Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Shall we dance - 5. kapitola

moře


Shall we dance - 5. kapitolaEdward a filmový večer
Prajem pekné čítanie. *NikyPierce*

Môj dnešný rozvrh je teda poriadne nabitý. A to som Edwardovi povedala, že mám len hodinu tanca. Ten newyorský vzduch mi asi neprospieva. Musím ísť ešte na teóriu klasického tanca a na literatúru. Aj tak nechápem, na čo mi je literatúra na tanečnej škole. No čo už. Ja, bezvládny človek, s tým nič nespravím.

Tak fajn. Je desať hodín. Pôjdem na teóriu, potom na obed, prežijem literatúru a mám voľno. Skončím okolo 13:00 a zvyšný čas sa budem tešiť na stretnutie s Edwardom.

Preboha, Bella. Spamätaj sa. Je to len kamarát, okrikovala som sa v duchu.

Ale aj tak som sa s ním včera cítila dobre. A prakticky na chalanov nemám čas. Chcem sa naplno venovať tancu a nič mi nebude stáť v ceste. A myslím, že aj tak by o mňa nemal záujem. Včera sa chcel len správať milo, keď ma tam už Alice dovliekla. Inak by o mňa ani nezakopol.

„Bella, kde máš literatúru?“ vytrhla ma zo zamýšľania Diana, keď sme už všetky tri sedeli v izbe.

Čudujem sa, že ešte nezačali riešiť Edwarda.

„Na druhom poschodí s pani Clarkovou,“

Nie je to jedno? Aj tak ten predmet nebudem mať rada. Už len z princípu. Znepríjemnil mi ho už učiteľ vo Forks, ktorý nedokázal oceniť kvalitu môjho vypracovaného referátu o Shakespearovi. No dobre, možno nebol taký úžasný, ale dala som si na ňom záležať.

„Prosím ťa, Diana. Na také malichernosti sa teraz vykašli. Mňa zaujíma niečo iné. Ako to je s Cullenom, ha? Ráno si sa z toho vyvliekla, takže hovor!“ vypadlo odrazu z Liz.

A je to tu, vážení.

„Nie je to nič vážne. Naozaj. Včera sme sa prvýkrát stretli a pozval ma von len zo slušnosti."

„Ale Bella. Kebyže sa mu nepáčiš, ani o teba nezakopne,“ polemizovala Diana.

„Presne. To, že si nevšíma väčšinu...“

„Všetky,“ opravila ju Diana.

„Dobre. Tak všetky dievčatá na škole - je krutý fakt. Vieš, koľko báb začne slintať, keď kráča po chodbe?“ Liz sa nemohla zastaviť.

„Fajn. Myslite si čo chcete, ale aj tak by to nemalo žiadnu budúcnosť. Sme úplne iní.“

„Ale vieš, čo sa hovorí,“ uškrnula sa Diana. „ Protiklady sa priťahujú.“ Ony si asi nedajú pokoj.

„Dnes sa už na túto tému baviť nebudeme, dobre? Na večer vyberte nejaký film. Ja utekám na teóriu. Zatiaľ sa majte."

„Bella?“ ozvala sa neisto Liz.

„Áno?“

„Ja mám hodinu s tebou.“

No nevravela som? Z toho vzduchu mi šibe.

                                                                     * * *

„Tak kam pôjdeme?“ spýtala som sa nedočkavo Edwarda, keď sme už odchádzali zo školy.

„Neviem,“ uškrnul sa, „nohy nás niekam zavedú.“

„Zaujímavá možnosť,“ pousmiala som sa.

„Ale mohli by sme zájsť do Central Pakru. Viem, že tam chodia všetci, ale je to základ.“

„To bude fajn. Vždy som tam chcela ísť.“

Usmievali sme sa na seba ako dvaja blázni. Po ceste sa ma pýtal na rôzne otázky, ktorých odpovede sa nedozvedel včera. Cítila som sa ako na polícii. Ale ak by boli policajti takí krásni, tak by som naschvál spravila nejaký priestupok, aby si ma všimli.

