Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Seznamte se – Alice Volturi: Prolog

The Hillywood Show


Seznamte se – Alice Volturi: PrologAlice Volturi. Upírka a adoptivní dcera Ara Volturiho. Jiná minulost, jiná přítomnost. Volturiovi nespravedlivě potrestali a Alice neviděla nic. Přesto se Volterra dočkala pomsty. Zabijí jejího ochránce a milého, sama unikne jenom o kousek. Přežití a nový smysl existence jsou pro ni nejdůležitější. Její minulost mi vydala na samostatný článek.

Pro Lussy, Nikky a Lejonku – holky, i Alice může mít jiný život... tedy existenci.

 

Kráčím neosvětlenou ulicí. Letos, v roce 1878, je mi právě osmnáct let. Brzo se budu vdávat. Naštěstí nejsem z lepší společnosti a můžu si vzít Thomase. Tohle městečko je krásné. Brzo opustím otce, snad se o sebe postará, když matka zemřela. Na záda mi splývaly dlouhé černé vlasy, sčesané dozadu a svázané. Lehké šaty a obyčejné boty neupoutávaly pozornost. Ale přesto se našlo pár neomalenců, kteří se na mě se zájmem dívali a ignorovali můj prsten. Tušila jsem, že se blíží něco zlého, ale odsunula jsem ten pocit do pozadí. Nesmím se bát. Stmívá se a v tomhle malém městě dávají lišky dobrou noc. Hledali by mě zítra a to už by mohlo být pozdě. Jen ať. Nevnímala jsem je a pokračovala jsem v cestě domů. Ale pak mě někdo popadl zezadu. Začala jsem sebou mrskat a zmítala jsem se, ale bylo to k ničemu.

„No tak, ty mě neslyšíš?“ Dupla jsem mu na nohu podpatkem, ale on nepovolil. Snažila jsem se vykroutit, když mě zatáhl do slepé boční uličky, ale nešlo to. Z mých šatů zbyly cáry, které toho moc nezakryly, a já ležela na zemi. Neměla jsem sílu doplazit se na ulici, navíc mě takhle nesmí nikdo vidět. Oči se mi zavíraly, když mi někdo jemně stiskl levé zápěstí. Měl neuvěřitelně studené ruce. Sametový hlas mi bránil poddat se touze po spánku, ze kterého bych se už nemusela probrat.

„Slyšíš mě? Pomůžu ti.“ Otevřela jsem oči. Nade mnou se skláněl bledý anděl. Krátké tmavé vlasy mu spadaly do čela a usmíval se jenom slabě. I když mluvil, měl mírně zaťatou čelist. Volnou rukou jsem se snažila aspoň něco zakrýt, ale ucukla jsem. Přes stehno jsem měla lepkavou a teplou čáru. Krvácela jsem.

„Jak se jmenuješ, maličká?“ mluvil uklidňujícím tónem, ale oslovení maličká se mi nelíbilo. Podívala jsem se na ruku. Prsten byl pryč.

„Mary Alice Brandonová.“ Usmál se výrazněji.

„Pomůžu ti, Alice. Budeš mít nový život.“ Sklonil se blíž a políbil mě na krk. „Neublížím ti. Ale nejdříve tě dostanu odsud. Tvůj talent je příliš vzácný.“ Zvedl mě a hravě vyskočil na střechu. Odnesl mě do jednoho prázdného domu a položil na starou, rozvrzanou pohovku. Usnula jsem.

Probudila jsem se až za světla. Byla jsem přikrytá a po chvíli jsem objevila šaty, které byly skoro stejné jako ty zničené. Krev z nohy už mi taky zmizela.

„Dobré poledne. Jsi připravená vyrazit směr Itálie?“ Ten muž stál ve dveřích. Zvedla jsem se a on zmizel. Nechal mě, abych se oblékla, ale jakmile jsem byla oblečená a upravená, byl tu zase.

„Chceš nový život? Úplně jiný než tenhle? V dobré společnosti? V Itálii?“ Proč ne? Přikývla jsem a společně jsme nastoupili na loď. Většinu cesty jsem trávila v zamyšlení. Z polospánku jsem se probrala až v Itálii. Cestovali jsme v noci. Zase jsem usnula a on mě nesl.  Ležela jsem ve zvláštní místnosti. Vypadalo to jako hrad. On tu zase byl a přitiskl mi svoje chladné rty na krk. Opakoval to několikrát, a když jsem se chtěla zeptat, co to dělá, jeho ostré zuby mi projely kůží. Po chvíli zase přestal. Tělo jsem měla v jednom ohni.

 


 

1. kapitola – Herectví



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Seznamte se – Alice Volturi: Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!