Takže tu je moja ďalšia šialená kapitolka. Dúfam, že sa vám bude páčiť. A Raketka nezabi ma prosím... =D Mám vás rada holčiny a prajem vám príjemné šialené čítanie. PS: Hlavne úsmev na perách. O to tu ide! Vaša Dark/Inka/Torpédko Táto kapitolka je venovaná všetkým čo túto poviedku čítajú a všetkým čo ja majú také bláznivé priateľky ako ja. Vážte si ICH!=)
09.03.2010 (15:30) • DarkPassion • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 879×
"Ženy potrebujú na sex dôvod. Muži miesto."
4. kapitolka
Rosie bola z nás vždy tá najsilnejšia osobnosť. Vedela sa postaviť na nohy po každej prudkej a bolestivej rane a tak isto vedela postaviť na nohy aj nás.
Katinka bola z nás vždy čo sa vedela vymotať slovami. Jej slová vedeli zahojiť tak krvavé a hlboké rany, že by ste samy neverili.
Pajka bola zase naše šťastko... usmievavá a bláznivá. Tie baby boli pre mňa osobné slniečka. Vždy, ked som vo svojej blízkosti cítila mraky vynorili sa oni tri.
Moje nekonečné zlatíčka...
Raketka
Sedím v okne a neviem čo so sebou. Takže Katinka a Rose už majú to čo chceli tak prečo ja a Izzy sme to nedostali? Mám chuť sa stažovať na úrade... sexu? Existuje taký? No do riti toto musím navrhnúť babám... na tom by sme si zarobili poriadny balík!
„Ahoj Paji!“ mykla som sa, keď ma z môjho plánovania vyrušil Skipi. Je to veverička. Je to naozaj super chlapík... vždy si s ním super pokecám.
„Ahoj Skipi!“
„No čo holčina deje sa niečo?“
„Ani si nevieš predstaviť!“
„Ja som na tom tiež zle... inak ešte si nezmenila názor na to, že by sme si niekam vyšli?“
„Už som ti povedala, že nie si môj typ Skipi,“ usmiala som sa a pohladila ho po hlave.
„Dnes mi jedna čajka povedala, že som moc chlpatý...“ smutne si smrkol a skočil mi na nohy.
„Vôbec nie... si fešák neboj sa!“
„Rozmýšľal som nad depiláciou voskom, ale neviem...“
„Za to nič nedáš!“ Mrkla som na neho a on začal poskakovať.
„A teraz ty Pajka!“
„No dobre, jeden chalan... ja som zamilovaná!“
„Prosím? Takže medzi nami nebude žiadne čoro moro?“
„Skipi!“ zamračila som sa a on sa začal smiať. Viete si predstaviť smejúcu sa veveričku? No verím vám, že nie. To by ste museli byť dobre shúlený.
„Ide sem ujo orol...“ poznamenala som keď som sa pozrela do neba.
„Bože... maj sa Pajka!“ zakričal a utekal preč s kakom u zadku. Bola som rada, že tie hovienka nenechal u mňa na okne. Ujo orol náš dom iba obletel a pozdravil ma. Zvieratá sú niekedy lepší spoločníci ako ľudia, ale ešte viac úchylnejší. Raz som mala so Skipim debatu o holení na intímnych miestach. Že vraj on má rad mäkké a chlpaté... nepodarilo sa mi ho presvedčiť, ale tak čo by ste čakali od veveričiaka?! Zoskočila som z okna a dopadla na rovné nohy.
Strčila som si ruky do vreciek na džínsoch a prechádzala sa po temnej ulici. Na hlave som mala kapucu a pospevovala som si “Já tak rád trsám trsám, já tak rád trsám trsám!“
Rozprávka Madagaskar ma naozaj dostala! Juchú... pohybovala som sa do rytmu melódie čo som mala v hlave... milujem holky čo sa poriadne hýbu... juchú!
„Ahoj,“ nadskočila som meter päťdesiat, keď som počula ten nádherný sametový hlas.
„Jazz?“ Otočila som sa a uvidela sa ho kúsok odo mňa opierať o strom. Usmiala som sa a priskackala ku nemu.
„Poď so mnou... porozprávame sa,“
„A je o čom?“
„Ver tomu, že áno. Pajka,“ usmial sa a schmatol ma za ruku. Nestihla som sa ani nadýchnuť a už ma ťahal hustým lesom.