„Edward, nemyslíš si, že by som sa mohla dozvedieť aj ja niečo o tebe?“ hovorila som so smiechom asi po pol hodine nekončiaceho výsluchu.

„Neviem, čo by si o mne chcela vedieť. Som pomerne nudná a nezaujímavá osoba.“ Snažil sa udržať na tvári kamenný výraz, no aj tak sa mu ústa krivili do menšieho úškrnu.

„Ty si teda poriadne strážiš svoje súkromie, že?“ zasmiala som sa a buchla som ho do pleca.

„Ani si nevieš predstaviť. O mne prakticky nikto nič nevie. Som ten tajomný.“ Od neho asi vážne nič nedostanem. Ešte sme sa asi hodinu prechádzali po Central Parku. Mal pravdu. Naozaj tu bolo veľa ľudí. Niektorí športovali, čítali, alebo sa len prechádzali tak, ako my dvaja. Prostredie bolo krásne. Všetko obklopovali stromy a mňa to príjemne upokojovalo. Bolo mi s ním naozaj veľmi príjemne. Mala som pri ňom dokonca iné pocity ako pri Lucasovi. Poznáme sa od včera, ale mám pocit, že mu môžem veriť.

„Budem ti musieť znova utiecť,“ dostala som zo seba, keď sme sedeli na lavičke.

„Prečo?“ Zaskočilo ho to. „Ak to spravíš ešte raz, budem to považovať za tvoj rituál,“ uškrnul sa.

„Sľúbila som kamarátkam večerné pozeranie filmu. Sú to moje spolubývajúce a chcem sa s nimi zblížiť,“ povedala som na moju obranu.

„No tak ti teda dovolím odísť.“ Jemne sa usmial.

„Ale nehovor. Nemáš náhodou veľké ego?“

„To mám.“

„Dobre teda. Nechám teba a tvoje ego a ja sa vzdialim.“

Už som chcela odísť, keď ma náhle chytil za ruku.

„Bella, počkaj.“

V sekunde si ma pritiahol k sebe a svoje pery obtrel o moje. Bolo to také jemné. Trvalo to len chvíľku, ale vedela som, že si to zapamätám dlho. Cítila som medzi nami veľké napätie a rýchlo som sa odtiahla.

„Edward, čo to robíš?“ vravela som stále v miernom šoku.

„Ja... ja len... prepáč. Nechcel som.“

Mal kamennú tvár a ja som z nej nedokázala nič vyčítať.

„Už naozaj musím. Ahoj.“

Rýchlo som sa postavila a odkráčala som skôr, než stihol spraviť ešte niečo. Kráčala som tým smerom, kde som si myslela, že je škola. Dúfam, že sa nestratím. Už len to by mi chýbalo. Nevnímala som skoro nič okolo mňa a len som išla.

Dotkla som sa svojich pier a stále som tam cítila tie jeho. Bolo to také nečakané. Možno som reagovala hlúpo, ale naozaj ma to prekvapilo. Netvrdím, že sa mi to nepáčilo, ale mohol chvíľku počkať. Úplné mi poplietol hlavu. Myslela som, že chce byť len kamarát. Nič viac a nič menej. Hej musím si priznať, že som trochu naivná. Veď ktorý chalan sa v dnešnej dobe chce priateliť s babou? Vždy je za tým niečo viac. Niečo v mojom vnútri mi však našepkávalo, že je iný ako ostatní.

                                                                  * * *

Hudba

„Tak aký film ste vybrali?" opýtala som sa s veľkým záujmom v hlase.

Stále som premýšľala o tom, čo sa dnes stalo v parku. Skrátka som ho mala stále v hlave, no pred babami som sa snažila tváriť, že sa nič nedeje.

