Další kapitolka.. prosím pište komentáře :)
15.06.2009 (19:00) • betuli • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1530×
Přímo naproti nám stál Jacob a celý se třásl. Věděla jsem co to znamená. Viděla jsem to už tolikrát. Začal přistupovat blíž a blíž. Netuším na co myslel, ale Edwardovi se najednou z hrudi ozvalo prudké zavrčení.
,,Ano vrátil jsem se pro ni, ale jestli bude chtít odejdu a už se nikdy neukážu.´´ jeho hlas nebyl tak sametový, hebký jako předtím. Byl tvrdý a plný odhodlání. Pohlédla jsem mu do tváře. Bylo v ní něco víc než jen zášť. Viděla jsem tam bolest. Trpěl. Proč? Co se děje. ,,Edwarde?´´ vypískla jsem zděšeně.
,,Myslí na to jak jsem tě opustil, jak si trpěla. Na to jak si se musela držet, protože se ti vždy v hrudi udělala díra a-´´řekl Edward.
,,Stop. Ne Jaku okamžitě přestaň.´´ vykřikla jsem.
,,Zaslouží si to Bello. Ublížil ti a ty ho přijmeš zpátky jako nic.´´ oponoval mi, ale na chvíli se bolest z Edwardova výrazu vytratila.
,,Miluji ho Jaku.´´ špitla jsem. Věděla jsem, že mu tím ubližuji. To už ale Jake nevydržel a vzápětí to už nebyl on kdo stál naproti nám, ale byl to velký hnědý vlk. Edward si mě posunul za sebe. A rozběhl se naproti němu. Začal boj na život a na smrt.
,,Stop! Přestaňte! Prosím.´´ žádala jsem,ale zbytečně. ,,Nechci vás ztratit ani jednoho. Jaku, Edwarde...´´ složila jsem se k zemi a začala vzlykat. Edward na chvíli přestal dávat pozor a otočil se na mě. Ve tváři měl omluvný výraz. Najednou vedle mě přistála bílá kamená ruka. Začala jsem ječet. ,,Jaku přestaň! Neubližuj mu!´´ to ale nazabíralo. Ponořila jsem se do svých vzpomínek. Na to jak dnes Edward přišel a já byla šťastná a teď ho možná ztratím. ,,Jaku stop. Neubližuj mu.´´ křičela jsem jak nejvíc nahlas jsem dovedla, ale marně. Na zem začala padat jedna Edwardova noha a on teď skákal jen po ní. Po chvíli mu Jake roztrhal všechno na kousky. ,,Nééééé!! Jaku prosím přestaň! Neubližuj mu. Neubližuj mě.´´ ječela jsem z plných plyc. Nakonec na zem dopadla i Edwardova hlava. ,,Edwarde...!! Nééééé!!´´ na poslední slabice se mi zlomil hlas a já začala padat k zemi. Plazila jsem se k jeho rozkouskovanému tělu a přes slzy jsem neviděla na zem. Louku zaplnil hluk z mých vzlyků. Doplazila jsem se k němu a políbila ho na rty jeho odtrhnuté hlavy. Ležel bezvládně na zemi. ,,Edwarde zůstaň tu. Neodcházej. Miluju tě. Jestli odejdeš odejdu s tebou. Nesmíš mě opustit. Odejdu s tebou.´´ špitala jsem mu do ucha. Na tváři se mu vykouzlil úsměv, ten pokřivený, co jsem ho vždycky tak milovala. Jeho úsměv důkaz jeho lásky ke mně. Vzhlédla jsem a nade-mnou stál Jacob už v lidské podobě a něco svíral v ruce. Pořádně jsem se na to zaměřila a vylekala se. Byly to sirky a už je vytahoval, že je použije. ,,Jaku ne prosím.´´ žadonila jsem. ,,Bello on ti jen ubližuje vysává z tebe život copak to nevidíš.´´ řekl svým nakřáplým hlasem a začal je vytahovat. Cítila jsem jak to na mě přichází. Mdloby. Podívala jsem se po okolí a uviděla kámen. Tvrdý a měl špičku. Snad to pomůže prosím. Rychle jsem vstala a utíkala směrem k tomu kameni. Vzala jsem ho do ruky a silně stiskla. Cítila jsem jak mi začíná téct krev. Nesnášela jsem pach krve. Cítila jsem jak upadám do bezvědomí. Rychle jsem si ho priložila k tepně a stlačila.Po chvíli jsem uslyšela ohromnou ránu, to už jsem ale byla mimo...
Autor: betuli (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Skutečnost nebo sen? 3.kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!