Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Síla emocí - 1. kapitola


Po velice dlouhé době je tu první díl. Jak už všichni víte, jde o Jaspera a Alici a jejich začátky. Jak dopadne boj? Povede se Alici přesvědčit ho? Snad se bude líbit, EH.

Odrazil se, aby jí skočil po krku.

„Co jsi zač?!“ křikl po ní, když se už podruhé snadno vyhnula jeho útoku a ještě ho dokázala vždy srazit k zemi. Byl z ní zmatený. Na novorozenou se pohybovala příliš soustředěně, kdo jiný by ale byl schopný ubránit se zrovna jemu?!

„Někdo, kdo tě hledá už hodně dlouhou dobu, Jaspere,“ řekla klidně. Její vyrovnanost a sebedůvěra ho dopalovaly a zraňovaly na nejcitlivějším místě jeho ega. Jelikož byl stále ještě z části ovládán vnitřním netvorem, který byl rozzuřený, že mu ta malá překazila večeři, pokusil se na ni znovu zaútočit.

Bylo to, jakoby předem znala každý jeho pohyb. Jeho ranám uhýbala s mrštností divoké kočky o nepatrný zlomek vteřiny dříve, než se k jejímu tělu dokázal vůbec přiblížit. Poslední náraz hned o několik stromů za sebou ho probudil natolik, aby začal zkoumat její pocity, v tomto boji to byla jeho jediná výhoda.

Když konečně ochutnal atmosféru, kterou kolem sebe šířila, zastavil se uprostřed pohybu, neschopen tomu uvěřit. Ta radost, naděje, víra a štěstí ho zasáhly tam, kde kdysi bilo jeho už dlouho mrtvé srdce. Ať hledal sebevíc, nenašel žádné emoce tak atypické pro souboj. Nechápal to.

„Ani nevíš, jak jsem ráda, že jsem tě konečně našla!“ řekla, nejspíš se tvářil stejně udiveně, jak se cítil. Nikdy nepotkal někoho s tak čistými pocity. Byl zvyklý žít v krutosti a zoufalství, tohle pro něj bylo něco naprosto neznámého.

„Proč jsi mě hledala?“ I přes překvapení byl pořád ostražitý.

„Protože jsem tě viděla,“ s lehkým úsměvem se posunula o kousek blíž k němu.

„Jak viděla?“ Pootočil nechápavě hlavou, její blízkost ignoroval, nechtěla mu ublížit, tím si byl jistý.

Překročila poslední zlomený kmen a posadila se naproti němu. Když viděla otázky v jeho očích, začala vyprávět příběh svého nového života od začátku…

Obloha nad nimi potemněla, les utichl, jen oni dva blížící se noc skoro nezaregistrovali. Stále seděli naproti sobě a poslouchali příběhy toho druhého. Čím déle ji Jasper pozoroval, tím těžší pro něj bylo odtrhnout od ní oči. Jakmile jednou uslyšel její zvonivý smích, toužil ho slyšet pořád. To jak pohybovala ústy, když mluvila, jak jí vítr sfoukával krátké černé vlasy do drobného elfího obličejíku, ta zvláštní atypická směsice emocí, co z ní vycházela, to všechno mu připadalo dokonalé. Cítil se neuvěřitelně šťastný díky její pouhé přítomnosti. A její pohled! Když se mu zadívala do očí, jeho srdce se zatetelilo.

Až teď si uvědomil, že by stačilo natáhnout ruku a dotkl by se jí. Fascinovaně sledoval její pokožku, která byla jiná a přesto tak stejná. Přemýšlel, jaké by to bylo přejíždět jí palcem po bledé tváři bez jediné jizvičky, hladit ji ve vlasech…

Překvapeně sebou cukl, když se ozval její pobavený smích hned po tom, co se jí rozostřily oči. Poznal, že měla vizi, a taky věděl, co asi viděla. Byla velice talentovaná.

„Promiň, Alice,“ šeptl a zahanbeně sklopil oči. Nevěděl, co to do něj vjelo. Najednou se něco změnilo v jejích pocitech. Byly intenzivnější. Jestliže se předtím divil tomu, co cítila, teď nemohl uvěřit, jak to cítila. Emoce, jenž nedokázal pojmenovat, přesto byly hlubší než všechna nenávist, bolest a touha, které zažil ať už u sebe, nebo je vycítil od někoho ze svého okolí.

„Nic se nestalo,“ řekla Alice jemným hláskem. Když ve svých vizích uviděla odcházejícího Jaspera, pokoušela se změnit blížící se budoucnost. Začala mu vypravovat o rodině upírů, kteří se často objevovali v jejích vizích, ačkoli je ještě nikdy nepotkala.

Zlaté oči ukazovaly na jejich zvláštnost, odlišnost. Alice věděla o Jasperově utrpení a výčitkách ze zabíjení nevinných lidí, proto byla ta zlatooká rodina tak moc důležitá. Oni přišli na způsob, jak zkrotit toho netvora v sobě, jak neubližovat lidem. Dokázali přežívat na zvířecí krvi. Pro Jaspera by to znamenalo vysvobození a tím neskutečné štěstí pro ni.

Viděla, jak se mu rozsvítily oči, když zmínila možnost žít bez lidské krve. Přesto byl obezřetný, bylo by úžasné nezabíjet lidi, ale Alice se k nim chtěla přidat, vstoupit do jejich klanu a to by mohlo být nebezpečné. Nechápal, jak může žít skupinka pěti dospělých upírů pospolu bez bojů nebo alespoň hádek. Bylo to nemožné, ale to samé si myslel i o pití zvířecí krve, uvědomil si.

Nevěděl proč, ale působilo mu až fyzickou bolest jen pomyšlení, že by se od ní vzdálil dál než na pár metrů. Zároveň jí však nedokázal odporovat. Zvlášť, když viděl její radostí rozzářený obličej.

Bylo rozhodnuto, pokusí se najít Cullenovy.

    *Prolog

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Síla emocí - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!