Další kapitola. =)
02.11.2010 (14:15) • Alex00 • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1129×
Ráno jsem se probudila s příšernou bolestí hlavy. Au. Doštrachala jsem se do koupelny. Pohled na svůj vzhled po ránu mě oddělal. Po obličeji jsem měla rozmazanou řasenku. Oči jsem měla opuchlé. Když jsem se podívala zblízka byly vidět červené žilky. Šíleně mě pálily. Hm, krásný začátek dne.
Vzpomněla jsem si, že jsme byly s holkami domluvené na ty nákupy, ale takhle tam jít nemůžu. Navíc nemám ani co na sebe. Budu si muset jít ještě něco koupit dřív, abych nevypadala jako strašák.
Nechala jsem to být a šla na snídani. Ušklíbla jsem se. Taky dobrý. Ale aspoň to budu mít dřív za sebou. Nevěděla jsem, jak se mám chovat, když jsem došla dolů, kde seděla babička u stolu. Četla ranní noviny.
Dosedla jsem na židli.
„Taky přeji dobré ráno,“ ozvala se babička. Mezitím odložila novina. Dívala se na mě přes brýle s tlustými obroučkami. Trochu jako měl Harry Potter.
„Ahoj.“ Nic jiného jsem neřekla. Vzala jsem si kousek buchty. Babička musela včera večer péct. Hrozně dobře peče. To mámu to nikdy nebavilo, ani neměla nikdy čas. Nebo spíš si ho nechtěla udělat.
Hrozně si vyčítala, že nešla na potrat. Nechala se zbouchnout v šestnácti, kvůli jednomu moc hezkému klukovi. Babička mi ukazovala fotku. Když ale zjistil, že je máma těhotná, vzal nohy na ramena. Docela mi bylo líto, že mě máma nemá ráda. Snažila jsem se dobře učit, aby na mě byla pyšná, ale nikdy neřekla něco jako: Ty jsi moje zlatá holka. Nebo tak. Ostatní dívky, s kterými jsem kamarádila to slýchaly běžně. Bylo mi to tak líto. Jak jsem já žárlívala, když jsem viděla, jak matka objímá své dítě.
Máma kvůli mně nikdy nedodělala střední. Nenašla si moc dobrou práci. Dalo by se říct, že jsem se za ní styděla. I když jsem za to mohla já. Styděla jsem se říkat, že moje maminka dělá šlapku.
Máma hodně pila. Měla problémy i s drogami. Skoro nikdy nebyla střízlivá, proto babička tak vyváděla, když zjistila, že jsem pila. Ve dne spala a v noci pracovala. Neměla moc dobrý plat. Domů si vodila cizí chlapi. Každou noc jiného. Často si se mnou zkracovali čekání na mámu. Dosud jsem to nikomu neřekla. Až teď jsem to řekla deníčku, který jsem ale rychle spálila.
Proč s námi máma není? Odešla ode mě, když mi bylo čtrnáct. Jediné, co mi tehdy řekla, bylo, že jsem jí zničila život. Že největší chyba v životě byla, že nešla na potrat. Brečela jsem. Dlouho. Teď jí už jen nenávidím, že ode mě odešla. Jeho nenávidím, že mě opustil. Oba mne opustili. Nevím, jestli mám někde tátu. Asi si založil novou rodinu. Máma se mi neozvala.
Někdo se mnou zatřáslo. Babička.
„Budeš tady ještě dlouho sedět?“
„Jo,“ odsekla jsem naštvaně. To mi nemůže dát chvíli pokoj.
Zvedla jsem se. Došla jsem do svého pokoje. Šla jsem se vysprchovat. Když jsem byla vykoupaná s umytými vlasy, nakoukla jsem do sešitů, co všechno máme za úkoly. Žádný. Tím líp.
Ve skříni jsem hledala něco vhodného, ale nic jsem nenašla. Když jsem to přežila do včerejška, přežiju to i dnes. Vytáhla jsem obyčejné džíny. Jediné ucházející tričko bylo od Lauren, k mým patnáctým narozeninám.
Vyštrachala jsem peníze, které jsem si šetřila. Bylo toho docela hodně. S úmyslem jít to vše utratit, jsem si vzala klíče a šla dolů.
Sahala jsem po klice, ale zastavila mě ale babička. Přísně se na mě zadívala, jak jinak.
„Kam jdeš?“
„Víš přece, že máme tu návštěvu.“ Kašlu na nějakou návštěvu.
Vzala jsem za kliku, už jsem se chystala vyjít ven.
„Jestli odejdeš, nedostaneš ode mě ani cent.“
A jsem v pr…
Autor: Alex00 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Sladká jako krev 2 - Máma:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!