Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Seznamte se – Alice Volturi: 4. kapitola - (Ne)porazitelná Volterská garda

Záložka Alice


Seznamte se – Alice Volturi: 4. kapitola - (Ne)porazitelná Volterská gardaAlice je na louce. Sama se bála a utekla, ale pozoruje bitvu odhodlaná tentokrát dodržet slib, který dala Arovi. Všímá si, jak zbabělá a neschopná je garda, když jeden po druhém umírají, podléhá emocím nebo prchá. Sama zabila jednoho z vlků.

Ve 3. kapitole:

„Alice, není v mojí moci rozhodovat za tebe. Ale je v mojí moci zajišťovat dodržování pravidel. Demetri, mohl bys? Nejdříve za Jane, když jsou to tihle dva. Alice, tu zatím nech.“ Alec zvedl ze země svoji košili a podal mi halenku. Oblékl se, ale já jenom stála a zírala do prázdna. Tohle není možné! Taková smůla.
„Ne. Prosím, Aro.“ Ale Aro se jenom chladně usmál a já se bezmocně dívala za Alecem. „Aro, i já bych měla být potrestána. Proč tu ještě stojím?“ Aro zvedl obočí a pak se zasmál.
„Kdepak, Alice. Nemohu příliš oslabit gardu.“ V tu chvíli mě to napadlo.
„Alec je jeden z nejnadanějších, Aro. Vezmi ho s sebou. Bude spolehlivý, pokud půjde o moje bezpečí, klidně by za mě i položil život,“ mluvila jsem rychle a naléhavě. Jenom doufám, že ten život mu zůstane. Arův výraz byl zamyšlený a pak se usmál.

***

Před sálem se tvořil dav a mě překvapilo, že je Alec uprostřed a vesele se s nimi baví.
„Samozřejmě, že mi na to skočila. Kdyby nedorazili ti tři…“ Tiše zavrčel a zachytil můj pohled. Skryla jsem se za rohem a málem se rozplakala. Alec je výborný herec, vážně. Dav se přesouval ven a já se držela vzadu. Byl čas vyrazit. A tentokrát doopravdy.


Už jsme tu stáli snad dvě hodiny. Proti nám byl klan Cullenových a snad všichni jejich přátelé. Navíc k nim postupně přebíhali naši svědci. I já jsem chtěla k nim. Slyšela jsem srdéčko té malé zcela zřetelně. Ale Aro se toho klanu prostě chtěl zbavit. Znala jsem některá jména. Stefan a Vladimir, o těch jsem slyšela víc než dost. Kachiri, Senna a Zafrina, amazonské upírky. Cullenovi a klan z Denali byli populární už kvůli svojí averzi k lidské krvi. Ve skupince z Denali jsem uviděla muže, který mi změnil život. Muže, který odešel od gardy už před lety. Eleazar. Snažila jsem se rozpoznat i další, ale nakonec jsem to vzdala. Tuctové tváře. Ale trošku mi naháněli ti obrovští vlci. Tohle nejsou děti měsíce. Spíše měniči. Ale i tak mi dost naháněli.
Najednou se ozvalo skupinové hrdelní vrčení a v odpověď se ozvalo vrčení z naší strany. Viděla jsem, jak se Athenodora a Sulpicie pomalu vzdalovaly. Garda postoupila dopředu a Alec mě odstrčil dozadu mezi nejváženější. Div jsem neskončila u těch dvou vzadu. Byla jsem rozhodnutá bojovat a přenesla jsem váhu na špičky. Ruce se mi mírně ohnuly v loktech a vzdálily od těla, záda nahrbila, abych byla schopna rychle vyběhnout. Zlostnýma očima jsem pozorovala pohyb našich protivníků.  Jako lavina se rozeběhli proti nám a garda se s nimi střetla zhruba na půl cesty. Vteřina zpoždění mi zajistila zaručeně slabšího protivníka, ale vyděšeně jsem vyjekla, když se proti mně hnal obrovský černý vlk. Uhnula jsem na poslední chvíli, ale on zaryl drápy do země, neuvěřitelně obratně se otočil, skoro na místě. Znovu vyrazil a jeho zuby se mi otřely o konečky prstů. Rozeběhla jsem se proti němu a skočila mu po krku. Stihla jsem ho kousnout a černý se odbelhal a zmizel mezi stromy. Všichni okolo mě bojovali a já se rozeběhla ke koruně jednoho jehličnatého stromu. Úspěšně jsem se zachytila špičkami a byla připravená někomu pomoci. Ano, jsem srab, ale musím si chránit kůži. Uviděla jsem několik protivníků, jak prchají pryč a pak předmět našeho zájmu, vlka s dítětem na zádech, jak mizí pode mnou, chtěla jsem seskočit a jít za ním, ale prohnala se za ním Athenodora. Dítě se skrylo u stromu a světle hnědý vlk se otočil na Athenodoru. Nebyla zvyklá bojovat a těsně se mu vyhýbala. Seskočila jsem, abych jí pomohla, a málem jsem se vydala napospas ženě, která přišla na pomoc. Poznala jsem ji hned. Byla to Isabella. Zachytila jsem se a vyskočila zpátky do krytu jehličí. Athenodora se neubránila přesile a já zalitovala, že jsem dodržela slib, který jsem dala Arovi. Vlk utekl a já s tím nemohla nic dělat. Matka osobně naházela ostatky Athenodory do plamenů.
Uviděla jsem Renatu, která se hnala k ní. Věděla o Isabellině  štítu, ale doufala, že ho prorazí a sama zůstane chráněná. Bohužel to tak nebylo a naše nepřítelkyně si přičetla na účet další smrt. Zůstala v přítmí a vypadala soustředěně. Bylo mi jasné, že bych ji sama neporazila a zůstala jsem nahoře. Bála jsem se. Zaštítila své přátele a známé.
Viděla jsem vítězné pohledy Aftona, ale spousta našich prchala. Zaznamenala jsem Chelsea, která zmizela při první příležitosti a za ní se bez váhání hnali i další. Demetri, Aro, Marcus, Sulpicie a Santiago.
Zděšeně jsem pozorovala Aleca, který právě bojoval s jedním z vlků. Měl skoro vyhráno. Poplašeně jsem pozorovala mrtvá těla. Heidi právě podléhala Zafrině, jedné z amazonských. Caius útočil na nějakého, pro mě neznámého, upíra. Byl vzteklý. Věděl, co se stalo Athenodoře.
„Alistaire, zmiz odtamtud!“ řval Carlisle Cullen. Ale ten muž dál bojoval. Caius podlehl zoufalství, několika rychlými pohyby ukončil Alistairův život a zmizel v lese. Opustili nás.


Odvahou se zakrývá velký strach. Marcus Annaeus Lucanus


5. kapitola – Poslední zbytky sil



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Seznamte se – Alice Volturi: 4. kapitola - (Ne)porazitelná Volterská garda:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!