Ahojky, je tu další kapitolka. Bella s Edwardem si užívají, jak můžou. Přijede nečekaná návštěva. Kdo to bude? To se dozvíte, když si přečtete tuto kapitolku. Snad se bude líbit. Nezapomeňte na komentáře, vaše Kirsten
10.08.2010 (16:15) • Kirsten • FanFiction na pokračování • komentováno 1× • zobrazeno 2534×
6. kapitola
Když jsme vešli do sálu, film akorát začínal. Místa jsme měli až v poslední řadě kde nikdo neseděl. Sedli jsme si a já si položila hlavu na Edwardovo rameno. Prvních pár minut jsem se snažila vnímat, o co jde. Bylo to děsně vtipný. Byla tam nějaká holka, která měla být jako upírka. Měla špičáky a vysávala lidi na potkání. Všichni se pak báli chodit ven.
Po chvíli jsem se začala nudit. Podívala jsem se na Edwarda a zjistila jsem, že se vůbec nekouká na plátno, ale na mě. Když si všiml, že jsem ho nachytala na švestkách, usmál se. Já se taky usmála. V tu chvíli mi padl zrak na popcorn. Aha. Edwardek chtěl popcorn. Šibalsky jsem se na něj usmála, naklonila se k němu a lehce se otřela o jeho rty. Pak jsem se zase rychle odtáhla s ještě větším úsměvem. Edward koukal nechápavě. Já se jen usmála a vzala popcorn. Zatvářil se ještě nechápavěji. Nabrala jsem ho plnou hrst a hodila to po překvapeném Edwardovi. On se však rychle vzpamatoval a začal po mě taky házet. Nabrala jsem pořádnou hrst a sedla si na Edwarda. Narvala jsem mu to za triko a začala se smát. On se taky smál, a pak se na mě podíval a já se zasekla v jeho pohledu. Koukali jsme si do očí. Ani jsem si nevšimla, že se nějak přibližujeme k sobě. Když jsem si to uvědomila, byli jsme jen pár centimetrů od sebe. Edward tu vzdálenost překonal a políbil mě. V tu chvíli pro mě přestalo existovat kino i všechno okolo. Hladově jsem se k němu přitiskla a zapletla mu ruce do vlasů. On si mě přitáhl na klín a chytil v pase. Líbali jsme se vášnivě. Po chvíli se Edward odtáhl. Začal se věnovat mému krku a rukama mi zajel pod tílko. Slastně jsem vydechla. V tom se rozsvítilo. Aha, tak film už asi skončil. Všichni se po nás koukali. Někteří překvapeně, jiný pohledem, co říkal, styďte se. Uvědomila jsem si, že stále sedím na Edwardovi a on má ruce pod mým trikem. Ještě k tomu byl všude kolem popcorn a nejvíc na Edwardovi. Když jsem ho viděla, musela jsem se začít smát. Slezla jsem z něj a smála se čím dál tím víc. On se tvářil tak roztomile. Byl k sežrání. Nemohla jsem jinak, než si stoupnout na špičky a políbit ho. Edward se začal smát se mnou a vyklepával ze sebe popcorn.
„Tak to bylo zajímavé. Kdyby se mě někdo zeptal, na čem jsme byli, nedokázal bych mu to popsat,“ řekl Edward mezitím, co jsme šli k autu.
„To jo. A promiň, předtím jsem se ti smála, že chceš kupovat popcorn. Byl to skvělý nápad!“ řekla jsem a zasmála se při vzpomínce Edwarda s popcornem v hlavě. Akorát jsme došli k autu.
„Prosím madam,“ řekl Edward a otevřel mi dveře. Nastoupila jsem a Edward hned taky. Vyjeli jsme ke Cullenovým. Celou cestu jsme mlčeli, ale bylo to takové to příjemné mlčení. Pořád jsme po sobě pokukovali, usmívali se na sebe a celou cestu jsme se drželi za ruce. Ani jsem si nevšimla, že už jsme před domem. Edward už mi otevíral dveře.
