Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Šedá myška - Rosalie Hale 3. kapitola

Riley


Šedá myška - Rosalie Hale 3. kapitola... Rose si užívá života plnými doušky. Až jedno odpoledne...

 

Moje blbá sestra se vrátila až k ránu a s omluvou „Promiň, mami, byla jsem na party.", se vytratila do postele. A já se o ni tak bála.

A má další problém, rodiče zjistili její známky a chování ve škole. Tehdy bylo doma tedy pěkně dusno. A půjde do nápravného zařízení. Když odjížděla, dokonce mě i objala, sice jen rychle, ale bylo to první objetí za posledních pár let.

Snažila jsem se neplakat, ale nešlo to, když jsem slyšela její poslední „Ahoj sestřičko," rozbrečela jsem se. Nešlo to, byla to přece jen moje sestra.

Já jsem si užívala s Alice nákupy, vybírala mi krásné oblečení, šperky, šminky, všechno. Kdyby tu byla i moje sestra bylo by to dokonalé. A kdyby se znovu objevil ten nádherný kluk, tak by to bylo snad ještě lepší!

Ale ten už se bohužel neukázal, a zdálo se, že Alice ho taky nezná.

Tak dny ubývaly, a já poznávala celou rodinku Cullenů. Alicina kluka Jaspera, který byl ohromě milý, jejího bratra Edwarda, který se na mě ani nepodíval a byl pořád u sebe v pokoji (a abych řekla pravdu tak mi to bylo celkem jedno). Alicina matka Esmé, takovou bych taky chtěla, půvabnou a hodnou. Její krásné medové vlasy se jí vlnily až do pasu. Dokonce mi i uvařila oběd. Dělala výborné srnčí. Mňam.

A tak jsem se seznámila s dokonalou rodinou, a ani mi nescházela ta má. Začala jsem být dokonce oblíbená mezi spolužáky. Né nic převratného, ale od té doby co odešla Judita se prostě vše změnilo, vše bylo dokonalé, já možná začínala být i hezká. Prostě idylka, až když jsem přišla z nákupů domů...

Hned ode dveří na mě spustila: „Ahoj Rose, zlatíčko!" To pro ni nebylo obvyklé, vítat mě takovým způsobem.

„Posaď se, maminka s tatínkem Ti musí něco říct," pokračovala přeslazeným hláskem. „Rozhodli jsme se, že Ti najdeme ženicha, víš, zlatíčko?"

„Ale néééééé!" řvala jsem v duchu.

„Koho maminko?" snažila jsem se odpovědět zdvořile.

„Znáš Royce? Toho fešáka?" snažila mě mamka umluvit k zásnubám, Royce byl sice hezký, ale mně se líbil ten kouzelný kluk z obchoďáku.

„Znám mami."

„Tak si ho vezmeš! Je hezký i hodný"

„Mami? Jak si mi to mohla udělat? Tati ty taky? Zbavili jste se Judity, tak se chcete zbavit i mě?" nadávala jsem v duchu. Vyhlídla jsem si krásného kluka a teď se budu vdávat za takového... jako je Royce?

„No, dobře," svolila jsem.

Mamka začala skákat radostí po obýváku a začala vymýšlet svatbu, ale já už měla vymyšleno, komu dám za úkol obstarat šaty a to ostatní.

Další den

Dnes se mám sejít s Roycem, s přípravou na to „rande" mi pomáhala Alice. Vybrala mi kouzelné šaty, šperky a nádherné botičky!

Abych řekla pravdu, docela mi to slušelo a Royceovi mohly vypadnout oči. A byl i docela hezký i milý. Sice neměl na toho dokonalého kluka z obchoďáku, ale představa, že bych si ho měla vzít, už se mi tak tak nehnusila.

A Alice se mohla zbláznit radostí, začala plánovat všechno možné. Přes obřad, šaty až po snubní prstýnky.

Jednou jsem slyšela kliku, a známý hlas. Royce! Upravila jsem se, abych rodičům nedělala ostudu a Royce přivítala.

Klekl si přede mne a velmi romanticky mě požádal o ruku. Co jiného jsem měla dělat než potichu hlesnout: „Ano!"?

 

Nečekala jsem dlouho, a byl tu den D. Alice se na mých šatech opravdu vyřádila a Royceovi taky dala zabrat. Mákla si a mělo to smysl. Vypadalo to opravdu dokonale.

Celá místnost byla poseta spoustou růžových poupátek. A moje šaty byly naprosto úžasné. A když jsem viděla Royce, málem jsem oněmla.

Alice nám udělala svatbu století. Na nás už zbývalo jen „Ano!"

 


 

1. kapitola

2. kapitola

3. kapitola

4. kapitola

5. kapitola KONEC

Shrnutí


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Šedá myška - Rosalie Hale 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!