnou, půvabnou a okouzlující upírku. Ale co když taková v lidském životě nebyla. Co když byla jen obyčejná lidská holka, co chodila do školy, měla starší sestru a problémy?
Nikdy jsem neměla Rosalii v lásce, tak jsem si ji trochu přiblížila. Její lidský život jsem udělala úplně jiný, než je v knížce, ale jako upír už bude zase stejná. Celá 1. kapitola z pohledu Rose.

Doma:

Probudila jsem se a první myšlenka, která mě napadla.

„Dnes mám 15 narozeniny!“ Vyskočila jsem z postele a s dětským nadšením jsem se řítila k zrcadlu, třeba budu vypadat starší. Ne, jsem pořád stejná… Ošklivá. Ano, pořád stejně ošklivá. Proč nemůžu mít půvab mé matky a krásu otce, proč moje starší sestra Judita - je starší o půl hodiny - po nich zdědila oboje? Proč se za ní otáčí každý, a na mě se nikdo radši ani nedívá? Proč, proč, proč? Z mých myšlenek mě vytrhla až rána zezdola a mámin křik:

„Proboha Judito, kde jsi byla celou noc? Víš, jaký jsem o tebe měla strach?“ Zvláštní, kdybych se ztratila já, nikdo by neřekl ani slovo, jen by se usmívali, že už se mě konečně zbavili.

„Ne, mami, nevím.“ Judita zase se vymlouvá, jak nejlíp dovede.

„Takže, mladá dámo, ze školy půjdeš rovnou domů a jestli ne, budeš se učit doma se soukromým učitelem, tohle se víckrát nestane!“ Hmm, máma je pěkně v ráži. To abych se klidila.

„Rosalie!“ A dorčic! Rychle jsem se oblékla a šla dolů.

„Ano, mami?“

„Dohlídneš na sestru.“

„Vždyť je starší, to ona by měla hlídat mě!“

„Nehádej se se mnou! Ona vypadá,  že je rozumnější, ale víc rozumu jsi pobrala ty! Takže se o ni starej.“ Paráda, a na co je mi rozum, když o mně v podstatě nikdo neví? To sestra pořád s někým lítá na večírky.

Ve škole:

„Minulou hodinu jsme psali test, většina třídy mne nemile překvapila. Jediný správně napsaný test a za výbornou má Rosalie Hale."

Třídou se rozléhalo: „Šprtka, šprtka! Se nedivím, že to má za jedna, když se pořád šprtá, a leží v bichlích.“

Bylo mi do pláče, vždyť se skoro neučím. Jen dávám pozor při výkladu profesora. Zbytek třídy by měl určitě taky dobré výsledky, kdyby se alespoň trochu snažili. Proč mám pykat za to, že se snažím. Nejsem hezká, tak ať mě tedy považují aspoň za chytrou. Dostala jsem opravený test, 15 bodů z 16ti. Aspoň že tak.

Crrrrrr… Zase ten otravný zvuk zvonku. Nenávidím přestávky, někomu se to může zdát divné, ale asi je to tak. Já prostě jsem divná. Podívám se zpátky na lavici. Kde je ten „blbej“ test?

„Koukejte, šprtka má 15 bodů z 16!“ Najednou se o můj test začala prát celá třída, no paráda, je mezi nimi i Judita.

„Hej, to je můj test, Judito, vrať mi ho!“ Ne, neposlouchala mě, místo toho cupovala písemku na malé kousíčky. Vsadím se, že ona má nejlíp za čtyři. Celá třída jí začala nadšeně tleskat. Ano, ona je vůdce třídy - a taky největší mrcha, a má sestra, bohužel.            

Zvedla jsem se ze své židle a utíkala pryč. Nedalo se to vydržet, zachrání mě až další hodina. Do konce přestávky jsem se schovávala na dámských záchodcích a tiše vzlykala. Takhle to bývá většinu přestávek. Crrrrr… Teď byl ten zvuk uklidňující a krásný. Vydala jsem se rychlejším tempem ke třídě. Mohla bych jít poslepu. Tenhle hluk nešel přeslechnout. Potichu jsem vklouzla do třídy, před tabulí byl hlouček spolužáků a uprostřed, ale ne. Judita a ten největší machr ze třídy. Samozřejmě, líbali se. Udělalo se mi z ní špatně. Chtěla jsem se zvednout a utéct, ale do třídy vstoupil profesor Cullen. Nádherné blond vlasy měl pečlivě učesané a z jeho zlatých očí se mi podlomily kolena. Ano byl to on, nádherný a dokonalý profesor biologie.


Doufám, že se vám moje povídka líbila. Prosím, pište komentáře - samozřejmě i s kritikou. Díky!

 

1. kapitola

2. kapitola

3. kapitola

4. kapitola

5. kapitola KONEC

Shrnutí


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Šedá myška - Rosalie Hale 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!