„Nikdo není doma. Všichni jsou u vás,“ řekl a mrkl na mě. Já se jen usmála a šla dál. Edward mě vzal do náruče a vyběhl k němu do pokoje. Ani nemusel rozsvěcet, viděli jsme skvěle. Položil mě na postel a lehl si vedle mě. Naklonila jsem se k němu a lehce ho políbila. On si mě však přitáhl blíž, takže z lehkého políbení se stával vášnivý polibek. Jednou rukou jsem přejížděla po jeho vypracovaných břišních svalech a druhou jsem se ho snažila přitáhnout blíž za zátylek, ale blíž už to prostě nešlo. Z ničeho nic se přetočil na mě a začal mě líbat na krku. Mířil níž až do mého výstřihu. Začal mi vyhrnovat triko, a pak na moment zaváhal a přestal. Podíval se mi do očí, v těch jeho jsem viděla jen touhu a lásku. V mých musel vidět to samé, jelikož mi to triko serval a začal laskat každičký kousek mé odhalené kůže. Už jsem to nemohla vydržet a začala mu pomalu rozepínat knoflíčky na košili. Když jsem je konečně rozepnula, sundala jsem mu ji a odhodila na druhou stranu pokoje. Postupně jsme se zbavili všeho oblečení a nechali naše těla ovládat vášní a touhou.
Ležela jsem v posteli na Edwardově hrudi, objímala ho a spokojeně se usmívala. On mi jednou rukou přejížděl po zádech a druhou si hrál s mými vlasy.
„Bylo to opravdu krásné,“ řekl.
„Ano, to ano, miluju tě,“ řekla jsem a podívala se na něj.
„Miluju tě,“ řekl a políbil mě. Myslím, že bychom pokračovali jako v noci, ale najednou tam vlítla Alice. Edward na ní zavrčel, ale jí to bylo jedno.
„Máte deset minut, za chvíli přijedou Denalijští, “ řekla a zase rychle vylítla. Kdo to je? Tázavě jsem se podívala na Edwarda.
„Denalijští jsou něco jako naše druhá rodina. Živý se zvířecí krví jako my. Je jich pět. Tři sestry, Tanya, Kate a Irina a pak Carmen s Eleazarem. Dlouho jsme je neviděli,“ řekl a líbnul mě na nos. Začal se zvedat a šel do šatny. Rychle jsem za ním vystřelila a taky se oblékla. Neměla jsem tu žádné svoje oblečení a jelikož to včerejší bylo jaksi roztrhané, půjčila jsem si Edwardovi tepláky a košili.
„Už jsou tady,“ řekl a podíval se na mě.
„Sluší ti to,“ řekl a políbil mě. Zapojila jsem se. Dala jsem mu ruce kolem krku a přitáhla si ho blíž. On mě chytil kolem pasu. A asi by to pokračovalo dál, kdyby to Alice zase nepřerušila.
„Edwarde! Bello! Nechte si to na potom a pojďte dolů!“ zařvala a my se od sebe poraženě odtáhli. Chytl mě za ruku a vedl mě dolů.
Bylo tam celkem narváno. Cullenovi, moje rodina a ty z Denali.
„No Bello, kde jste byli tak dlouho!“ pokárala mě Esmé. Jen jsem se nevině usmála.
„Bello, to jsou naši známí z Denali,“ řekl Edward.
„Carmen, Eleazar, Kate, Irina a Tanya,“ představoval mi je postupně. Všimla jsem si, že poslední jmenovaná, Tanya, se na mě koukala s menší nenávistí v očích. Na Edwarda však vrhala úsměvy. To se mi nelíbilo.
„A to je moje Bella,“ řekl a dal mi pusu do vlasů. Já se usmála nad tím, jak mě představil, moje Bella. Potěšilo mě to, ale Tanyu asi ne, protože se mračila ještě víc.
