Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Seznamte se – Alice Volturi: 1. kapitola - Herectví

kellan5


Seznamte se – Alice Volturi: 1. kapitola - HerectvíAlice už žije dlouho ve Volteře jako adoptivní dcera Ara Volturiho. Ale spolu se svojí tajnou láskou (a osobní stráží v jednom) vycítí blížící se hrozbu. Ani Jane už není lhostejná ke vztahu mezi Alice a její stráží.

V prologu:

Kráčím neosvětlenou ulicí. Letos, v roce 1878, je mi právě osmnáct let. Brzo se budu vdávat... Tušila jsem, že se blíží něco zlého, ale odsunula jsem ten pocit do pozadí. Nesmím se bát. Stmívá se a v tomhle malém městě dávají lišky dobrou noc. Hledali by mě zítra a to už by mohlo být pozdě. Jen ať. Nevnímala jsem je a pokračovala jsem v cestě domů. Ale pak mě někdo popadl zezadu. Začala jsem sebou mrskat a zmítala jsem se, ale bylo to k ničemu.

...

Oči se mi zavíraly, když mi někdo jemně stiskl levé zápěstí. Měl neuvěřitelně studené ruce. Sametový hlas mi bránil poddat se touze po spánku, ze kterého bych se už nemusela probrat.

...

„Chceš nový život? Úplně jiný než tenhle? V dobré společnosti? V Itálii?“ Proč ne? Přikývla jsem a společně jsme nastoupili na loď. Většinu cesty jsem trávila v zamyšlení. Z polospánku jsem se probrala až v Itálii. Cestovali jsme v noci. Zase jsem usnula a on mě nesl.  Ležela jsem ve zvláštní místnosti. Vypadalo to jako hrad. On tu zase byl a přitiskl mi svoje chladné rty na krk. Opakoval to několikrát, a když jsem se chtěla zeptat, co to dělá, jeho ostré zuby mi projely kůží. Po chvíli zase přestal. Tělo jsem měla v jednom ohni.


Ale to už je dlouho. Teď kráčím chodbami Volterry k sálu a stáčí se ke mně uctivé pohledy. Přes ramena mám skoro černý plášť, tvář nezakrytou. Černé vlasy mám spletené do elegantního účesu a jsem jiná. Jsem Mary Alice Volturi. Adoptivní dcera Ara Volturiho. Upírka. Moje vize si Aro cení nade vše. Nejraději mám samotu, ale občas se veřejnosti prostě nevyhnu. Jako dnes.

Když jsem vešla, uprostřed sálu stáli Felix a Demetri a drželi nějakého hnědovlasého upíra. Porušil pravidla. Nezajímalo mě, co se stalo. Alec se postavil těsně vedle mě. Osobní stráž a láska v jednom. Vražedná kombinace. Náš vztah tajíme, ale Jane a Demetri po nás neustále vrhají vražedné pohledy. Naštěstí mám ještě vyšší postavení než Jane, takže by si jeden malý úsměv pěkně odnesla. Na chvíli jsem přestala vnímat dění v sále, takže nevím, kdo toho upíra zničil, ale nějak moc mě to nezajímá. Další v řadě provinilců. A jestli měl talent, nebyl moc vzácný, jinak by se Aro netvářil tak lhostejně. Vážně nerad ztrácí talenty.

„Zmizíme.“ Alec mě vždycky přesvědčil o svojí pravdě jediným slovem. Něco řekl Arovi a ten kývnul. Během chvilky jsme šli chodbou směrem k mému pokoji. Otevřel dveře a zamkl za námi.
„Alecu? Co se děje?“ Věnoval mi neklidný pohled.
„Alice, časy se mění. Něco se blíží. Ty jsi nic neviděla?“ Mluvil vážně. Nemohla jsem o jeho slovech pochybovat. Dostala jsem strach.
„Už dlouho jsem nic neviděla. Přemýšlím, jestli můžu o svůj dar přijít.“

Zasmál se a přišel blíž. Věděl, jak mi je. Když jsem neviděla něco důležitého, připadala jsem si zbytečná.  Vzal mě okolo pasu a podíval se mi do očí.
„Alice, jestli se to bude blížit, uvidíš to, věř mi.“ Zlehka mě políbil. Pak mě pustil a odemkl. Tak to vždycky končilo. Polibek, otevření dveří. A pak zase ochránce pro okolí, ale pro mě nejdůležitější bytost.

Aro nesmí nic vědět, nelíbilo by se mu, že se tahám se svým osobním ochráncem. Posadila jsem se a zamyslela. Zmohla mě starost a nervozita. Alec neřekl, co se blíží, sám to neví. Lehla jsem si a zavřela oči. Pohltily mne nejkrásnější vzpomínky. Ležela jsem takhle snad celé hodiny, než mě z transu vytrhlo zaklepání na dveře.
„Alice? Alice, jsi tam?“ Jane. Otevřela jsem dveře. Jane byla vyděšená, ale v její tváři byl i částečně rozzlobený výraz.
„Jane, co se děje?“ Zavřela jsem za námi dveře a podívala jsem se jí do očí. Nebýt toho, že s Alecem tajně chodíme, nejspíš bychom si udržovaly mezi sebou dobrý vztah.
„Alice, nemůžete dál. Ty to nevidíš?“ Proč řekla ,nemůžete?
„O čem to mluvíš, Jane?“ Podívala se na mě jako na cvoka. Určitě by mě teď s radostí mučila, ale tím by si mohla zadělat na problém.
„Nedělej, že to nevíš. Ty i Alec jste čím dál horší herci a ví to nejmíň půlka gardy. Chelsea, Demetri, Felix, já, Santiago a možná i Heidi. Marcus už to určitě taky dávno vycítil. A je jenom otázkou času, kdy to zjistí i Aro.“ Podívala jsem se na ni prosebným pohledem a ve tváři jsem pečlivě nasadila ztrhaný výraz.
„Jane, slib mi, že to nikomu neřekneš. Nechci, aby ve mně Aro zrovna teď ztratil důvěru. Nic nevidím, ale něco se blíží.“ Přikývla.
„Alice, mít problém u Ara je lepší než u tebe. Aro si cení dary, takže se snaží nás nedohnat k odchodu a nezabít nás.“ Zasmála jsem se. Čistá pravda. „Chtěl se mnou mluvit. Hodně štěstí.“
„Díky.“ Za Jane zapadly dveře a pro mne to byl povel ke klidu. Uvolnila jsem se a čekala. Ale pak znovu někdo zaklepal.


 

Kapitolka pro moji Báru Jane Š. a Vendy Mary C.

Rozum je sice lékař lásky, ale za rádce ho láska neuznává.
William Shakespeare

 


2.kapitola – Nesmrtelné dítě



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Seznamte se – Alice Volturi: 1. kapitola - Herectví:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!