Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Šedá myška - Rosalie Hale 4. kapitola

Sabina


Šedá myška - Rosalie Hale 4. kapitola... Pro všechny, kteří to se mnou vydrželi až sem a podpořili mě svými komentáři. Rose se vdala za Royce, ten se jednoho dne ale dost prolije alkoholem, a dál už to znáte...

 

Pomalu, ale jistě jsem si na Royce začala zvykat. Nebyl až tak hrozný, jak jsem se bála, ale nebylo to ono. Já k němu nic necítila a on ke mně asi také nic necítil.

Mamka a taťka byli rádi, že spojili dva tak mocné rody. Alice byla spokojená se svatbou, a já se svým životem vůbec. Jenom něco mi chybělo. A to ten neznámý.

Život byl úžasný, s Roycem jsme se měli rádi, já se všude možně chlubila, jakého mám manžela.

Jednou jsem byla u své kamarádky, přesněji u Alice, vracela jsem od ní domů. Byla jsem k smrti unavená. Na rohu ulice jsem ho potkala strašně opitého. Byli s ním i jeho přátelé, většinou pěkní grázlové. Snažila jsem se okolo nich projít nepozorovaně, ale stejně si mě všimli. Royce se začal chlubit mojí postavou, a v té hrozné zimě ze mě začal strhávat všechno oblečení. Příšerně z něj táhl nějaký tvrdý alkohol, asi vodka. Začal mě líbat a ostatní chlápci na nás oplzle koukali, a pak se začali přibližovat a osahávat mě. Byla mi hrozná zima, stála jsem tam jen ve spodním prádle, ale Royce se ze mě snažil sundat i to.

Začala jsem se bránit, přece mám ještě trochu své hrdosti. Jenže to jsem neměla dělat. Royce se hrozně rozzuřil a začal mě bít prázdnou skleněnou lahví. Její obsah měl zřejmě v sobě. Bil mě do hlavy, do zad, do břicha. Kam všude se trefil, tam se okamžitě začaly dělat ošklivé čarvené skvrny. Neskutečně mě to bolelo, a to jsem ještě nevěděla, že to nejhorší teprve přijde.

Nejdřív mě zbil skoro do bezvědomí, ale stejně vše, co se mnou dělal, si pamatuji i dnes...

Potom, když udělal, co chtěl, ještě párkrát do mě kopnul a odešel. Nechal mě tam ležet, nahou, bezmocnou, zbitou. Začala jsem uvažovat o tom, jaké to asi bude vysvobození, až umřu.

Pak se jako andělé ze samotného nebe objevili Carlisle s Alice. Velmi opatrně mě chytili a někam odnášeli. Jen jsem cítila jejich ledové ruce a slyšela jejich vyděšené, leč uklidňující hlasy.

Donesli mě do domu, poznala jsem to podle tepla, které bylo najednou všude kolem.

Najednou jsem ucítila malé štípnutí v pravé ruce, a Carlisleův hlas, který mě uklidňoval. Byla to jen malá bolest, oproti ostatní nevýrazná. Najednou dostávala moc, už sem se nesoustředila jen na pravou ruku, kterou sežehával oheň. Začala jsem křičet, ať mě zabijí. Věděla jsem, že by toho byli schopni, když dokázali způsobit tohle. Oheň začal spalovat víc a víc, povrch i vnitřek mého těla. Soustředil se na levou stranu mého těla, přesněji o něco výš, na srdce. Někdo mě hladil po paži, zřejmě Esmé, byla jako má druhá máma. Snažila se mě uklidnit, utišit, ale nešlo to. Nechtěla jsem řvát, myslela jsem, že Esmé by to vyrvalo srdce z těla. Ale nemohla jsem se udržet, zmlknout, nechat se utišit. Esmé mě pořád hladila po ruce, asi i ona věděla, jaké to je, projít takovouto bolestí.

Trvalo to vteřiny, minuty, hodiny, dny, týdny... Co já vím? Soustředila jsem se jen na spalující bolest, která si vybrala za cíl mé srdce.

Oheň mě spaloval, srdce ten boj prohrávalo. Naposled udeřilo a já zemřela. Nebo ne? Smrt by neměla tolik bolet, nebe by nemělo být tak oslnivé, i když jsem měla zavřené oči, přes víčka jsem rozeznávala sluneční paprsky.

Otevřela jsem oči. Viděla jsem před sebou Alice, Carlislea a Esmé. Věděla jsem, že oni mi nic neudělají, ale zahlédla jsem i nějakého jiného upíra. Měl bronzové vlasy, byl hezký, ale kdo z nás hezký nebyl, že?

Počkat, já že jsem hezká...


1. kapitola

2. kapitola

3. kapitola

4. kapitola

5. kapitola KONEC

Shrnutí


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Šedá myška - Rosalie Hale 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!