„Vybrali sme klasiku. Hriešny tanec. Môže byť?" vravela Diana a v ruke držala obal od filmu.

„Jasné, prečo nie? Ten film zbožňujem."

Liz niesla z kuchynky veľkú misku popcornu a sadla si na posteľ vedľa mňa. Diana dola do prehrávača disk a s ovládačom v ruke sa zvalila ku nám.

Film začal a mne sa vybavili spomienky ako som tento film prvýkrát sledovala s Lucasom.

Fajn, za posledné dni bolo dosť nostalgie. Všetko, čo by mi dokázalo spraviť vrásky na čele, som vypustila z hlavy a vžila som sa do deja.

Baby ho neustále prerušovali svojimi komentármi, no mne to nevadilo. Vytváralo to medzi nami veľmi dobrú atmosféru. Sem-tam okomentovali Patricka Swayzeoho, a ako by si s ním pokojne zatancovali. Ja som sa pri týchto ich neuskutočniteľných plánoch len pousmiala. Len som ticho sedela a čakala som na tú úžasnú záverečnú scénu. Pesnička na konci je naozaj úžasná. Nečudujem sa, že dostala Oscara.

„Už to príde," povedala nedočkavo Diana a z misky si zobrala posledné pukance.

Milujem filmy, ktoré môžem vidieť aj stokrát, no aj tak netrpezlivo čakám ako to celé dopadne. Na tento koniec sme hľadeli s otvorenými ústami, a ak by nás niekto videl, určite by si pomyslel, že nám šibe. Ja som už skrátka taká, keď ma niečo nadchne. 

Na obrazovke sa rozbehli titulky a uvedomili sme si, že je už skoro jedenásť hodín. Jedna po druhej sme sa ešte vystriedali v kúpeľni a ľahli si do postelí. Nechceme zajtra zopakovať to, čo sa tu odohralo ráno.

Liz a Diana ešte pár minút rozoberali nejakého chalana, a mne sa do hlavy opäť vkradol Edward. Ak to bude robiť častejšie, začnem od neho pýtať poplatok za prenájom. Je to neskutočné. Veď normálnemu človeku sa za taký krátky čas nikto na popredné miesto v jeho myšlienkach nedostane. Všetko to má asi len jedno vysvetlenie. Nie som normálna. 

Asi po pol hodine neustáleho prehadzovania sa na posteli som silou mysle prestala myslieť na Edwarda a konečne zaspala.


Naozaj sa ospravedlňujem za to, že kapitoly pridávam veľmi neskoro. No vždy mi do toho príde niečo iné a ja skrátka nemám čas písať. Potom niečo napíšem na rýchlo a nie som s tým spokojná. Preto som sa rozhodla, že s touto poviedkou (aspoň na čas) končím. Dúfam, že si na to znova nájdem čas, lebo písanie ma baví. Zatiaľ dovidenia.

NikyPierce



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Shall we dance - 5. kapitola:

 1
8. vanesa
13.10.2012 [20:34]

ale no tak netýraj nas Emoticon Emoticon Emoticon prosím pridaj dalšiu kapitolku

20.03.2012 [17:09]

Adus15Pekné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. lucka2010
19.03.2012 [18:38]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.03.2012 [18:27]

pavkaKrása těším se na další díl-

19.03.2012 [17:48]

AddyCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. van
19.03.2012 [17:13]

vannie nekončí s ňou, prosím, je to super poviedka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.03.2012 [16:05]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.03.2012 [13:21]

JessySuper, konečne je tu nová kapitolka. Ani si nevieš predstaviť, ako som rada, že si sa s poviedkou "vrátila."
Emoticon teraz ku kapči. Musím ti povedať, že Ed na to ide teda rýchlo. Emoticon Neviem, ale asi by som sa na Bellinom mieste aj ja tak zachovala. "Utiekla" by som. Krásna kapitolka. Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!