Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sladká jako krev - 3. - Útěk, prázdniny

Edward a Bella


Ahojky! Jsem zpět. Tady máte další kapitolku. Bella se i přes babiččin zákaz vydá ven. Co jí potom babička sdělí?

 

Naštvaně jsem seděla na gauči. Na sobě jsem měla další skvělý model. Babička lítala okolo. Vše připravovala na „návštěvu“. Nemohla jsem ani holkám zavolat, že nemůžu přijít. Ani mi neřekla, kdo přijde. Lítala jsem od rána s luxem jako jako…

„Měla by přijít za chvíli.“ Tak to bude nějaká babiččina známa, pomyslela jsem si otráveně. Kydy u čajíčku. Popotáhla jsem vztekle límeček své „nové blůzy“. Šíleně mě škrtila. Podle babičky jsem ale vypadala jako „rozkošná holčička“.

„Že se ti líbí? Holka, tobě to tak sluší,“ posteskla si babička.

„Nesnáším ji. Odmítám ze sebe dělat šaška.“ Rázně jsem vstala.

Najdu si brigádu! problesklo mi hlavou. Měla jsem chuť začít tancovat. Už je mi šestnáct. Babičky se ptát nebudu. Už mě nebude vydírat s penězi. Běžela jsem se převléct. Vzala jsem si to, co jsem měla ráno. A hurá pryč!

Běžela jsem sprintem okolo babičky. Nestačila mě ani zadržet. Rozběhla jsem se pryč. Áá, nemám peníze!

„Já se z toho...!“ Nakopla jsem prudce štěrk na cestě. Budu se muset vrátit. Já mám takovou smůlu! Vracela jsem se zpátky. Otevřela jsem opatrně dveře. Babička stála rozkročená u dveří.

„Ještě že ses vrátila. Běž se do svého pokoje převléct. Za chvíli je tady.“

Nemínila jsem se vzdát. Když už, tak pořádně! Ha, mé nové heslo.

V pokoji jsem si nacpala do kapsy peníze. Pak jsem otevřela okno. Nohy jsem přehodila přes parapet. Z dřepu jsem skočila dolů. Nebylo to moc vysoko.

Rychle jsem začala utíkat pryč. Ohlédla jsem se k domu. V okně se pohnula záclona. Babička se na mě dívala. Nerozpoznala jsem její výraz. Otočila jsem se. Utíkala jsem pár ulic. Přišla jsem k Jessičinýmu domu. Zazvonila jsem na zvonek. Přišla mi otevřít rozesmáta Jessica.

„Já myslela, že nepřijdeš.“

Udiveně jsem se na ni podívala. „Vždyť jsme byly domluvené. Vy jste na mě zapomněly?“

„Bello, klid. Říkala nám to Angela.“ Angela?! To jsem si mohla myslet.

Ušklíbla jsem se. „Neposlouchej Angelu. Říká blbosti.“

„Já vím,“ zachichotala se Jess.

„Jdeme pro Lauren?“

„Jasně!“

Cestou jsme si bezvadně popovídaly.

„Hele, víš, jak bude ten večírek?“ zeptala se Jess.

Kývla jsem na souhlas, ale nic jsem o něm nevěděla.

„Víš – kdo – mě – pozval?!“ zdůrazňovala Jess každé slovo. Tak to jsem teda zvědavá? Mike?

„Kdo?“

„Matt!“

„Jess, to je skvělý,“ řekla jsem, jak nejvíc jsem mohla nadšeně. Bylo mi ale smutno. Mě nikdo nepozval.

„Bells, ty jsi naštvaná?“ ptala se s obavami. „Chtěla jsi, aby pozval tebe?“

„Né, já jen, že…,“ vzdychla jsem. „Mě nikdy nikdo nikam nepozve. Prostě o mě nemá nikdo zájem.“

„Tak to není,“ řekla s úsměvem.

„Jess, tak to je a zůstane.“

Jessica vzdychla, ale už nic neřekla. Byla jsem jí za to vděčná.

***

S igelitkami v ruce jsem se loudala domů. Vůbec se mi tam nechtělo, ale co jsem měla dělat? Ulice byly vymetené. Ani jediný človíček nebyl venku. Byla už docela tma, přestože bylo teprve sedm večer.

Přišla jsem k našemu starému baráku. Obtěžovat se s hledáním klíčů ani nebylo potřeba, jelikož mi otevřela babička. Čelila jsem jí se zvednutou hlavou.

Přešla ke starému křeslu, na kterém mi často předčítala pohádky. Tehdy jsem byla jejím vyprávěním posedlá. Postupně, jak babička stárla, mi už nic nečetla ani nevyprávěla. Také říkala, že už jsem dost stará na to, abych si četla sama.

Chtěla jsem jít s taškami do svého pokoje, ale babička na mě promluvila.

„Ještě chvilinku. Snad tě tím nebudu moc obtěžovat.“ Její slova zněla divně, smíchaná s trpkou ironií. Nikdy dřív jsem babičku neslyšela takhle mluvit. Značně se to k ní nehodilo. Trpělivě jsem ale poslouchala, co mi chtěla sdělit.

„Vymykáš se mi. Nezvládám tě, potom co kamarádíš s těmi zkaženými dívkami. Když jsi dříve kamarádila s Angelou, chodila jsi brzy domů, jak se slušelo. Nelíčila ses, slušně ses oblíkala. Také tvé známky se značně zhoršily. Dnes mi volala tvá matikářka. Byla by ráda, abys přišla na tu matematickou soutěž. Prý by ti potom mohla dát ještě čtyřku, abys nepropadla. Doufám, že tam půjdeš. Opravíš si známky, musíš to stihnout do tří týdnů, potom se uzavírají známky. Rozhodla jsem se, že tě na prázdniny pošlu k tvé tetě, která tě zase ráda uvidí. Odjíždíš hned v den vysvědčení. Nějaké otázky? Vidím, že ne,“ ukončila svou řeč.

Jen jsem na ni zírala neschopna slova. Ale vždyť jsme se dohodly, že zůstanu na prázdniny doma. Holky říkaly, že taky nikam nepojedou.

Chtěla jsem protestovat, ale babička se dívala na zprávy. Přes ohlušující řev televizních moderátorů by bylo stejně na prd jí něco říkat.

Nikdy jsem nedělala problémy. Rozhodla jsem se, že ani teď. Prostě tam pojedu a… V hlavě mi probleskl ďábelský plán. Udělám jim tam takový peklo, že budou ještě rádi, že se mě zbaví. Zbylo mi ještě něco málo peněz, které budu moct investovat do potřebných věcí. Říkala jsem přece, že bych si chtěla obarvit tu hlavu, ne?

Jen je mi líto, že neuvidím holky. Budu mít ale lepší zábavu, že ano? Vystartovala jsem nahoru se kouknout, kolik že to mám těch peněz.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sladká jako krev - 3. - Útěk, prázdniny:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!