„Ahoj všichni. Ráda vás poznávám,“ řekla jsem.
„Ahoj Bello,“ odpověděli mi všichni kromě Tanyi.
„Ahoj,“ řekla, ale ne moc nadšeně.
„Proboha Bello,“ vykřikla hystericky Alice a já se lekla, co se děje.
„Co to máš na sobě?“ zděsila se. Aha. Asi se jí nelíbí Edwardovo oblečení.
„To je Edwardovo,“ řekla jsem.
„No to vidím. Kde máš svoje oblečení?“ ptala se.
„Eh... No víš, to jaksi nemám,“ řekla jsem a sklopila pohled k zemi. Alice rychle odběhla a během minuty se vrátila zpátky.
„K Edwardovi jsem ti dala nějaké oblečení. Běž se převlíknout. Edwarde, ukaž jí to,“ řekla a dál se věnovala Jasperovi. Edward mě chytl za ruku a vedl po schodech k němu do pokoje. Tam šel hned do šatny, kde otevřel jednu skříň.
„Tady to máš. A jestli si nevezmeš ty fialové šaty, nebude s tebou Alice mluvit,“ řekl a usmál se na mě. Já si povzdechla. Svlékla jsem si Edwardovi věci a podala mu je. Chtivě se na mě díval a jeho oči úplně zčernaly. Aha, já tu vlastně jsem jen ve spodním prádle. Rychle jsem si vzala fialové šaty do půli stehen a zavřela skříň. Koukla jsem se na Edwarda a ten už vypadal celkem normálně.
„Předtím ti to slušelo víc,“ řekl a políbil mě. Já se aktivně zapojila, ruce jsem mu dala za krk a nohy omotala kolem pasu. On mě chytil za zadeček. Pootevřela jsem ústa a on dovnitř vklouzl jazykem. Byl to hodně vášnivý polibek a nevím, jak daleko by to zašlo, kdyby nás nevyrušilo něčí zakašlání. Edward se ode mě odtáhla, ale nepouštěl mě. Zavrčel a podíval se, kdo nás ruší. Náš vyrušitel nebo spíš vyrušitelka byla Tanya.
„Omlouvám se, nechtěla jsem vás vyrušit. Chtěla jsem se jen zeptat, jestli si můžu půjčit nějakou knížku, jelikož ostatní jeli do města a mě se nechce,“ řekla a probodávala mě zlostným pohledem.
„A co jinak Edwarde? Jak se pořád máš?“ zeptala se sladkým hláskem.
„Knížku si můžeš půjčit jakou chceš. A mám se naprosto skvěle. Konečně jsem našel to, co jsem hledal,“ řekl, usmál se a políbil mě.
Když jsem se otočila, byla Tanya pryč.
„Proč na mě Tanya pořád tak vražedně kouká?“ zeptala jsem se šeptem.
„Víš, ona Tanya o mě měla odjakživa zájem. Pořád mi nadbíhala, ale já jí odmítal. A teď, když jsem si našel tebe, jí štve, že nejsem s ní, víc jak kdy předtím. Teď, když sem šla, tak mě původně chtěla svádět a přesvědčit, abych byl s ní. Ale pozice, ve které nás našla, jí naštěstí přesvědčila a rozmyslela si to,“ odpověděl mi šeptem a líbnul na nos. Tak Tanya chtěla svádět Edwarda? Mého Edwarda? Představila jsem si Edwarda s Tanyou ve stejné pozici, jako právě jsme. Zavrčela jsem. Edward je můj a žádná nána mi ho nevezme! Ještě víc jsem se k němu přitiskla. Edwardovi asi docvaklo, jakým směrem se ubírají mé myšlenky. Usmál se.
„Ale lásko, vždyť já miluju jen tebe a žádná jiná mě nezajímá,“ řekl a políbil mě. Já se usmála. Řekl mi lásko. Ale víc už jsem opravdu nemohla přemýšlet, protože jeho sladké rty mě naplno zaměstnávaly.