„Pajka má nového búchača!“ Kričali na mňa vrabce. Len na mi na neho nehoďte kako prosím!
„Ticho buďte!“ Zakričala som na nich. Jasper sa na mňa otočil s otáznikmi v očiach. Tak to som sa predviedla ako blázon číslo JEDEN. Super len tak ďalej!
„Nevšímaj si ma, prosím,“ usmiala som sa a on kývol. Keď už sme boli snáď mimo civilizácie ma zastavil a oprel o veľký strom. Bol to myslím... dub alebo niečo také. Sakra mala by som sa viac učiť tú biológiu...
„Chcel som ti niečo povedať...“
„Som samé ucho,“ usmiala som sa na neho a topila sa v jeho zlatých očkách.
„Milujem ťa!“
„EH?“ To mi naozaj z tej gamby nemohlo výsť niečo zrozumiteľnejšie však? Hanba ti!
„Milujem ťa... Pajka!“ Miluje ma... on ma MILUJE! Pristihla som sa pri tom ako som skákala a tlieskala ručičkami. Trapas číslo dva!
Vrhla som sa mu na pery a obaja sme cúvali do zadu. Jasper sa potkol o kmeň stromu a ja som dopadla na neho. Smiali sme sa... ale ja som si tajne vychutnávala blízkosť jeho tela. Bolo to niečo úžasné... cítiť ho tak blízko. Dobre už sme boli aj ďalej, ale toto už bolo o vzájomných citoch!
Hladil ma po chrbte a obsypával mi krk jemnými bozkami.
„Si tak krásna...“ pohladil ma po tvári a prehodil sa nado mňa.
„A ty si môj slepúšik...“ pobozkala som ho na viečka a on sa vrhol na môj dekolt. Och, Jasper. Pozerala som sa nebo posiate 1000 000 hviezdami. Vyzliekla som mu tričko a hladila pevné a svalnaté telo. Ani som nestihla mrknúť a bola som nahá i ja. Pobozkal ma a jazykom mi prešiel po dolnej pere... pokračoval medzi mojimi prsiami až k môjmu pupíku. Tam ho dvakrát obkreslil a ja som sa začala smiať. On zodvihol hlavu a šibalsky sa na mňa usmial. Len som nad ním krútila hlavou. Rukou ma hladil po celej nahej pokožke... zastavil sa až na vnútornej strane stehna. Ešte raz sa na mňa pozrel a ja som sa povzbudzujúco usmiala. Vnikol do mňa a ja som a zastonala.
Naozaj môžem ďakovať, že pred 100 rokmi Izzy našla kľúčik od mojich železných gatiek. Viete mala som stávku s Rosie že vydržím bez sexu dva mesiace... a to by som vtedy naozaj nevydržala tak som to vyriešila takto. Železné spodné prádlo.
Ležala som na jeho nahom tele a cítila sa nepopísateľne dobre. Tak Skipi si na tomto zgustne. Poobzerala som sa okolo seba a všimla si, že sme mali obecenstvo. To zas bude rečí v lese! Ach jo... ani neviete aké sú veverice klebetnice!
„Milujem ťa.“
„Aj ja teba láska,“ pobozkal ma na nos a ja som zavrela oči. Konečne kľud.
„Ty si, ale iná mašina!“ Počula som kričať Skipiho, ale túto krásnu chvíľu mi nemohol pokaziť ani ON!
Izzy
Behala som po lese a rozmýšľala prečo ja mám také nešťastie...
Pajka, Rosie i Katinka už svoje dostali a ja stále nič. Blbý Sebastian! Nenávidím ho! Je to obyčajný nakazený uchýl!
Sedela som na strome a zrazu mi padol oriešok na hlavu. Zodvihla som ho a pootáčala v rukách. Dokonca tri oriešky. Jeden som odtrhla a hodila pred seba.
Zrazu sa predo mnou zjavil nahý Sebastián.
Fíha! Takže tri oriešky pre Inesku?! Super!
Keď som dosala čo som chcela potrhala som tú kópiu Sebastiána na kúsky a zapálila. No dúfam, že to bola iba kópia... inak by ho škoda. Skryla som si ďalšie dva oriešky do vrecka a utekala domov. Konečne som sa nabažila tej rozkoše... a žiadny Róbertko či čo to je nebol potrebný... stačil jeden malý oriešok.
Autor: DarkPassion (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Sexy Magic 4. kapitolka:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!