„Miluju tě,“ řekla jsem.
„Já tě taky miluju,“ řekl a znovu mě políbil. V tom se ze zdola ozval Tanyin výkřik. Lekla jsem se a chtěla se jít podívat, co se jí stalo, ale Edward mě nepustil. Nechápavě jsem se na něj podívala.
„Utekla do lesa. Nemohla to tu vydržet. Ještě se nepřenesla přes to, že jsem si ji nevybral. Nechápe, že tě miluju,“ řekl a zamračil se.
„Pořád ale doufá, že si to rozmyslím. Což se nestane, protože jinou než tebe nechci a nikdy chtít nebudu,“ řekl přesvědčeně.
„No nic, necháme Tanyu Tanyou. Co budeme dělat?“ zeptal se už vesele.
„Máme celý dům pro sebe,“ řekl a mrkl na mě. Natáhla jsem se pro polibek a tentokrát jsem to neměla tak těžké, jelikož jsem měla nohy pořád omotané kolem jeho pasu a ruce kolem krku. On mi polibek nadšeně oplácel a pořád si mě přitahoval blíž, ale blíž už to prostě nešlo. Naše jazyky se proplétaly jako dva hadi co se snaží obejmout. Až moc brzo se ode mě odtáhnul a přesunul své polibky na můj krk a na čelist. Slastně jsem vdychla. Začala jsem mu rozepínat knoflíčky na košili, ale pak jsem jí jednoduše plynulým pohybem roztrhla. On mě stejným způsobem zbavil šatů. V tom dole bouchly dveře a domem se rozlehl Emmettův křik.
„Nechte si to na potom! Máme návštěvu tak pojďte dolů!“ zařval tak, že ho museli slyšet i v lese. Povzdechla jsem si a slezla z Edwarda. Ten se zamračil, ale pustil mě. Šla jsem znovu do šatny, protože ze šatů toho moc nezbylo.
„Proč se oblékáš? Vždyť takhle ti tu sluší víc,“ řekl Edward a objal mě kolem pasu. Měl na sobě černé tričko s krátkým rukávem, které těsně obepínalo jeho svalnatou hruď. Musím uznat, že mu fakt slušelo.
„No víš, nebylo by vhodné, abych po domě chodila jen ve spodním prádle,“ řekla jsem a on se zamračil.
„To asi ne,“ usmál se. Podíval se do skříně a tentokrát mi podal modré šaty.
„Na vezmi si tyhle,“ Oblékla jsem si je a on se usmál.
„Sluší ti,“ řekl a políbil mě.
„Tak kde jste?“ zařval znova Emmett. Edward zavrčel, ale pustil mě a chytl mou ruku.
Společně jsme šli dolů. Byli tam všichni. Dokonce i Tanya.
„No konečně. Co jste tam dělali? Kdo na vás má čekat?“ hulákal Emmetta gestikuloval u toho rukama. Jen jsem nad tím zakroutila hlavu a sedla si Edwardovi na klín, jelikož nikde nebylo místo. Periferním viděním jsem zahlédla jak Rose dala Emmettovi pohlavek a jak se na mě Tanya zamračila.
„Takže mezitím, co jste se tady flákali, tak jsme byli okouknout kluby v Port Angeles. Vyhlídli jsme jeden pěkný klub, dneska večer tam všichni vyrážíme. Tady dole je sraz v sedm,“ řekl a vyběhl s Rose z domu. Všichni ostatní se odebrali do svých pokojů. Alice na mě ještě křikla, ať jsem v pět u ní v pokoji s umytou hlavu a běžela zpátky za Jasperem. Edward se taky zvedl a vedl mě k němu do pokoje. Tam si sedl na postel a já mu dala hlavu do klína.
Autor: Kirsten (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Sen nebo skutečnost?! 6. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!